Tamiya R34 GT-R Z-Tune (TT-02D)
102,27 zł
Recenzja Modelu R/C Tamiya R34 GT-R Z-Tune (TT-02D)
Model R/C Tamiya R34 GT-R Z-Tune oparty na podwoziu TT-02D zachwyca zarówno wyglądem, jak i osiągami. Zadebiutował na Tokijskim Salonie Motoryzacyjnym w 2005 roku, prezentując się jako perfekcyjne połączenie sportowego designu i wydajności. Zainspirowany przez limitowaną edycję produkcji NISMO, ta replika dokładnie odzwierciedla cechy takie jak szerokie błotniki, charakterystyczne zderzaki i wyloty na masce – detale, które nadają autentyczny wyraz tej maszynie.
TT-02D – Podwozie Wydajne w Drifcie
Model ten jest wyjątkowo przystosowany do driftu, dzięki specjalnie dostosowanej wersji podwozia TT-02. Posiada elementy takie jak opony do driftu o szerokości 24 mm umieszczone na matowych, metalizowanych felgach, co zapewnia nie tylko doskonałą kontrolę, ale także estetyczny wygląd. Dzięki zastosowaniu amortyzatorów olejowych CVA w zawieszeniu na podwójnych wahaczach, doświadczenie driftu jest niezwykle płynne.
- Pełne łożyska kulkowe: Gwarancja płynności i wydajności mechanicznej.
- Aluminiowy radiator silnika: Skuteczne zarządzanie temperaturą i dłuższa żywotność silnika.
- Sportowy silnik typu 540: Mocny napęd, który zaspokoi każdego entuzjastę szybkości.
Specyfikacja Techniczna
Model Tamiya R34 GT-R Z-Tune mierzy 442 mm długości, 187 mm szerokości oraz 134 mm wysokości, co sprawia, że jest imponujący zarówno na torze, jak i na półce kolekcjonera. Jego rozstaw osi wynosi 257 mm, a konstrukcja ramy w formie 'wanny’ zapewnia stabilność i trwałość. Podwozie jest napędzane wałem na cztery koła, co w połączeniu z przednimi i tylnymi różnicami z żywicy tworzy niezrównaną przyczepność. Opcje przełożenia zębatego (od 11.38:1 do 7.28:1) pozwalają na dalsze indywidualizowanie osiągów.
Podsumowanie
Podwozie TT-02D wykorzystuje przednie i tylne amortyzatory olejowe CVA i zachowuje oryginalną łatwość utrzymania i adaptacyjność TT-02. Jest to model, który nie tylko świetnie radzi sobie na torze driftowym, ale również jest łatwy w modyfikacji i długotrwały.
Jedyną wprawdzie drobną uwagą, którą można mieć, jest fakt, że elektroniczny regulator prędkości (ESC) jest sprzedawany osobno, podobnie jak niezbędne elementy takie jak jednostka R/C z ESC, pakiet baterii z ładowarką oraz baterie do nadajnika. Jednakże dla prawdziwego entuzjasty driftu, te dodatkowe zakupy są wartą inwestycją.
R/C Tamiya R34 GT-R Z-Tune (TT-02D) to model, który zaspokoi wymagania zarówno początkujących, jak i doświadczonych kierowców R/C, oferując doskonałe osiągi i estetykę, które trudno znaleźć w innych modelach.