- -205,00 zł
- Dostępny na zamówienie

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). | zamknij |
Ten model jest repliką prawdziwego mercedesa, a wszystkie detale są świetnie odwzorowane. Elementy karoserii takie jak wycieraczki, lusterka, klamki, chromowane elementy, oświetlenie, zderzaki, koła, przyciemniane boczne szyby robią wrażenie.
Naszym zdaniem model TRX6 jest w czołówce modeli przeprawowych dzięki dodatkowej osi i możliwości blokowania dyferencjałów z poziomu aparatury.
Zespół napędowy składa się z silnika szczotkowego Titan 21T 550, który sterowany jest za pomocą regulatora XL-5 HV. Regulator został wyposażony w dodatkową funkcję jazdy w terenie, która oferuje płynny lub stały hamulec zjazdowy.
wyposażono w ulepszony silnik napędowy, w którym zainstalowano zintegrowany wentylator chłodzący.
Silnik umiejscowiono w bliskości przedniego zawieszenia co zwiększa możliwości trakcji.
Serwomechanizm układu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.
Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.
Zaprojektowane specjalnie dla TRX-6 grube stalowe szyny podwozia z ceownika o ściankach grubości 1,5mm są uformowane z jednego solidnego elementu w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości.
TRX-6 pozwala na stosowanie zarówno pakietów LiPo o pełnej długości jak i mniejszych - stosowanych w skali 1/16. Odchylany element zapewnia szybki i bezpieczny montaż pakietów w terenie. Odchylany element można odwrócić w celu dostosowania do akumulatorów o różnej wysokości. Dodatkowa półka montowana z przodu pozwala przy pakietach w skali 1/16 ustawienie ciężaru bezpośrednio nad przednią osią, aby zapewnić maksymalną przyczepność podczas wspinaczki w stromym terenie.
TRX-6 wyposażony jest w sześć wypełnionych olejem amortyzatorów GTS. Te aluminiowe amortyzatory zapewniają bardzo gładkie tłumienie. Posiadają gwintowane elementy ułatwiające regulację wysokości jazdy. Wyposażone są w uszczelki O-ring i podwójne uszczelki wału X-ring