- Dostępny na zamówienie
-
MenuPowrót
-
Start
-
-
Kategorie
-
Modele RC
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Elektryczne
- Samochody spalinowe zdalnie sterowane (RC)
-
Części do modeli
-
Do modeli Traxxas
-
Monster Truck
- X-Maxx 77086-4
- BIGFOOT Classic 36034-61
- Maxx 89076-4/89086-4
- Stampede XL-5 2WD 36054-1
- Stampede XL-5 2 WD LED 36054-61
- Stampede 4X4 VXL 67086-4
- Hoss 4X4 VXL 90076-4
- Stampede VXL 4WD *
- Stampede 4X4 Kit 67014-4
- Stampede 4WD 67054-1
- Stampede 4WD LED 67054-61
- Stampede VXL 2WD w/TSM 36076-4
- BIGFOOT 36084
-
Truggy
- Sledge 95076
- XRT 78086
- Rustler XL-5 2WD 37054-4 / 37054-1
- 1/16 E-Revo 4WD 71054-1
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-4
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-74
- Rustler 4WD VXL 67076-4
- Rustler XL-5 2WD LED 37054-61
- E-Revo 2.0 VXL 4WD Brushless 86086-4
- Rustler XL-5 4WD 67064-1
- 1/16 E-Revo VXL -TSM 71076-3
- Rustler XL-5 4WD LED 67064-61
- Short Course
- Desert Truck
- Buggy
-
Trial i Crawler
- TRX-4 Sport Kit 82010-4
- TRX-4 Crawler Kit 82016-4
- TRX-4 Sport 82024-4
- TRX-4M Defender 97054-1
- Summit 56076-4
- TRX-4M Bronco 97074-1
- TRX-4 Sport High Trl 82024-4TAN
- TRX-4 Traxx 82034-4
- TRX-4 Defender 82056-4
- TRX-4 G 500 4x4² 82096-4
- TRX-4 1979 Blazer 82076-4
- TRX-4 1979 Bronco 82046-4
- TRX-4 2021 Bronco 92076-4
- 1979 F-150 Pickup 92046-4
- TRX-4 K10 Pickup 92056-4
- K5 Blazer High Trail 92086-4
- TRX-6 G 63 88096-4
- TRX-6 Flatbed Hauler 88086-84
- Drift i onroad
- Rally
- Samochody Spalinowe
-
Produkcja zakończona
- E-Revo Brushless 86086-4
- E-Revo 5603
- E-Maxx 3903
- E-Maxx Brushless 3908
- Nitro Stampede 41094
- Captain's Curse 3602G
- Grave Digger 1/16 7202A
- Son-uva Digger 36024
- Maximum Destruction 3602T
- Monster Mutt 3602
- Slash Platinum 6804R
- Nitro Sport 45104-1
- 1/10 E-Revo 4WD 5608
- Nitro 4-Tec 3.3 4809
- SUMMIT 1/16 VXL 72054-5
- FORD FIESTA KEN BLOCK 7308
- FORD Mustang Boss 7304
- Ford Fiesta 7305
- RALLY VXL 74076-3
- LaTrax SST 76064-5
- Rally VXL 1/16 7307
- SKULLY 1/10 36064-1
- Telluride 67044-1
- Craniac 36094
- Rally Ford Fiesta ST 74054-6
- SLASH DAKAR EDITION 5804
- TRX-4 Tactical Unit 82066-4
- Bandit VXL 2407
- Rustler VXL 3707
- Summit VXL 72076 / 72074
- Slash Nitro 2WD 44054
- Slash VXL 5807
- E-Revo VXL 71074
- FORD FIESTA KEN BLOCK BRUSHLESS 7309
-
Monster Truck
- Do modeli Maverick
- Do modeli HPI
- Do modeli Losi
- Do modeli Arrma
- Do modeli Burza, Huragan, Grzmot
- Części tuningowe
- Akcesoria do modeli Trial
- Do modeli HSP / Himoto
- Do modeli BSD
- Do modeli WLtoys
- Do modeli VRX
- Do modeli Tamiya
-
Do modeli Traxxas
- Pokrowce
- Samoloty zdalnie sterowane RC
- Łodzie
- Maszyny budowlane
- Drony
- Czołgi
- Helikoptery
- Latawce
- Rakiety
- Rzutki
- Modele do sklejania: samochody, samoloty, statki, z filmów, do gier bitewnych
- Modele Kartonowe
- Motocykle
- Ciężarówki zdalnie sterowane (RC)
- Modele do samodzielnego montażu
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Narzędzia
-
Wyposażenie RC
- Akumulatory, ładowarki, akcesoria
- Silniki modelarskie
- Regulatory obrotów
- Zestawy Napędowe / COMBO
- Serwomechanizmy
- Systemy Audio
- Oświetlenie RC
- Aparatury RC
- Serwis modeli RC
- Materiały do budowy
- Zabawki
- Odzież i gadżety
- Chemia
-
Modele RC
-
-
-
Modele
-
-
CZĘŚCI
-
-
Wyposażenie RC
-
-
Do budowy
-
-
Zabawki
-
-
Na prezent
-
-
Serwis
-
-
Murat RC
-
- Blog
ARRMA TYPHON 6S V5 BLX 1:8 4WD RTR Wielka moc w skali 1:8!
Prędkość ponad 110 km/h, trójfazowy mocny silnik, napęd na 4 koła to tylko początek. Ten potężny model zrobi na tobie wrażenie!
Charakterystyka
Arrma Typhon 6S BLX jest zwinnym modelem RC auta w skali 1:8 z napędem 4WD. Jest zbudowany na aluminiowym podwoziu, mocny trójfazowy silnik pozwoli mu na osiągnięcie prędkości ponad 110km/h. Model auta RC jest kompletnie złożony, do uruchomienia potrzebne są 4 baterie AA do nadajnika oraz akumulator napędowy do modelu z odpowiednią ładowarką.
Model RC auta w skali 1:8, Arrma Typhon 6S BLX V5 z napędem 4WD jest kompletnie wyposażony komponentami Spektrum. Silnik Firma 4074 2050Kv, regulator Firma™ 150A Smart. Aluminiowe podwozie! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.
Mocne 4WD Buggy TYPHON 6S BLX do szalonej jazdy na torze off-road. Bardzo szczegółowo pomalowana karoseria ma zwiększoną ochronę na uszkodzenia. O bezpieczne przeniesienie mocy starają się stalowe wały napędowe, trwałe kompozytowe wahacze i zwrotnice, sztywne aluminiowe podwozie o grubości 3mm, 3 metalowe dyferencjały i przekładnia ze stalowymi kołami zębatymi. Jazda bez kompromisów, o brutalną moc troszczy się trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050Kv oraz regulator Spektrum™ Firma™ 150A.
Własności modelu
- Przygotowany do użytkowania po wypakowaniu (zestaw bez akumulatora)
- 3 kanałowy nadajnik Spektrum™ SLT3™ 2,4GHz
- 3 kanałowy odbiornik Spektrum™ SR315 z podwójnym protokołem
- Cyfrowe serwo Spektrum™ S652
- Regulator Spektrum™ Firma™ 150A Smart
- Trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050 KV
- Kompaktowy przedni wspornik kompatybilny z EXB
- Mocniejsza konstrukcja podwozia
- Duży schowek dla wodoodpornego* odbiornika
- O 1mm większy sześciokąt koła
- Anodowane aluminiowe podwozie
- Mocne boczne osłony podwozia z kompozytu
- Wydajne skrzydło z niskim profilem i mocnymi uchwytami
- Regulowane amortyzatory wypełnione olejem
- Aluminiowe amortyzatory i osłony amortyzatorów
- Przednia i tylna wieża amortyzatorów z anodowanego na czarno aluminium
- Wytrzymałe stalowe półosie napędowe
- Napędy dla wysokich obciążeń
- Całometalowe dyferencjały i koła zębate przekładni
- Wydajny serwo saver z anodowanego na czerwono aluminium
- Demontaż centralnego dyferencjału przez odkręcenie tylko 4 śrub
- Łatwo dostępne mocowanie silnika dla szybkiego wyjęcia silnika
- Odporne piasty kół dla zwiększenia siły
- Opony dBoots® KATAR™ z uniwersalnym bieżnikiem
- Konektory IC5® (kompatybilne s EC5™)
Aluminiowe amortyzatory
Olejowe, aluminiowe, anodowane na czerwono amortyzatory mają osłony ochronne przed uszkodzeniami przy przewróceniu wozu. TYPHON 6S BLX ma wysokiej jakości trwałe amortyzatory z możliwością ustawienia naprężenia wstępnego sprężyn. Amortyzatory są wyposażone w osłony pyłowe chroniące przed wnikaniem nieczystości do tłoka.
Wytrzymałe cięgna dyferencjałów
Do podwozia są pewniej zamocowane skrzynie dyferencjałów, które są połączone z podwoziem wspornikami, mocowanymi czopami do górnej strony skrzyni.
Zmodyfikowane podwozie
W kluczowych miejscach większego obciążenia podwozia dokonano jego wzmocnienia, które wyraźnie zwiększa sztywność.
Zmodyfikowane piasty kół i kulowe czopy
Zmienione nakrętki piast mają zintegrowane o-ringi, które utrzymują je na miejscu. Ulepszenia wprowadzono również do kulowych czopów z nową górną nasadką, która chroni przed wyskoczeniem cięgna z czopa nawet przy silnym uderzeniu.
Opony dBoots do terenu
Trwałe opony z agresywnym bieżnikiem dBoots KATAR B są zamontowane na solidnych czarnym, nylonowych felgach, co zapewni dobrą trakcję dla natychmiastowego przyśpieszenia. 17mm piasta sześciokątna umożliwia zastosowanie szerokiej skali kombinacji felg i opon również od innych producentów.
Wydajny silnik
- Silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
- Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
- Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
- Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
- Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
- Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
- Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S
Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.
- Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
- Regulator jest wodoodporny*
- Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
- Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
- Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
- Ustawiany bardzo wydajny BEC
- Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Spektrum SR315 DSMR Sport
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
Komora akumulatora
Zabezpieczony system mocowania akumulatora utrzymuje akumulator za pomocą dwóch pasków, które są prostopadłe względem siebie i zapewniają bezpieczne mocowanie akumulatorów. Akumulatory mogą być bezpiecznie zamontowane obok siebie lub jedna na drugiej. Zasobnik na akumulatory zawiera uchwyty na zamocowanie konektora balansera akumulatora.
- Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
- Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
- SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
- Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
- Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
- 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
- Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
- Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
- Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
- Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Polecamy zakup
Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.
Zalecane akumulatory
Najbardziej wygodne jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 4 lub 6-cioma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie wyjście kabla Y należy zewrzeć zworką IC5, która znajduje się w zestawie auta RC.
Dalej model można użytkować na dwóch pakietach akumulatorów LiPol 7.4V lub 11.1V połączonych szeregowo. W tym przypadku oba akumulatory należy podłączyć do kabla Y. Minusem takiego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być całkowicie identyczne, tak samo naładowane. Dlatego najwygodniej stosować jeden 4 lub 6 ogniwowy akumulator.
- Dla normalnej jazdy - Akumulator LiPol 14.8V 5000mAh. Dzięki ograniczonej prędkości to rozwiązanie jest odpowiednie dla dzieci.
- Dla normalnej jazdy z dłuższym czasem - Akumulator LiPol 14.8V 6500mAh. Dzięki ograniczonej prędkości to rozwiązanie jest odpowiednie dla dzieci.
- Dla maksymalnej możliwej szybkości zalecamy jeden akumulator 22.2V 4200mAh
- Dla maksymalnej możliwej szybkości dwa pakiety 11.1V 5000mAh .