- Obniżka

Paczkomat Inpost 12,99| Kurier Inpost 15,99 zł | zł | Kurier DPD Pobranie 18,99 zł| Odbiór osobisty
To wyjątkowa propozycja dla fanów jazdy w trudnym terenie.
Wykorzystuje innowacje zarówno w dziedzinie mechaniki, jak i elektroniki, które zapewniają wszechstronność i duże możliwości.
TRX-4 Defender jest licencjonowaną kopią prawdziwego samochodu Defender of producenta Land Rover.
Zbudowany został z myślą o ekstremalnej jeździe terenowej off-road, zarówno w środowisku kamienistym jak i glinianym.
Model charakteryzuje się wyjątkowo dużym prześwitem pomiędzy podwoziem, a terenem, co umożliwia mu poruszanie się w każdym terenie.
O tym, jak bardzo nowoczesnym jest pojazdem może świadczyć fakt wykorzystania w nim zdalnej blokady dyferencjałów czy zdalnej zmiany przełożenia.
Pamiętaj, Traxxas TRX4 Defender to nie jest zabawka, lecz profesjonalny model!
Możliwość zdalnej blokady obu dyferencjałów za pomocą serwomechanizmów oraz cięgien przymocowanych do nich umożliwia pokonywanie bardzo trudnego terenu - jest to zdecydowanie cecha wyróżniająca Traxxas Defender spośród innych modeli trialowych.
Zdalnie sterowana (umożliwia to dodatkowy kanał w aparaturze) skrzynia biegów odpowiada za zmianę przełożenia zębatek w modelu, co skutkuje możliwością wyboru pomiędzy szybką jazdą i wolną.
Zwolnice zastosowane w Traxxas TRX-4 Defender umożliwiły podniesienie dyferencjałów, co z kolei poskutkowało zwiększeniem prześwitu w modelu. Dodatkowo odpowiadają za zwiększenie momentu obrotowego i ułatwiają pokonywanie trudnego, kamienistego terenu. Elementy te zapewniają jazdę praktycznie wszędzie.
Wysoko zawieszone podwozie z prześwitem wynoszącym 80mm uzupełnia możliwości Traxxas TRX-4 Defender poruszania się w trudnym terenie.
Umiejscowienie szczotkowego silnika możliwie z przodu modelu zwiększa możliwości trakcji pojazdu.
Układ kierowniczy zastosowany w Traxxas Defender pozwala na wykonywanie ciasnych zakrętów w trudnym terenie, dzięki zwiększonej możliwości skrętu kół wynoszącym po 45 stopni w obu kierunkach!
Szczotkowy silnik zastosowany w Defenderze to Traxxas 3975R - 21 zwojowy ulepszony silnik napędowy ze zintegrowanym wentylatorem. Cechuje się dużą siłą oraz wolnymi obrotami, co czyni go idealnym silnikiem w modelu samochodu przeprawowego.
Wodoodporny regulator obrotów z funkcją obsługi akumulatorów NiMH oraz Lipo 7,4V oraz 11,1V stanowi doskonałe uzupełnienie dla szczotkowego silnika w Defenderze. Cechuje się zabezpieczeniami termicznymi oraz wyposażony jest w męskie wysokoprądowe złącza elektryczne TRX - Traxxas. Ponadto zaprogramowane ma 3 tryby jazdy, które zapewniają wszechstronność jazdy. Możemy je wykorzystywać według własnych upodobań, czyli Sport, Race oraz Training, z czego najciekawsza jest ta ostatnia, gdyż umożliwia obniżenie obrotów silnika do 50%, co z pewnością przyda się nowym użytkownikom Defendera.
Skręcanie kół w modelu umożliwia serwomechanizm, w tym przypadku wodoodporny Traxxas 2075X z metalowymi zębatkami.
Wyjątkowy, 4 kanałowy nadajnik o ergonomicznej konstrukcji umożliwia wykorzystanie dodatkowych opcji w Defenderze, czyli zdalnej blokady dyferencjałów oraz zdalnej zmiany przełożenia przekładni głównej. Dodatkowo do aparatury możemy zamontować moduł Bluetooth 6511 umożliwiający precyzyjne dostosowanie parametrów w modelu z poziomu aplikacji na Twoim smartfonie! Aparatura funkcjonuje na częstotliwości 2,4GHz, która charakteryzuje się tym, iż nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za parowanie nadajnika z odbiornikiem, mimo to zapewnia bezprzewodową łączność.