FTX Outback Hi-Rock
Brak ofert
Recenzja FTX Outback Hi-Rock 4X4 RTR 1:10 Trail Crawler
Nowa ewolucja podwozia Outback wzniosła się na nowe wyżyny dzięki wydaniu Hi-Rock od FTX. Miłośnicy terenówek i crawlerów, których fascynuje zarówno wydajność skali, jak i realistyczny wygląd pojazdu, będą zachwyceni nowymi rozwiązaniami zastosowanymi w Hi-Rock.
Zaawansowane technologicznie funkcje
FTX Outback Hi-Rock wyróżnia się nową, podzieloną skrzynią biegów, w której silnik zamontowany jest bezpośrednio nad przednią osią w pobliżu serwomechanizmu kierowniczego. Takie rozmieszczenie elementów zapewnia dodatkowy ciężar z przodu, co przekłada się na lepszą trakcję podczas pokonywania wzniesień. Zwiększono kąt skrętu do 45°, co znacznie poprawia manewrowalność w terenie.
Możliwość regulacji sprzęgła ciernego w układzie napędowym pozwala na zabezpieczenie skrzyni biegów i wałów napędowych w przypadku blokady, a metalowe koła zębate w osiach i skrzyni biegów zapewniają długoterminową trwałość. Układ z dzieloną skrzynią biegów umożliwia montaż wnętrz w celu zwiększenia realizmu skali, a formowane boczne płyty podwozia z aluminiowymi wstawkami chronią przed żywiołami.
Realistyczny wygląd
Kabina inspirowana klasycznym pickupem wyposażona jest w formowane akcesoria, takie jak grill, wloty LED, snorkel, lusterka, wycieraczki, klatkę ochronną i reflektory z miejscem na opcjonalne diody LED. Zderzaki przednie i tylne posiadają zamontowane światła LED oraz haki holownicze, co dodaje pojazdowi realistycznego wyglądu.
Cechy i specyfikacje
- 99% Gotowość do jazdy (RTR)
- 4-kanałowe radio 2.4GHz z opcjami świateł i wyciągarki
- Wodoodporny ESC Hobbywing HW1040 40A
- 15kg serwo z metalowymi przekładniami, odporne na wodę
- Silnik 550 z 17 zwojami szczotkowanymi
- Bateria NiMH 7.2V 2000mAh i ładowarka
- Łożyska kulkowe
- Podwozie z ramą metalową o podwójnych szynach
- Zawieszenie wielo-dźwigniowe 6mm ze stali
- Telescopowe uniwersalne wały napędowe
- Przednie uniwersalne wały napędowe CVA ze stali
- Amortyzatory olejowe
- Metalowe koła zębate osi i przekładni
- Przednie i tylne osie z wysokim prześwitem zamknięte
- Regulowana centralna płytka montażowa na ESC i odbiornik
- Skrzynka odbiornika z zewnętrznymi portami na trzeci i czwarty kanał
- System podzielonej skrzyni biegów dla lepszego momentu obrotowego przy małych prędkościach
- Dolna środkowa sekcja umożliwiająca montaż wnętrza
- Sprzęgło ślizgowe skrzyni biegów
- Podniesiony serwo montowany na podwoziu oraz drążek Panharda
- Silnik zamontowany z przodu dla lepszego rozkładu masy
- Koła stylizowane na skalę
- Opony o wysokiej przyczepności na każdy teren
- Zderzaki z przodu i z tyłu z fabrycznie zamontowanymi światłami LED
- Boczne stopnie metalowe w stylu skali
- Formowane akcesoria karoserii, w tym snorkel, lusterka boczne oraz grill
Specyfikacje techniczne
- Długość: 560mm
- Szerokość: 240mm
- Wysokość: 240mm
- Waga: 2600g
- Rozstaw osi: 313mm
- Przełożenie: 56.6:1 – 33.3:1
- Średnica opon: 120mm
- Średnica kół: 54mm
- Prześwit: 80mm
Jeśli szukasz doskonałego modelu terenowego, który spełni zarówno wymagania dotyczące wydajności, jak i estetyki, FTX Outback Hi-Rock jest opcją, którą warto rozważyć.