Schumacher Storm ST2

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Dodaj do porównania

Brak ofert

SKU: SCH-K200 Category: Marka:

Recenzja Schumacher Storm ST2 – SCH-K200

Schumacher powraca na rynek konkurencyjnych ciężarówek stadionowych z modelem Storm ST2, unowocześnionym 1/10 zawodniczym truckiem 2WD. Po serii sukcesów z modelem STORM ST, w tym zwycięstwach w europejskiej serii EOS oraz MK British GP, Schumacher zdecydował się wprowadzić na rynek ulepszoną wersję swojego pojazdu, która wynosi osiągi na nowy poziom. Dzięki zaawansowanej geometrii zawieszenia, zwiększonej trwałości i wszechstronnej regulacji, STORM ST2 z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających zawodników.

STORM ST2 został zaprojektowany z myślą o lekkiej konstrukcji i niskim środku ciężkości, co zapewnia optymalne osiągi na różnorodnych nawierzchniach, od torów o wysokiej przyczepności po dywan, przez średnio przyczepne astro, aż po tory o niskiej przyczepności, jak te z luźną nawierzchnią.

Najważniejsze cechy Schumacher Storm ST2

  • Nowy – Przedni zespół z możliwością regulacji wysokości belki i długości podwozia.
  • Nowy – Zespół środkowej belki trakcyjnej z dodatkowymi możliwościami regulacji.
  • Nowy – Przednia obudowa piasty z płytkami mocowanymi na śruby dla większej regulacji.
  • Nowy – Czołowa geometria zawieszenia z trwałymi komponentami i szeregiem opcjonalnych części aluminiowych.
  • Nowy – Trójpozycjne mocowanie wyposażenia radiowego.
  • Nowy – Wkładki do zawieszenia dla większej precyzji i trwałości.
  • Nowy – Trwałe, specjalnie opracowane kompozytowe mocowania wieży amortyzatorów z materiału „S2” o grubości 4 mm.
  • Nowy – Połączenia kulowe na łącznikach o średnicy 5,5 mm.
  • Nowy – Formowane tłoki amortyzatorów i tuleje.
  • Nowy – Przednie bloki Castor z większą regulacją łącznika i osi.
  • Nowy – Przednie bloki castora z regulacją wysokości środka ciężkości pod kątem 5 stopni.
  • Nowy – Łatwy dostęp do mocowania LiPo z dalszym przesunięciem do przodu.
  • Nowy – Podwozie z aluminium 7075-T6 o grubości 2,5 mm.
  • Nowy – Tylna obudowa piasty z wielopozycyjnymi ustawieniami camberu. 10 pozycji łącznika na jednej płycie z podkładkami do regulacji wysokości pionowej.
  • Nowy – Większe łożyska w piaście dla trwałości i precyzji.
  • Nowy – Aluminiowy wałek z przeprojektowanym zespołem sprzęgła i nakrętką M4 do regulacji.
  • Nowy – Jednoczęściowe nakrętki amortyzatorów i amortyzatory Big Bore. Gwintowane kołnierze i podwójna uszczelka O-ring.

Pozostałe cechy techniczne

  • Dwumilimetrowe heksagonalne kołki Pro.
  • Obudowa dyferencjału z większą ilością oleju i poprawioną trwałością.
  • Lekkie stalowe wały napędowe CVD.
  • Trzybiegowa przekładnia z niskim środkiem ciężkości, zamknięta obudowa.
  • Regulowane tylne środki rolki, wbudowane pochylenie i anty-przewrót.
  • Regulowany pasek mocujący tylnej przekładni. Zwiększony prześwit podwozia.
  • Gwintowane nakrętki sprężyn, dla lepszego usadowienia i regulacji.
  • Obudowa uszczelnienia amortyzatora z uszczelką O-ring, aby zapobiec luzowaniu.
  • Koła o średnicy 12 mm Hex.
  • Mała, lekka przekładnia z dyferencjałem zębatym. Trzy pozycje wysokości do regulacji zanurzenia wałów napędowych i mieszanych warunków torowych.
  • System stabilizatora przedniego rolki.
  • 23 precyzyjne łożyska kulkowe.
  • Wiele opcji montażu baterii.
  • Specjalnie opracowane kompozytowe boczne panele do zaawansowanego strojenia sztywności podwozia.
  • Mocowanie tłoka śrubą, z wałami pokrytymi azotkiem tytanu, dla łatwego montażu, precyzji i trwałości.
  • Osłona zębatki głównej.
  • Lekka dolna nakrętka sprężyny.
  • Opcjonalne tylnie umocowanie amortyzatora przed lub za wahaczami, standard w zestawie.
  • Łatwy dostęp do systemu przekładni, dla szybkiego dostępu do dyferencjału i konserwacji.
  • Wyżłobienia na podwoziu do zarządzania kablami.
  • Wbudowane wkładki pochylenia kół.

Specyfikacja techniczna Storm ST2

  • Źródło zasilania: ELEKTRYCZNY
  • Typ modelu: 2WD, OFF-ROAD, ZAWODNICZY
  • Długość: 415 mm
  • Szerokość: 330 mm
  • Rozstaw osi: 285 +/-10 mm
  • Maksymalna prędkość: 40 MPH+

Dzięki doświadczeniu zespołu inżynieryjnego i wyścigowego Schumacher, każde szczegóły w konstrukcji STORM ST2 zostały przemyślane, by stworzyć szybki, łatwy w prowadzeniu i przyjazny dla użytkownika model, który pomoże Ci stanąć na najwyższym stopniu podium. Ten model jest idealnym wyborem do wyścigów na każdym poziomie, zapewniając doskonałe osiągi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Specyfikacja: Schumacher Storm ST2

Model

SCH-K200

Marka

Skala

Typ pojazdu

Truggy

Napęd

Electric – No Motor

Przeznaczenie

Off Road

Rodzaj zestawu

Unassembled (Kit)

Kod kreskowy

5051294177942

Modelarski Białystok
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart