FMS FCX24 Unimog Scaler RTR
0,00 zł
Recenzja FMS FCX24 1/24 Unimog Scaler RTR – Zielony
Model FMS FCX24 Unimog Scaler RTR to w pełni licencjonowany produkt przez Daimler-Benz AG, który oferuje liczne detale odwzorowujące wygląd prawdziwego Unimoga. Mamy tutaj do czynienia z precyzyjnie wykonanym grillem, szerokimi lusterkami bocznymi, snorkelem oraz dwoma pomarańczowymi lampami ostrzegawczymi umieszczonymi na dachu. Przez okna możemy podziwiać dopracowane wnętrze kabiny oraz deski rozdzielczej. Maskę silnika można otworzyć, co nie tylko ułatwia dostęp do baterii, lecz także służy jako miejsce przechowywania elektroniki. Dodatkowo, tylna przestrzeń ładunkowa i trzy boczne ściany zostały pokryte wzorami imitującymi teksturę prawdziwego drewna.
Zaawansowane Podwozie FCX24
Unimog opiera się na podwoziu FCX24, które zapewnia niski środek ciężkości dzięki centralnie umieszczonemu zespołowi napędowemu, integrującemu dwubiegową skrzynię biegów, skrzynkę rozdzielczą i silnik 130. Moc przekazywana jest na przednie i tylne osie za pomocą uniwersalnych wałów napędowych, a same osie posiadają portalowe przekładnie zwiększające prześwit środkowej osi.
Modyfikacje i Opcje Ustawień
Początkowo FCX24 wyposażony jest w prostą oś, ale opcjonalnie można zastosować dyferencjał z przekładnią planetarną wypełnioną silikonowym olejem o wysokiej lepkości, aby symulować działanie dyferencjału o ograniczonym poślizgu LSD. Po jego zamontowaniu zdolności wspinaczkowe mogą się zmniejszyć, ale zyska się mniejszy promień skrętu i stabilność przy szybszej jeździe. W skrócie, prosta oś jest lepsza do ekstremalnej wspinaczki, a dyferencjał do szybkiej jazdy terenowej. Wybór należy do użytkownika.
Dwubiegowa Skrzynia Mechaniczna
Dwubiegowa skrzynia mechaniczna obsługiwana jest przez serwo kierownicze o masie 9g, które można przełączać za pomocą trzeciego kanału na pilocie. Redukcja w niskim biegu wynosi 99, co jest wyższe w porównaniu z podobnymi produktami na rynku. Zapewnia to mocny moment obrotowy, idealny do ekstremalnych wspinaczek. Redukcja w wysokim biegu wynosi 24.75, pozwalając na osiąganie wyższych prędkości niż wszystkie podobne produkty na rynku. Mechaniczne przełączanie biegów zapewnia nowe, ekscytujące doznania z jazdy.
Kluczowe Cechy Modelu
- Licencjonowany przez Daimler-Benz AG.
- Model gotowy do jazdy.
- Dwubiegowa skrzynia biegów.
- Karoseria wykonana z ABS.
- System oświetlenia sterowany zdalnie.
- Portalowe osie z metalowymi przekładniami.
- Serwomechanizm kierowniczy z metalowymi trybami.
- Amortyzacja w układzie czterech punktów.
- Wysokowytrzymała rama zintegrowana z nylonu.
- Funkcjonalna maska silnika.
- Odwzorowane detale wnętrza.
- Pomalowana karoseria, dostępna w trzech kolorach.
- Opcjonalne części: metalowe drążki, metalowy dyferencjał, metalowe wały napędowe, metalowe zębatki, mosiężne przeciwwagi kół.
Dane Techniczne
Długość: 249mm
Szerokość: 153mm
Wysokość: 160mm
Rozstaw osi: 142mm
Opony przód/tył: Φ 20mm
Kąt podejścia: 49°
Kąt zejścia: 69°
Prześwit: 40mm
Silnik: Silnik szczotkowy 130
Zasięg pilota: 30m
Zawartość Zestawu
- 1 x 1:24 Unimog 421 RTR
- 1 x Nadajnik G3
- 1 x Odbiornik R3A z modułem ESC (zainstalowany)
- 1 x Silnik szczotkowy 130 (zainstalowany)
- 1 x Bateria LiPo 2S 7.4V 380mAh
- 1 x Ładowarka USB do baterii
- 1 x Klucz imbusowy
- 1 x Instrukcja obsługi
Co Jest Potrzebne Do Ukończenia Modelu
- 4 x Baterie AAA do nadajnika