GMade GS02F Buffalo TS RTR
Brak ofert
Recenzja GMade GS02F Buffalo TS RTR – GM57012
GMade GS02F Buffalo TS RTR – GM57012 to niezawodny model auta RC, który zachwyca swoją konstrukcją oraz wszechstronnością. Posiada doskonałe właściwości techniczne, które sprawiają, że jest idealnym wyborem dla miłośników off-road.
Stalowa rama drabinkowa
Rama podwozia GS02F została zaprojektowana tak, aby wyglądała jak prawdziwe samochody. Wykonana jest z wysokowytrzymałej stali. Boczne szyny w kształcie litery C oraz przekładki mocowane kluczem sześciokątnym sprawiają, że jest odporna na wyginanie i skręcanie. Stalowe elementy są pokryte powłoką proszkową zapobiegającą rdzewieniu.
Wewnętrzne błotniki
Wewnętrzne błotniki są bezpośrednio przymocowane do ramy, co redukuje wyginanie i skręcanie podwozia oraz części. Dodatkowo chronią wnętrze podwozia przed przedostawaniem się zewnętrznych obiektów podczas jazdy.
Regulowana baza kół
Podwozie GS02F umożliwia ustawienie dwóch różnych rozstawów kół. Standardowo jest ustawione na 313 mm, ale można je regulować do 324 mm, aby dostosować do niestandardowych nadwozi.
Przód wagowy
Rozkład masy podwozia GS02F został przesunięty do przodu, co zwiększa przyczepność przednich kół i poprawia osiągi podczas jazdy po stromych wzniesieniach lub skałach. Minimalizuje także ryzyko przewrócenia się w tył podczas wspinaczki.
Przód zamontowany silnik
Umieszczenie silnika z przodu pomaga w równomiernym rozkładzie masy pojazdu. Można zamontować zarówno silnik 540, jak i 550, a wbudowana konstrukcja umożliwia łatwe zainstalowanie wentylatora chłodzącego.
Wielorozmiarowa taca akumulatora i różne lokalizacje
Taca akumulatora w GS02F może pomieścić akumulatory LiPo i Ni-MH różnej wielkości, a dzięki możliwości dopasowania do różnych miejsc każdy użytkownik może dostosować pojazd do swoich potrzeb.
System serwo montowany w podwoziu
Serwo sterowania w podwoziu GS02F jest umieszczone na ramie, co eliminuje efekt podsterowności, który może wystąpić przy ruchach zawieszenia przednich kół. Dodatkowo, zamontowany jest drążek Panhard, który został pomyślnie zaprojektowany, aby unikać kolizji z pobliskimi częściami, co zapewnia swobodny ruch przedniego zawieszenia i amortyzatorów.
Układ napędowy
Driveline
Driveline do osi przednich i tylnych są ułożone w prostą linię, co zmniejsza zmęczenie lub naprężenia uniwersalnych wałów i straty mocy przekazywanej.
Przekładnia
Przekładnia podwozia GS02F została zaprojektowana tak, aby przypominała te w prawdziwych pojazdach, zapewniając jednocześnie najlepsze osiągi w każdej sytuacji jazdy.
Nadsterowność
System nadsterowności oznacza, że przednie i tylne koła kręcą się z różnymi prędkościami. Przekładnia GS02F jest zaprojektowana tak, aby obracać przednie koła szybciej niż tylne.
Lepszy promień skrętu
Pojazdy z przednim nadsterownością skręcają z krótszym promieniem skrętu w porównaniu do pojazdów bez tej funkcji. Nadsterowność także ułatwia kontrolę, gdy samochód porusza się po trudnych powierzchniach.
Lepsze wspinanie
Zwiększenie przyczepności opon pozwala pojazdowi na pokonywanie stromych zboczy i przeszkód bez podnoszenia przodu nadwozia w górę.
2-biegowa skrzynia biegów HI/LO
Pierwszy bieg jest przystosowany do intensywnego crawlu po skałach, a drugi bieg do wspinaczki pod górę lub szybkiej jazdy.
Skrzynia redukująca moment skrętny
System TTR (Torque Twist Reduce) został zaprojektowany, aby zredukować niepotrzebny moment obrotowy, dzięki czemu pojazd będzie jeździć stabilniej. Wały uniwersalne przednie i tylne obracają się w przeciwnych kierunkach, co kompensuje siły rotacyjne.
Łatwy montaż silnika
Dzięki łatwemu mocowaniu, użytkownicy mogą łatwo wymieniać i instalować zębatki silnika, aby zmieniać przełożenie.
Podwójne sprzęgło ślizgowe
Podwójne klocki sprzęgła są zaprojektowane, aby równomiernie trzymać koło zębate. Dzięki temu sprzęgło pozwala na bardziej precyzyjne ustawienia.
Całe metalowe wewnętrzne przekładnie
Stalowe, hartowane uniwersalne przeguby
Stalowe przeguby zamocowane do wałów uniwersalnych zawsze zapewniają płynne i stabilne przekazywanie mocy. Zestaw zawiera również uniwersalne wały o różnych długościach, więc użytkownik może próbować innych rozstawów kół lub stylów.
Oś GA44
Oś GA44 jest zaprojektowana z myślą o ekstremalnych crawlowaniu po skałach. Ta wysokowytrzymała, jednoczęściowa oś jest wykonana z materiałów o wysokiej wytrzymałości i wygląda jak prawdziwe pojazdy w skali 1:1, gdy jest połączona z zawieszeniem 4-link. Wyposażona jest w unikalnie zaprojektowane nachylone pokrywy dyferencjałów, co pomaga zmniejszyć uszkodzenia tych pokryw i płynnie pokonywać przeszkody.
Kąt zwrotnicy kingpin
Zmniejszenie promienia scrub pozwala pracować serwo kierownicy z pełnym potencjałem oraz zwiększa efektywność kierowania.
Wysoko montowany ramień zwrotnicy
System wysoko montowanego ramienia zwrotnicy zwiększa kąt natarcia, dzięki czemu pojazd może łatwiej pokonywać przeszkody niż typowe ciężarówki.
Regulowany kaster
Przednia oś GA44 posiada system regulacji kąta kastera, który pozwala użytkownikowi na wybór między gładszym i krótszym promieniem skrętu lub większą stabilnością jazdy prosto.
System zero-ackermanowego kierowania
Oś GA44 wykorzystuje system zero-ackermanowego kierowania z CVA, aby zapewnić maksymalną wydajność przy krótkim promieniu skrętu i płynny ruch nawet na trudnym terenie off-road.
Zawieszenie
SD Skalerowy amortyzator
Amortyzatory SD to amortyzatory w stylu coil-over, które są zoptymalizowane dla ciężarówek skali. Podczas jazdy, olej wewnątrz korpusów amortyzatorów minimalizuje odbicia, a wysoko wytrzymałe aluminiowe korpusy i wytrzymałe wały amortyzatorów o grubości 3.5 mm zapewniają płynną jazdę po nierównych powierzchniach. Regulowane nakrętki umożliwiają łatwą zmianę wysokości jazdy, aby szybko dostosować ustawienia do każdych warunków jazdy.
Koła i opony
MT-1903 1.9-calowe opony terenowe M/T
Opony MT 1903 wykonane z super miękkiego materiału zapewniają dużą przyczepność do podłoża. Wzory bieżnika są odpowiednie do jazdy w terenie, a duża średnica opon pozwala na płynną jazdę po nierównym terenie.
Wysokość opony: 109 mm
Szerokość opony: 40 mm
Średnica wewnętrzna: 48 mm (1.9″)
Specyfikacje koła NR03 1.9 cala
Szerokość: 23 mm
Średnica: 48 mm (1.9″)
Offset: 0.5 mm offset dodatni
Mocowanie hex: 12 mm
Wygląd zewnętrzny
Karoseria Buffalo Lexan
Karoseria modelu Buffalo RTR wykonana jest z wysokiej jakości lexanu o grubości 1.5 mm, który cechuje się dużą wytrzymałością i detalnością. Aby dodać realistyczne detale, oferuje wysokowytrzymałe plastikowe akcesoria, takie jak przednia krata, reflektory, boczne lusterka, wycieraczki, klamki, nadkola i antena, co pozwala na stworzenie realistycznego pojazdu terenowego pasującego do koncepcji prawdziwych przygód off-road. Dodatkowo karoseria zawiera naklejki z realistycznymi detalami.
System mocowania karoserii Stealth
Ten system pozwala na zamocowanie karoserii do podwozia bez wiercenia otworów na jej powierzchni, co zwiększa realistyczny wygląd pojazdu.