GMade GS02F Buffalo TS RTR

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Dodaj do porównania

Brak ofert

SKU: GM57012 Category: Marka:

Recenzja GMade GS02F Buffalo TS RTR – GM57012

GMade GS02F Buffalo TS RTR – GM57012 to niezawodny model auta RC, który zachwyca swoją konstrukcją oraz wszechstronnością. Posiada doskonałe właściwości techniczne, które sprawiają, że jest idealnym wyborem dla miłośników off-road.

Stalowa rama drabinkowa

Rama podwozia GS02F została zaprojektowana tak, aby wyglądała jak prawdziwe samochody. Wykonana jest z wysokowytrzymałej stali. Boczne szyny w kształcie litery C oraz przekładki mocowane kluczem sześciokątnym sprawiają, że jest odporna na wyginanie i skręcanie. Stalowe elementy są pokryte powłoką proszkową zapobiegającą rdzewieniu.

Wewnętrzne błotniki

Wewnętrzne błotniki są bezpośrednio przymocowane do ramy, co redukuje wyginanie i skręcanie podwozia oraz części. Dodatkowo chronią wnętrze podwozia przed przedostawaniem się zewnętrznych obiektów podczas jazdy.

Regulowana baza kół

Podwozie GS02F umożliwia ustawienie dwóch różnych rozstawów kół. Standardowo jest ustawione na 313 mm, ale można je regulować do 324 mm, aby dostosować do niestandardowych nadwozi.

Przód wagowy

Rozkład masy podwozia GS02F został przesunięty do przodu, co zwiększa przyczepność przednich kół i poprawia osiągi podczas jazdy po stromych wzniesieniach lub skałach. Minimalizuje także ryzyko przewrócenia się w tył podczas wspinaczki.

Przód zamontowany silnik

Umieszczenie silnika z przodu pomaga w równomiernym rozkładzie masy pojazdu. Można zamontować zarówno silnik 540, jak i 550, a wbudowana konstrukcja umożliwia łatwe zainstalowanie wentylatora chłodzącego.

Wielorozmiarowa taca akumulatora i różne lokalizacje

Taca akumulatora w GS02F może pomieścić akumulatory LiPo i Ni-MH różnej wielkości, a dzięki możliwości dopasowania do różnych miejsc każdy użytkownik może dostosować pojazd do swoich potrzeb.

System serwo montowany w podwoziu

Serwo sterowania w podwoziu GS02F jest umieszczone na ramie, co eliminuje efekt podsterowności, który może wystąpić przy ruchach zawieszenia przednich kół. Dodatkowo, zamontowany jest drążek Panhard, który został pomyślnie zaprojektowany, aby unikać kolizji z pobliskimi częściami, co zapewnia swobodny ruch przedniego zawieszenia i amortyzatorów.

Układ napędowy

Driveline

Driveline do osi przednich i tylnych są ułożone w prostą linię, co zmniejsza zmęczenie lub naprężenia uniwersalnych wałów i straty mocy przekazywanej.

Przekładnia

Przekładnia podwozia GS02F została zaprojektowana tak, aby przypominała te w prawdziwych pojazdach, zapewniając jednocześnie najlepsze osiągi w każdej sytuacji jazdy.

Nadsterowność

System nadsterowności oznacza, że przednie i tylne koła kręcą się z różnymi prędkościami. Przekładnia GS02F jest zaprojektowana tak, aby obracać przednie koła szybciej niż tylne.

Lepszy promień skrętu

Pojazdy z przednim nadsterownością skręcają z krótszym promieniem skrętu w porównaniu do pojazdów bez tej funkcji. Nadsterowność także ułatwia kontrolę, gdy samochód porusza się po trudnych powierzchniach.

Lepsze wspinanie

Zwiększenie przyczepności opon pozwala pojazdowi na pokonywanie stromych zboczy i przeszkód bez podnoszenia przodu nadwozia w górę.

2-biegowa skrzynia biegów HI/LO

Pierwszy bieg jest przystosowany do intensywnego crawlu po skałach, a drugi bieg do wspinaczki pod górę lub szybkiej jazdy.

Skrzynia redukująca moment skrętny

System TTR (Torque Twist Reduce) został zaprojektowany, aby zredukować niepotrzebny moment obrotowy, dzięki czemu pojazd będzie jeździć stabilniej. Wały uniwersalne przednie i tylne obracają się w przeciwnych kierunkach, co kompensuje siły rotacyjne.

Łatwy montaż silnika

Dzięki łatwemu mocowaniu, użytkownicy mogą łatwo wymieniać i instalować zębatki silnika, aby zmieniać przełożenie.

Podwójne sprzęgło ślizgowe

Podwójne klocki sprzęgła są zaprojektowane, aby równomiernie trzymać koło zębate. Dzięki temu sprzęgło pozwala na bardziej precyzyjne ustawienia.

Całe metalowe wewnętrzne przekładnie

Stalowe, hartowane uniwersalne przeguby

Stalowe przeguby zamocowane do wałów uniwersalnych zawsze zapewniają płynne i stabilne przekazywanie mocy. Zestaw zawiera również uniwersalne wały o różnych długościach, więc użytkownik może próbować innych rozstawów kół lub stylów.

Oś GA44

Oś GA44 jest zaprojektowana z myślą o ekstremalnych crawlowaniu po skałach. Ta wysokowytrzymała, jednoczęściowa oś jest wykonana z materiałów o wysokiej wytrzymałości i wygląda jak prawdziwe pojazdy w skali 1:1, gdy jest połączona z zawieszeniem 4-link. Wyposażona jest w unikalnie zaprojektowane nachylone pokrywy dyferencjałów, co pomaga zmniejszyć uszkodzenia tych pokryw i płynnie pokonywać przeszkody.

Kąt zwrotnicy kingpin

Zmniejszenie promienia scrub pozwala pracować serwo kierownicy z pełnym potencjałem oraz zwiększa efektywność kierowania.

Wysoko montowany ramień zwrotnicy

System wysoko montowanego ramienia zwrotnicy zwiększa kąt natarcia, dzięki czemu pojazd może łatwiej pokonywać przeszkody niż typowe ciężarówki.

Regulowany kaster

Przednia oś GA44 posiada system regulacji kąta kastera, który pozwala użytkownikowi na wybór między gładszym i krótszym promieniem skrętu lub większą stabilnością jazdy prosto.

System zero-ackermanowego kierowania

Oś GA44 wykorzystuje system zero-ackermanowego kierowania z CVA, aby zapewnić maksymalną wydajność przy krótkim promieniu skrętu i płynny ruch nawet na trudnym terenie off-road.

Zawieszenie

SD Skalerowy amortyzator

Amortyzatory SD to amortyzatory w stylu coil-over, które są zoptymalizowane dla ciężarówek skali. Podczas jazdy, olej wewnątrz korpusów amortyzatorów minimalizuje odbicia, a wysoko wytrzymałe aluminiowe korpusy i wytrzymałe wały amortyzatorów o grubości 3.5 mm zapewniają płynną jazdę po nierównych powierzchniach. Regulowane nakrętki umożliwiają łatwą zmianę wysokości jazdy, aby szybko dostosować ustawienia do każdych warunków jazdy.

Koła i opony

MT-1903 1.9-calowe opony terenowe M/T

Opony MT 1903 wykonane z super miękkiego materiału zapewniają dużą przyczepność do podłoża. Wzory bieżnika są odpowiednie do jazdy w terenie, a duża średnica opon pozwala na płynną jazdę po nierównym terenie.

Wysokość opony: 109 mm
Szerokość opony: 40 mm
Średnica wewnętrzna: 48 mm (1.9″)

Specyfikacje koła NR03 1.9 cala

Szerokość: 23 mm
Średnica: 48 mm (1.9″)
Offset: 0.5 mm offset dodatni
Mocowanie hex: 12 mm

Wygląd zewnętrzny

Karoseria Buffalo Lexan

Karoseria modelu Buffalo RTR wykonana jest z wysokiej jakości lexanu o grubości 1.5 mm, który cechuje się dużą wytrzymałością i detalnością. Aby dodać realistyczne detale, oferuje wysokowytrzymałe plastikowe akcesoria, takie jak przednia krata, reflektory, boczne lusterka, wycieraczki, klamki, nadkola i antena, co pozwala na stworzenie realistycznego pojazdu terenowego pasującego do koncepcji prawdziwych przygód off-road. Dodatkowo karoseria zawiera naklejki z realistycznymi detalami.

System mocowania karoserii Stealth

Ten system pozwala na zamocowanie karoserii do podwozia bez wiercenia otworów na jej powierzchni, co zwiększa realistyczny wygląd pojazdu.

Specyfikacja: GMade GS02F Buffalo TS RTR

Model

GM57012

Marka

Skala

Typ pojazdu

Rock Crawler

Napęd

Electric – Brushed

Przeznaczenie

Off Road

Rodzaj zestawu

Assembled (RTR)

Kod kreskowy

8809631994281

Modelarski Białystok
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart