Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

TRAXXAS TRX6 MERCEDES-BENZ G 63 AMG 6X6 srebrny 88096-4S

3 295,00 zł

TRAXXAS TRX6

3 295,00 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

Traxxas TRX6 Mercedes-Benz G 63 AMG 6X6 88096-4S

Ten model jest repliką prawdziwego mercedesa, a wszystkie detale są świetnie odwzorowane. Elementy karoserii takie jak wycieraczki, lusterka, klamki, chromowane elementy, oświetlenie, zderzaki, koła, przyciemniane boczne szyby robią wrażenie.

Naszym zdaniem model TRX6 jest w czołówce modeli przeprawowych dzięki dodatkowej osi i możliwości blokowania dyferencjałów z poziomu aparatury.

Zespół napędowy składa się z silnika szczotkowego Titan 21T 550, który sterowany jest za pomocą regulatora XL-5 HV. Regulator został wyposażony w dodatkową funkcję jazdy w terenie, która oferuje płynny lub stały hamulec zjazdowy.

3dd7b5292020cc5a45ec29d86fce441e.jpg

Silnik Titan 21T 550

 wyposażono w ulepszony silnik napędowy, w którym zainstalowano zintegrowany wentylator chłodzący.

Umiejscowienie silnika napędowego.

Silnik umiejscowiono w bliskości przedniego zawieszenia co zwiększa możliwości trakcji.

Serwomechanizm 2075X.

Serwomechanizm układu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.

e7d434e623c7d939ce76d6614aaf15dd.JPG

Elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV

Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować  technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.

Dodatkowe przełożenie - zwolnica.

Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.

77ce3f9d149e7c42d72a15da45e7ce53.JPG
e8334b795ca205df0bfc87f63ce1692e.JPG

Jednoczęściowe szyny podwozia o rozszerzonej ramie.

Zaprojektowane specjalnie dla TRX-6 grube stalowe szyny podwozia z ceownika o ściankach grubości 1,5mm są uformowane z jednego solidnego elementu w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości.

Mocowanie pakietów Dual-Fit

TRX-6 pozwala na stosowanie zarówno pakietów LiPo o pełnej długości jak i mniejszych - stosowanych w skali 1/16. Odchylany element zapewnia szybki i bezpieczny montaż pakietów w terenie. Odchylany element można odwrócić w celu dostosowania do akumulatorów o różnej wysokości. Dodatkowa półka montowana z przodu pozwala przy pakietach w skali 1/16 ustawienie ciężaru bezpośrednio nad przednią osią, aby zapewnić maksymalną przyczepność podczas wspinaczki w stromym terenie.

3543af059564d1ab00fa529a8cdf0981.JPG

Aluminiowe amortyzatory.

TRX-6 wyposażony jest w sześć wypełnionych olejem amortyzatorów GTS. Te aluminiowe amortyzatory zapewniają bardzo gładkie tłumienie. Posiadają gwintowane elementy ułatwiające regulację wysokości jazdy. Wyposażone są w uszczelki O-ring i podwójne uszczelki wału X-ring

f8b0f42911b149fb4d948830cc2f25e7.JPG

UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:

  • pakiet napędowy - 2S / 3S LiPo (6S / 7S NiMh)
  • ładowarka pakietu napędowego
  • zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA
33832942a15903dbf8142808a0ab7703.jpg