Tamiya Arocs 3363 6X4 – Classic Space
Brak ofert
Tamiya Arocs 3363 6X4 – Recenzja Modelu R/C
Klasyczna Nowoczesność
Seria Arocs to linia ciężarówek wprowadzona w 2013 roku przez lidera rynku, Daimler AG z Niemiec. Ten zestaw do samodzielnego montażu modelu R/C odwzorowuje model Arocs 3363 6×4 ClassicSpace z napędem na podwójne tylne osie. Ciężarówka napędzana jest 15,6-litrowym silnikiem turbo z rzędowym sześciocylindrowym układem o mocy 630KM. Model posiada realistyczne nadwozie oraz podwozie z licznymi metalowymi elementami. Zmiana biegów jest możliwa za pomocą pilota.
Wygląd i Funkcjonalność
- Przód modelu doskonale prezentuje się z oświetleniem LED oraz charakterystycznymi osłonami reflektorów.
- Oddzielnie sprzedawana MFC koordynuje działania z oświetleniem, kierunkowskazami i nie tylko, co zapewnia doskonały realizm.
- Model posiada autentyczne zawieszenie z wzmocnionymi żywicznymi tylnymi osiami i metalowymi resorami płaskimi.
- Części fototrawione ze stali nierdzewnej dodają szczegółowości przestrzeni za kabiną. Model wyposażony w sprzęgło umożliwiające montaż przyczep.
- Skrzynka konwertera katalitycznego mieści oddzielnie sprzedawaną Jednostkę Kontroli Wielofunkcyjnej, co utrzymuje realizm skali modelu.
- Trzybiegowa skrzynia biegów pozwala na zmianę biegów w trakcie jazdy przy użyciu oddzielnie sprzedawanego 4-kanałowego nadajnika.
Realistyczne Światła, Dźwięki i Wibracje
Wielofunkcyjne Jednostki Kontroli firmy Tamiya (w zestawie tylko na rynku japońskim, dostępne oddzielnie za granicą) oferują operacje świateł, dźwięków i wibracji, które towarzyszą Twojemu doświadczeniu z R/C. Dźwięki silnika zostały cyfrowo nagrane z rzeczywistego samochodu ciężarowego, a wraz z klaksonem, zmianą biegów i wieloma innymi realistycznymi efektami dźwiękowymi sprawiają, że czujesz, jakbyś prowadził prawdziwy pojazd. Światła przednie, hamulcowe, przeciwmgielne, światła awaryjne i kierunkowskazy są również do Twojej dyspozycji.
Specyfikacje
- Długość: 529 mm
- Szerokość: 190 mm
- Wysokość: 267 mm
- Waga (bez części opcjonalnych): Około 3.6 kg
- Rozstaw osi: 2370 mm
- Rozstaw kół: 156 mm (Przód), 138 mm (Tył, podwójne opony)
- Chassis: Aluminiowo-poliwęglanowa rama drabinkowa
- Zawieszenie: Przednie/tylne resory płaskie
- Kąt Castor (Przód/Tył): 0°/0°
- Kąt Camber (Przód/Tył): 0°
- Kąt Toe: 0° (Przód & Tył)
- Amortyzatory: Aluminiowe atrapowe amortyzatory (Przód & Tył)
- Napęd: Napęd na podwójne tylne osie
- Skrzynia biegów: 3-stopniowa skrzynia biegów (zmiana biegów obsługiwana przez nadajnik)
- Przełożenie: (1. bieg) 32.49:1, (2. bieg) 17.76:1, (3. bieg) 10.66:1
- Przekładnia różnicowa: Przekładnia różnicowa 3-stożkowa
- Silnik: Typ 540
- Szerokość/średnica opony: 22 mm/83 mm
Dostępne Półprzyczepy
Obecnie dostępne są różne typy, w tym naczepa, zbiornikowa oraz do przewozu słupów. Dołącz jedną z nich za pomocą sprzęgła na modelu, tworząc ekscytującą kombinację o długości ponad metra.