Traxxas TRX-4m High Trail Ford F-150 Ranger XLT
0,00 zł
Nazwa Sklepu | Adres URL | Cena |
---|---|---|
Allegro | https://allegro.pl/oferta/samochod-rc-traxxas-trx-4m-ford-ranger-f-150-1-18-4x4-off-road-terenowka-14804017545 | 1 306,99 PLN |
ebay.pl | https://www.ebay.pl/itm/186351132979 | 916,56 PLN |
Recenzja Traxxas TRX-4M High Trail Ford F-150 Ranger XLT
Dzięki małej skali, Traxxas TRX-4M High Trail Ford F-150 Ranger XLT wnosi dużą wydajność do świata modeli RC. Ten model, podobnie jak jego odpowiednik z nadwoziem Chevrolet K10, oferuje ponad 35% większy prześwit od standardowej wersji TRX-4M, co czyni go idealnym wyborem zarówno do zabawy w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz. Duże opony Mickey Thompson Baja Pro XS oraz wydłużony rozstaw osi sprawiają, że auto to radzi sobie w terenie jak żaden inny model w tej skali. TRX-4M High Trail Edition dostarcza jakość i wydajność, którą można oczekiwać od marki Traxxas.
Wyposażenie Long Arm Lift Kit
Fabrycznie zainstalowany zestaw Long Arm Lift Kit oraz większe opony sprawiają, że prześwit zwiększa się o ponad 35%, nadając modelowi podniesiony wygląd. Zmodernizowane mocowania amortyzatorów oraz wydłużone elementy zawieszenia zapewniają, że model utrzymuje starannie dostrojoną geometrię zawieszenia, co przekłada się na wysoką wydajność na trudnym terenie.
Nowe, większe opony 2.4″
Nowe opony Mickey Thompson Baja Pro XS o średnicy 2.4 cala wiernie odwzorowują agresywny wzór bieżnika o pełnych rozmiarach i idealnie wypełniają nadkola edycji High Trail, nadając jej autentyczny wygląd podniesionego ciężarówki. Specjalna mieszanka gumy oraz piankowe wkładki dostosowane do jazdy w terenie zapewniają doskonałą przyczepność na szlaku.
Wydłużony rozstaw osi
Stalowe szyny ramy Edycji High Trail wydłużają rozstaw osi do 162 mm, co pozwala idealnie odwzorować proporcje realnego pick-upa. Dłuższy rozstaw osi przekłada się również na lepszą stabilność podczas wspinaczki oraz bardziej stabilną jazdę po nierównym terenie.
Szczegółowe nadwozie bez klipsów
Model wyposażono w nadwozie Chevrolet K10 bez klipsów, które trzyma się stabilnie podczas jazdy, ale można je łatwo zdjąć dzięki ukrytemu systemowi zatrzaskowemu, zachowując jego czyste linie. Wytrzymałe nadwozie z ABS ma formowany kolor oraz wysoko szczegółowe chromowane wykończenie, co dodaje realistycznego wyglądu w skali.
Dane techniczne Traxxas TRX-4M High Trail Ford F-150 Ranger XLT
- Długość: 269 mm (10.6 cali)
- Szerokość przodu: 127 mm (5.0 cali)
- Szerokość tyłu: 127 mm (5.0 cali)
- Prześwit środkowy: 40 mm (1.57 cala)
- Waga (z akumulatorem): 468 g (1.03 funta)
- Wysokość: 127 mm (5.0 cali)
- Rozstaw osi: 162 mm (6.38 cala)
- Kąt natarcia: 62°
- Kąt przełamania: 51.5°
- Kąt zejścia: 52°
- Długość amortyzatora (przód i tył): 51 mm (2.0 cali)
- Rozmiar heksagonu: 7 mm
- Typ dyferencjału: Całkowicie zablokowany; 2:1 stosunek przekładni osi
- Koła (przód i tył): 25.4 x 12.5 mm (1.0 x 0.49 cala)
- Opony (przód i tył): 61.9 x 25.6 mm (2.4 x 1.0 cala)
- Moduł sterujący elektronicznie: ECM-2.5™ (Kombinacja ESC, odbiornik, kontrola oświetlenia)
- Silnik (elektryczny): Titan® 180 87T
- Struktura/ Materiał podwozia: Stalowa rama drabinowa z nylonowymi poprzeczkami kompozytowymi
- Typ hamulca: Elektroniczny „Hill Hold”
- System napędowy: Napęd na cztery koła z wałem transmisyjnym
- Sterowanie: Serwomechanizm montowany na osi
- System radiowy: TQ™ 2.4GHz 2-kanałowy nadajnik
- Serwomechanizm: #2065T Heavy Duty Waterproof
- Poziom umiejętności: 1
- Tacka na akumulator: 50.5mm długość x 31mm szerokość
Zawartość pudełka Traxxas TRX-4M High Trail Ford F-150 Ranger XLT
- Model TRX-4M High Trail™
- Licencjonowane twarde nadwozie z ABS
- Silnik Titan® 180 87-zwojowy
- Elektroniczny moduł sterujący ECM-2.5™
- Nadajnik TQ
- Akumulator LiPo 7.4V 750mAh 2-ogniwowy
- Szybka ładowarka USB 2-amp z funkcją iD®
- Wysokiej jakości narzędzia do konserwacji
Wymagania wobec Traxxas TRX-4M High Trail Ford F-150 Ranger XLT
- Cztery baterie AA alkaliczne do nadajnika
Specyfikacja: Traxxas TRX-4m High Trail Ford F-150 Ranger XLT
|