Kyosho Mini-Z MR04 EVO2 Chassis Set (W-MM) 8500KV
1232,46 zł
Nazwa Sklepu | Adres URL | Cena |
---|---|---|
Profimodel.pl | https://profimodel.cz/pl/mini-z/250560-zestaw-podwozia-kyosho-mini-z-ma030-evo-awd-dws-8500kv-4548565367221.html | 1 400,88 PLN |
Profimodel.pl | https://profimodel.cz/pl/mini-z/805078-zestaw-podwozia-kyosho-mini-z-mr04-evo2-w-mm-5600kv-4548565458707.html | 1 621,96 PLN |
ebay.pl | https://www.ebay.pl/itm/335058101547 | 1 232,46 PLN |
Recenzja podwozia Kyosho Mini-Z MR04 EVO2 Chassis Set (W-MM) 8500KV
Kyosho Mini-Z MR04 EVO2 to zaawansowane podwozie zaskakujące nie tylko swoją wydajnością, ale także innowacyjnością. Bazując na dobrze znanym układzie MR-03, najnowsza wersja MR-04EVO2 przenosi osiągi na wyższy poziom dzięki istotnym zmianom w zawieszeniu przednim oraz niższemu środkowi ciężkości. Całość współgra z sensorem silnika bezszczotkowego, co zapewnia doskonałe prowadzenie w każdych warunkach.
Zawieszenie i stabilność
Jedną z kluczowych zalet tego modelu jest zoptymalizowanie kąta pochylenia kół podczas pokonywania zakrętów. Dzięki nowemu projektowi zwrotnicy zintegrowanej z krótkim sworzniem, uzyskano zwiększoną stabilność podczas zmiany kierunku. Zmiany w geometrii, takie jak kaster i trail, przyczyniają się do bardziej liniowej manewrowości pojazdu. Dodatkowo, nowe sprężyny przednie, dostępne w różnych twardościach, umożliwiają jeszcze lepsze dopasowanie do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Optymalizacja elementów rolowych
Wszystkie 7 łożysk kulkowych posiadają wewnętrzną średnicę 3 mm, co znacząco zmniejsza opory toczenia i minimalizuje straty wynikające z tarcia. Zintegrowany projekt zwrotnicy zapewnia płynniejszą pracę, co dodatkowo wpływa na zwiększenie wydajności pojazdu.
Centrum ciężkości i stabilność
Niższe umieszczenie baterii AAA na podwoziu obniża środek ciężkości w porównaniu do MR-03. Dzięki modyfikacji kształtu podwozia uzyskano znaczącą poprawę stabilności podczas pokonywania zakrętów, co dodatkowo zwiększa prędkość i kontrolę nad pojazdem.
Różnicowy układ kulkowy
Podwozie zostało wyposażone w standardowy układ różnicowy, który optymalizuje rozkład obrotów między lewym a prawym kołem podczas skrętu. Dodatkowo, układ ten zapewnia umiarkowane działanie poślizgowe, co poprawia przyczepność w sytuacjach nadmiernego obciążenia. Srebrne anodowanie części aluminiowych nie tylko dodaje funkcjonalności, ale także estetyki całej konstrukcji.
Komunikacja i precyzyjne sterowanie
Nowa jednostka wspiera szybkie połączenia z różnymi wysokiej klasy nadajnikami i odbiornikami, co przekłada się na niezrównane reakcje podczas sterowania. Uzyskano prędkość transmisji 0,99ms z jednostkami KO (tryb ADV) oraz 0,9ms z jednostkami Futaba (tryb EVO2), co stanowi znaczną poprawę w stosunku do poprzednich modeli.
Specyfikacja techniczna
- Długość: 124,5 mm
- Szerokość: 70~76 mm
- Wysokość: 31 mm
- Rozstaw osi: 98,0 mm (LL)
- Rozstaw kół (przód/tył): 61,5~65,0 mm / 61,5~65,0 mm
- Opony (przód/tył): φ25×8,5 mm (sprzedawane oddzielnie) / φ25×8,5~11 mm (sprzedawane oddzielnie)
- Przełożenie: 7,3, 6,3, 5,5, 4,9:1
- Waga: 135,5 g (nadwozie / opony / koła nie wliczone)
- Silnik: KYOSHO SPEED HOUSE XSPEED 85 (KV8500)
Podsumowanie
Kyosho Mini-Z MR04 EVO2 Chassis Set (W-MM) 8500KV to konstrukcja, która z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających miłośników RC. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom technologicznym oraz doskonałemu wykonaniu, model ten oferuje nie tylko świetne osiągi, ale również niezrównaną kontrolę i responsywność, co czyni każdą przejażdżkę niepowtarzalnym doświadczeniem.