Vanquish VRD Stance RTR – Silver
Brak ofert
Recenzja Vanquish VRD Stance RTR – Srebrny
Vanquish Products VRD Stance RTR to konkurencyjny, przewidywalny i wszechstronny model RC, który zapewnia wyjątkowe osiągi. Serce tego modelu stanowią tłoczone aluminiowe ramy połączone z 6-stopniową płaską płytą ślizgową i przekładnią VFD. Wyprofilowane elementy podwozia i płyta ślizgowa umieszczają przekładnię VFD tak nisko, jak to możliwe, w ramach VRD.
Podwozie
VRD RTR jest wyposażony w nowe, formowane elementy podwozia, które oferują możliwość dostosowania do najbardziej wymagającego terenu. Wiele pozycji montażu amortyzatorów i nadwozia, w połączeniu z minimalistycznymi wymiennymi zderzakami przednimi/tylnymi, ułatwia montaż i dopasowanie karoserii. Tłoczone aluminiowe listwy boczne zapewniają płaskie miejsce do montażu elektroniki i/lub akumulatora, jednocześnie chroniąc nadwozie.
Układ napędowy
Centrum VRD RTR stanowi przekładnia VFD, wyposażona w niskie/wyprowadzane do przodu położenie silnika, spiekane koła zębate metalowe i łożyska kulkowe. T-Case ma wbudowane 6% przetworzenia i może być dostosowywana opcjonalnymi zestawami kół zębatych i płytami łożyskowymi.
Przednia oś F10 Portal ma przekładnie przetworzenia, podczas gdy tylna oś F10 portal ma standardowe przełożenie. W połączeniu z przekładnią VFD, końcowy procent przetworzenia wynosi 24%. Obie osie zawierają mosiężne rurki ołowiane oraz aluminiowe pokrywy knykcia na przedniej osi, dzięki czemu środek ciężkości jest jak najniższy, a ciężar skierowany do przodu.
Zawieszenie
VRD RTR jest wyposażony w amortyzatory Incision S8E. Górne i dolne łączniki zawieszenia wykonane są ze stali nierdzewnej, łącząc podwozie z osiami za pomocą zakończeń Incision M4. Tylne dolne łączniki są wygięte dla maksymalnej przypusty. Wiele miejsc montażu amortyzatorów i możliwość dostosowania długości amortyzatorów pozwala na szeroki zakres regulacji wysokości jazdy i prześwitu.
Elektronika
Cyfrowy 4-kanałowy nadajnik VT-1 oferuje wiodące na rynku funkcje i możliwości dostrajania w zestawie RTR. Posiada pamięć na 15 modeli, wielokanałową regulację punktu końcowego i szybkości, ekran cyfrowy oraz przełączniki wielopozycyjne dla trzeciego i czwartego kanału.
Regulator VE-1 ESC obsługuje akumulatory LiPo 3S i ma silny BEC do zasilania funkcji serwa. Wbudowane zworki można przesuwać, aby dostosować odcięcie LiPo i siłę hamulca postojowego. Fabrycznie dostrojony dla VRD Stance RTR, VE-1 ESC jest wersją Hobbywing 1060, jednego z najczęściej zaufanych regulatorów w zestawach RTR.
Silnik VM-1 35T Brushed jest zaprojektowany z zamkniętym końcem i dostrojony dla VRD Stance RTR, aby zapewnić moment obrotowy na szlaku oraz odpowiednią prędkość do pokonywania najtrudniejszego terenu.
Serwo VS-1 Metal Gear jest odpowiedzialne za sterowanie VRD Stance RTR i oferuje 200oz-in momentu obrotowego. Jest wodoodporne i trwałe, dzięki metalowym zębom i standardowemu dla przemysłu łączu serwomechanizmu 25T.
Specyfikacje
- Skala: 1/10
- Przełożenie osi przedniej: 5.25:1
- Przełożenie osi tylnej: 6.25:1
- Przełożenie koła zębatego małego: 15T 32P
- Przełożenie koła zębatego dużego: 56T 32P
- Szerokość całkowita: 200mm (7.87”)
- Rozstaw osi: 322mm (12.67”)
- Waga RTR (bez baterii): 4.95lbs (2.2kg)
- Przełożenie całkowite przednie: 57.8:1
- Przełożenie całkowite tylne: 73.4:1
- Końcowe przetworzenie: 24%
Wymagane elementy do ukończenia:
- Akumulator (35mm x 35mm x 100mm maksymalnie)
- Ładowarka