Tamiya XV-02 PRO Chassis Kit
Brak ofert
Recenzja Tamiya XV-02 PRO Chassis Kit – Kompletny Zestaw Modelu RC na Nowym Poziomie
Tamiya ponownie zaskakuje, prezentując nowoczesną konstrukcję podwozia XV-02 PRO. To drugi w nowoczesnej erze model z napędem 4WD, stworzony specjalnie z myślą o rajdach. Wcześniejszy model, XV-01 Pro, wyróżniał się pasowym napędem 4WD i sprytnym rozmieszczeniem komponentów elektronicznych RC, chronionych w specjalnych komorach przed zanieczyszczeniami. Nowe podwozie XV-02 Pro przyjmuje nowy kierunek w układzie napędowym dzięki zastosowaniu systemu z napędem wałowym i umieszczeniu silnika na przedzie środkowej części, co zapewnia równą długość przednich i tylnych wałów napędowych.
Podwozie XV-02 w skrócie
- Wyposażone w dwa przekładnie różnicowe 39T i jedną 40T dla regulacji równowagi napędowej pomiędzy przodem a tyłem. (Regulacja Over-Drive oraz Under-Drive)
- Możliwość stosowania przekładni 39T (z kołem 15T) z przodu i 40T (z kołem 15T) z tyłu, aby uzyskać przewagę napędu na przód i odwrotnie dla przewagi napędu na tył.
- Nowo zaprojektowane elementy, takie jak przekładnie, rama podwozia typu wannowego, osłona podwozia, bloki kastera z kątem 6 stopni (w modelu XV-01 wynosił 10 stopni), oraz zderzaki z kątami poślizgowymi zmniejszającymi kontakt z podłożem.
- Metalowe części w nowych elementach, takich jak uchwyt silnika, wały napędowe, wały wejściowe i centralne, oraz zderzaki z pianki uretanowej.
- Podłużne położenie pakietu baterii po lewej stronie środka dla optymalnej równowagi.
- Długie, aluminiowe amortyzatory zastosowane z przodu i z tyłu.
- Poliwęglanowa osłona podwozia z osłonami przeciwwiatrowymi pomagają w ochronie przed brudem i kurzem.
- Ramię zawieszenia i przednie zwrotnice oparte na zestawie podwozia XV-01.
- W zestawie opony rajdowe i koła.
Model Tamiya XV-02 PRO to prawdziwa gratka dla entuzjastów rajdowych modeli RC. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym, jak system napędu wałowego i przemyślane rozmieszczenie komponentów, zapewnia doskonałą kontrolę i równowagę nawet w trudnych warunkach terenowych. Wymaga własnego nadwozia Tamiya, dwukanałowego radia, serwomechanizmu, elektronicznego kontrolera prędkości, silnika typu 540 oraz baterii 7.2-7.4 V z kompatybilną ładowarką, co pozwala na pełne dostosowanie do indywidualnych potrzeb użytkownika. To nie tylko podwozie, ale cała platforma do budowy swojego unikalnego modelu rajdowego.