Traxxas Mercedes-Benz G 63 AMG 6X6

3 270,00 zł
Brutto

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 to replika znanej wersji terenówki z trzema osiami.

G63 fabrycznie wyposażony jest w komplet oświetlenia LED, które składa się z oświetlenia przedniego, tylnego i obrysowego.

Zespół napędowy składa się z silnika szczotkowego Titan 21T 550, który sterowany jest za pomocą regulatora XL-5 HV. Regulator został wyposażony w dodatkową funkcję jazdy w terenie, która oferuje płynny lub stały hamulec zjazdowy.

Blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia realizowana jest za pomocą serwomechanizmów mini 2065.

Ostatecznie konstrukcja oferuje napęd na sześć kół, trzy dyferencjały z realizacją blokady oraz 2 stopniową skrzynię biegów.

Zawieszenie wyposażone jest w olejowe amortyzatory GTS.

Z racji tego, że G63 jest repliką, dużo uwago poświęcono detalom karoserii. Wyposażona jest w osłony podwozia, chromowany grill, podwójne rury wydechowe, wycieraczki i lusterka.

Kolor
Ilość
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

 

Regulamin

 

Zasady dostawy

Precyzyjne sterowanie z częstotliwością 2,4GHz.

System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.

Nadajnik umożliwia korzystanie z unikalnych funkcji dla TRX-6, jak blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia przekładni głównej.

Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Androidlub AppleiOS 4.4+ 4.3+.

Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu to 106511.

Serwomechanizmy sterowania.

TRX-6 wykorzystuje trzy wodoszczelne mikro serwa do sterowania przednim i tylnym mechanizmem różnicowym, a także wybór wysokiego / niskiego zakresu w skrzyni biegów. Przewody w rękawach eliminują skomplikowane połączenia, które w innym przypadku ograniczałyby przegub zawieszenia.

Oświetlenie LED.

Zainstalowany zestaw oświetlenia LED przenosi realizm skali na wyższy poziom dzięki działającym reflektorom, światłom tylnym, dachowym i bocznym. Regulowany zasilacz zapewnia stałą i niezawodną moc, aby wyeliminować ściemnianie i przegrzanie. W pełni wodoszczelny system oświetlenia pozwala na użytkowanie modelu w każdych warunkach.

Elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV.

Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować  technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.

Silnik Titan 21T 550.

TRX-6 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który wyposażono w zintegrowany wentylator chłodzący.

Serwomechanizm 2075X.

Serwomechanizm okładu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.

Jednoczęściowe szyny podwozia o rozszerzonej ramie.

Zaprojektowane specjalnie dla TRX-6 grube stalowe szyny podwozia z ceownika o ściankach grubości 1,5mm są uformowane z jednego solidnego elementu w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości.

Mocowanie pakietów Dual-Fit.

TRX-6 pozwala na stosowanie zarówno pakietów LiPo o pełnej długości jak i mniejszych - stosowanych w skali 1/16. Odchylany element zapewnia szybki i bezpieczny montaż pakietów w terenie. Odchylany element można odwrócić w celu dostosowania do akumulatorów o różnej wysokości. Dodatkowa półka montowana z przodu pozwala przy pakietach w skali 1/16 ustawienie ciężaru bezpośrednio nad przednią osią, aby zapewnić maksymalną przyczepność podczas wspinaczki w stromym terenie.

Aluminiowe amortyzatory.

TRX-6 wyposażony jest w sześć wypełnionych olejem amortyzatorów GTS. Te aluminiowe amortyzatory zapewniają bardzo gładkie tłumienie. Posiadają gwintowane elementy ułatwiające regulację wysokości jazdy. Wyposażone są w uszczelki O-ring i podwójne uszczelki wału X-ring.

Dodatkowe przełożenie - zwolnica.

Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.

Blokada dyferencjałów.

Umożliwia pokonywanie kamienistych zboczy w bardzo trudnym terenie.

Przekładnia główna.

Umożliwiająca jazdę na dwóch - wybranych przełożeniach w zależności od konfiguracji terenu.

Ekstremalne kąty podejścia.

Fabrycznie ustawiony kąt natarcia wynoszący 60 stopni pozwala TRX-6 na wspinanie się po ścianach. Równie imponujący kąt zejścia 55 stopni zapewnia ekstremalne możliwości jazdy nawet w najgłębszych koleinach.

Umiejscowienie silnika napędowego.

Silnik umiejscowiono w bliskości przedniego zawieszenia co zwiększa możliwości trakcji.

Elementy skali - chromowana przednia kratka i płozy.

Błyszcząca chromowana przednia osłona, wzorowana na oryginale w pełnej skali, ma legendarny - symbol gwiazdy, nadający jej autentyczny wygląd. Przednia i tylna chromowana osłona podwozia zapewnia funkcjonalną ochronę z klasycznym akcentem.

Mercedes-TRX6