• Nowy
Wamod klej z igłą
  • Wamod klej z igłą

WAMOD - Klej modelarski do plastiku z igłą

9,00 zł
Brutto

Szybkoschnący klej modelarski przeznaczony do sklejania modeli z polistyrenu. Jednak można także używać go do sklejania innych przedmiotów z tego tworzywa.

Ilość
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

 

Regulamin

 

Zasady dostawy


Pakowany jest w niewielkie , poręczne butelki, plastikowe pojemniki z igła oraz tubki na które można założyć igłę lekarską.

Działa rozpuszczając wierzchnią warstwę materiału w klejonych częściach i po ściśnięciu , rozmiękczone tworzywo łączy części. Nie należy zbyt mocno smarować klejem. Wystarczy delikatnie posmarować klejone elementy i po chwili złożyć.

Przy odrobinie wprawy można nanieść punktowo na jedną z części i przykładając drugą pozostawić do wyschnięcia lekko ściskając. Przy długich elementach najpierw trzeba posmarować obie krawędzie i po chwili jeszcze raz. Po czym złożyć i docisnąć pozostawiając do wyschnięcia.

Klej paruje szybko, jednak rozpuszczone tworzywo musi stwardnieć. Często po złożeniu wyciska się odrobinę poza klejone miejsce. Trzeba wtedy zostawić spoinę do całkowitego wyschnięcia i dopiero potem spiłować nadmiar pilnikiem lub papierem ściernym.

Nie jest to trudne, bo po wyschnięciu to co zostało wyciśnięte ma twardość tworzywa i doskonale wypełnia mniejsze szczeliny. Jest to tez metoda na częściowe uniknięcie szpachlowania. Podobnie w przypadku ubrudzenia modelu klejem: trzeba pozwolić na wyschnięcie nie dotykając. Na powierzchni zostanie ślad z którym łatwo sobie poradzić delikatnie szlifując drobnym papierem ściernym ,pod warunkiem ,że nie uszkodziło się nadmiernie elementu dotukając palcami. Wtedy konieczne będzie użycie szpachlówki.

WAMOD08