Schumacher Mi9 Alloy Kit
Brak ofert
Recenzja Schumacher Mi9 Alloy Kit – SCH-K215
Schumacher Mi9 to znakomity model samochodu wyścigowego klasy Touring, który już zdążył zdobyć uznanie na światowej scenie wyścigowej. Już jako prototyp Mi9 zdobył tytuły na europejskich zawodach ETS zarówno na nawierzchni dywanowej, jak i asfaltowej, wygrał GP3F we Francji, Szwedzkie Mistrzostwa Krajowe, EWS, Mibo Sport International oraz Włoskie Mistrzostwa Krajowe, a także wiele innych prestiżowych zawodów. Nowy Mi9 jest obecnym Mistrzem ETS w kategorii Modified.
Prędkość i dostosowanie w każdych warunkach
Kluczową zaletą Mi9 jest jego stała szybkość na różnych poziomach przyczepności. Dzięki szerokiemu oknu ustawień samochód ten łatwo dostosować do specyficznych warunków torowych. Niezależnie od miejsca, w którym odbywają się wyścigi, Mi9 umożliwia szybkie i precyzyjne dopasowanie konfiguracji, dzięki czemu zapewnia doskonałe doznania z jazdy wyścigowej.
Nowoczesna konstrukcja Mi9
Model Mi9 od Schumacher został zaprojektowany z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć technologicznych, co czyni go jednym z najbardziej zaawansowanych samochodów wyścigowych na rynku.
- Nowa geometria zawieszenia: Udoskonalona przez zespół kierowców i inżynierów w firmie Schumacher, zapewnia maksymalną wydajność w każdych warunkach torowych.
- Przekładnia z nowymi obudowami: Uniwersalna dla wszystkich czterech narożników pojazdu.
- Lekki dyferencjał z ultralekką akcją: Zapewnia lepszą wydajność i łatwość montażu.
- Lekki przedni układ napędowy: doskonała efektywność układu napędowego.
- Przednie i tylne półosie: Nowe niskoprofilowe przeguby oraz redukcja wagi przekładają się na lepszą wydajność.
- Amortyzatory „Nano”: Zmniejszona długość o 7.6mm, co nie wpływa na skok. Poprawiona obsługa i niższy środek ciężkości.
- Nowy projekt nośnika piasty: Precyzyjna kontrola kół i wydajność.
- Innowacyjne sześciokąty kół: Ułatwiają montaż.
- Nowe ramiona kierownicze: z możliwością regulacji i nowym montażem Ackermann.
- Nowa konstrukcja dolnego wahacza: zwiększona elastyczność i kontrola wychyleń, teraz identyczne po obu stronach auta.
- Zaawansowany dolny uchwyt amortyzatora: lepsze właściwości elastyczne oraz redukcja wagi.
- Zoptymalizowany projekt kuli wahacza: Zwiększona powierzchnia kontaktu, obniżona o 0.5mm.
- Wzmocnione zewnętrzne przeguby wahaczy: Lepsza trwałość i precyzja geometrii.
- Niezależne mocowanie tylnej karoserii: Zapewnia lepszą obsługę i trwałość.
- Aluminiowy uchwyt serwa: Projekt z jednym elementem o niskim środku ciężkości.
- Nowy projekt uchwytów amortyzatorów: z przodu zapewnia płynniejsze prowadzenie, z tyłu wolne od skręceń.
- Lekki uchwyt silnika: Ulepszony dostęp do zębatki.
- Aluminiowe przeguby górnych łączników: Lekkie i obniżające środek ciężkości.
- Aluminiowe kulki górnych amortyzatorów: Niższy środek ciężkości i lepszy montaż.
- Czarne gwintowane wkładki: Eliminują potrzebę stosowania nakrętek.
- Kompaktowe ekscentryki łożysk: Zmniejszona średnica dla dyferencjału/spoola.
- Zwiększony zakres regulacji wysokości dyferencjału: Opcjonalne obudowy transmisji o wysokim napędzie i zwiększone ekscentryki przesunięte.
Dzięki tym innowacjom Schumacher Mi9 jest nie tylko mistrzowskim wyborem, ale i doskonałym narzędziem dla każdego entuzjasty wyścigów R/C, który chce rywalizować na najwyższym poziomie.
Specyfikacja: Schumacher Mi9 Alloy Kit
|