• Obniżka
Traxxas Land Rover Defender - srebrny
  • Traxxas Land Rover Defender - srebrny
  • Traxxas Land Rover Defender - srebrny
  • Traxxas Land Rover Defender - srebrny
  • Traxxas Land Rover Defender - srebrny
  • Traxxas Land Rover Defender - srebrny
  • Traxxas Land Rover Defender
  • Traxxas Land Rover Defender - niebieski

Traxxas TRX-4 Land Rover Defender

2 839,00 zł
2 349,00 zł Zniżka 490,00 zł
Dostawa w ciągu 2 dni
Kolor
Ilość
Zamów już teraz!

  Koszt wysyłki

Kurier DPD 16,00 zł | Paczkomat Inpost 12,49 zł | Kurier DPD Pobranie 20,30 zł | Odbiór osobisty 0

JEDEN Z NAJPOPULARNIEJSZYCH MODELI SAMOCHODÓW TRIAL NA ŚWIECIE! OTO TRAXXAS TRX-4 LAND ROVER DEFENDER

Dostępny w 3 wersjach kolorystycznych!

Dlaczego warto wybrać Traxxas Land Rover Defender TRX-4?

  • Jest zbudowany jak prawdziwy samochód terenowy
  • Ma możliwość zdalnej blokady dyferencjałów za pomocą serwomechanizmów
  • Elektronika w TRX4 Defender jest wodoodporna
  • Posiada wbudowaną dwubiegową skrzynię biegów
  • Zamontowane zwolnice umożliwiają jazdę w trudnym terenie
  • Jest LICENCJONOWANĄ KOPIĄ samochodu Land Rover Defender
  • Jest to PRODUKT PREMIUM

Najważniejsze cechy Traxxas TRX-4 Land Rover Defender

To wyjątkowa propozycja dla fanów jazdy w trudnym terenie.

Wykorzystuje innowacje zarówno w dziedzinie mechaniki, jak i elektroniki, które zapewniają wszechstronność i duże możliwości

TRX-4 Defender jest licencjonowaną kopią prawdziwego samochodu Defender of producenta Land Rover.

Zbudowany został z myślą o ekstremalnej jeździe terenowej off-road, zarówno w środowisku kamienistym jak i glinianym.

Model charakteryzuje się wyjątkowo dużym prześwitem pomiędzy podwoziem, a terenem, co umożliwia mu poruszanie się w każdym terenie.

O tym, jak bardzo nowoczesnym jest pojazdem może świadczyć fakt wykorzystania w nim zdalnej blokady dyferencjałów czy zdalnej zmiany przełożenia.

Pamiętaj, Traxxas TRX4 Defender to nie jest zabawka, lecz profesjonalny model!

Najbardziej istotne innowacje mechaniczne w TRX-4 wersja Defender

Dyferencjały z możliwością blokady za pomocą serwomechanizmów

 Możliwość zdalnej blokady obu dyferencjałów za pomocą serwomechanizmów oraz cięgien przymocowanych do nich umożliwia pokonywanie bardzo trudnego terenu - jest to zdecydowanie cecha wyróżniająca Traxxas Defender spośród innych modeli trialowych.

Zdalnie przełączana dwubiegowa skrzynia biegów 

 Zdalnie sterowana (umożliwia to dodatkowy kanał w aparaturze) skrzynia biegów odpowiada za zmianę przełożenia zębatek w modelu, co skutkuje możliwością wyboru pomiędzy szybką jazdą i wolną.

Dodatkowe przełożenie w pobliżu mostów, czyli zwolnice

Zwolnice zastosowane w Traxxas TRX-4 Defender umożliwiły podniesienie dyferencjałów, co z kolei poskutkowało zwiększeniem prześwitu w modelu. Dodatkowo odpowiadają za zwiększenie momentu obrotowego i ułatwiają pokonywanie trudnego, kamienistego terenu. Elementy te zapewniają jazdę praktycznie wszędzie.

Podwozie z wyjątkowo dużym prześwitem

Wysoko zawieszone podwozie z prześwitem wynoszącym 80mm uzupełnia możliwości Traxxas TRX-4 Defender poruszania się w trudnym terenie.

Kluczowe umiejscowienie silnika

 Umiejscowienie szczotkowego silnika możliwie z przodu modelu zwiększa możliwości trakcji pojazdu.

Promień skrętu kół wynoszący 45 stopni

 Układ kierowniczy zastosowany w Traxxas Defender pozwala na wykonywanie ciasnych zakrętów w trudnym terenie, dzięki zwiększonej możliwości skrętu kół wynoszącym po 45 stopni w obu kierunkach!

Cechy elektroniki w modelu Traxxas Land Rover Defender

Szczotkowy silnik napędowy

 Szczotkowy silnik zastosowany w Defenderze to Traxxas 3975R - 21 zwojowy ulepszony silnik napędowy ze zintegrowanym wentylatorem. Cechuje się dużą siłą oraz wolnymi obrotami, co czyni go idealnym silnikiem w modelu samochodu przeprawowego.

Wodoodporny regulator obrotów 3S

 Wodoodporny regulator obrotów z funkcją obsługi akumulatorów NiMH oraz Lipo 7,4V oraz 11,1V stanowi doskonałe uzupełnienie dla szczotkowego silnika w Defenderze. Cechuje się zabezpieczeniami termicznymi oraz wyposażony jest w męskie wysokoprądowe złącza elektryczne TRX - Traxxas. Ponadto zaprogramowane ma 3 tryby jazdy, które zapewniają wszechstronność jazdy. Możemy je wykorzystywać według własnych upodobań, czyli Sport, Race oraz Training, z czego najciekawsza jest ta ostatnia, gdyż umożliwia obniżenie obrotów silnika do 50%, co z pewnością przyda się nowym użytkownikom Defendera. 

Serwomechanizm skrętu z metalowymi zębatkami

 Skręcanie kół w modelu umożliwia serwomechanizm, w tym przypadku wodoodporny Traxxas 2075X z metalowymi zębatkami.

4 kanałowa aparatura w zestawie!

 Wyjątkowy, 4 kanałowy nadajnik o ergonomicznej konstrukcji umożliwia wykorzystanie dodatkowych opcji w Defenderze, czyli zdalnej blokady dyferencjałów oraz zdalnej zmiany przełożenia przekładni głównej. Dodatkowo do aparatury możemy zamontować moduł Bluetooth 6511 umożliwiający precyzyjne dostosowanie parametrów w modelu z poziomu aplikacji na Twoim smartfonie! Aparatura funkcjonuje na częstotliwości 2,4GHz, która charakteryzuje się tym, iż nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za parowanie nadajnika z odbiornikiem, mimo to zapewnia bezprzewodową łączność. 

Czego potrzebujesz do uruchomienia modelu?

  • Akumulator do zasilania modelu - proponujemy TEN AKUMULATOR lub inny dowolny akumulator LiPo 2S lub 3S. Pamiętaj, by zastosować odpowiedni adapter KLIK do podłączenia akumulatora do modelu. Jeżeli masz wątpliwości, zapytaj nas!
  • Ładowarka mikroprocesorowa z odpowiednim okablowaniem - KLIK Jeżeli masz problem z wyborem ładowarki, zapytaj nas!
  • Zasilanie nadajnika - 4x baterie AA
Land-rover-defender

Opis

Skala
1/10
Typ modelu
Trial