XRay XB4C 2025 – Carpet Edition
Brak ofert
Recenzja XRay XB4C 2025 – Carpet Edition – Model XR360017
Nowość na rok 2025 – najnowsza odsłona legendarnego modelu XRay XB4 4WD, buggy przeznaczonego na dywanowe tory off-road. XRay XB4C 2025 wprowadza szereg ulepszeń, które z pewnością zadowolą zarówno amatorów, jak i profesjonalnych miłośników modeli RC.
Nowe funkcje w XRAY XB4’25
- Nowe podwozie oraz dopasowany przedni zderzak zwiększają prześwit.
- Przednie mocowania ramion zawieszenia są szersze o 3mm, co zwiększa stabilność oraz prędkość na zakrętach.
- Szerokie tylne mocowania ramion zawieszenia, aby zwiększyć stabilność oraz prędkość na zakrętach.
- Dłuższe przednie półosie o długości 84mm dostosowane do nowej geometrii z szerszymi mocowaniami ramion.
- Grafitowe przednie dolne ramiona zawieszenia w XB4C poprawiają wydajność na wysokim przyczepności.
- Twarde przednie dolne ramiona zawieszenia w XB4D zwiększają przyczepność.
- Grafitowe C-huby poprawiają reakcję i spójność jazdy.
- Nowe przednie bloki kierownicze z zewnętrznymi, regulowanymi karbonowymi płytkami sterującymi oferującymi szerokie możliwości regulacji.
- Bloki kierownicze wykonane z grafitu dla lepszej reakcji i spójności jazdy.
- Dwupunktowe przednie karbonowe płytki sterujące dla zrównoważonych właściwości jezdnych.
- Większe 3.5mm drążki skrętne dla zwiększonej trwałości.
- Większe końcówki kulowe 5.4mm oraz kompozytowe przeguby kulowe dla poprawionej trwałości i mniejszego tarcia.
- Przeprojektowana geometria stabilizatorów przednich i tylnych z łatwą regulacją od góry.
- Krótsze stabilizatory o średnicy 1.8mm F&R (XB4C) oraz 1.2/1.3mm F/R (XB4D) poprawiają prowadzenie.
- Krótszy 113mm tylny wał napędowy centralny w XB4D dla krótkiej konfiguracji rozstawu osi sugerowanej na niskie przyczepności.
- Przednia 2-punktowa dolna wieża amortyzatora z karbonu dla niższego środka ciężkości i lepszej prędkości na zakrętach.
- Tylna 3-punktowa dolna wieża amortyzatora z karbonu dla niższego środka ciężkości i lepszej prędkości na zakrętach.
- Krótsze korpusy i tłoczyska amortyzatorów przednich i tylnych dopasowane do nowej, obniżonej geometrii wieży amortyzatora oraz niższego środka ciężkości.
- Nowe +2mm i +4mm przeguby amortyzatorów dla rozszerzonych możliwości ustawień ugięcia na różnych warunkach torowych.
- Nowe -2mm i -4mm kompozytowe pierścienie sprężynowe z otworami czyszczącymi dla rozszerzonych możliwości regulacji wysokości jazdy.
- Tylne dolne aluminiowe adaptery amortyzatorów montowane na dolnych ramionach poprawiają prowadzenie na dywanie (tylko XB4C).
- Nowe krótsze tylne dolne ramiona zawieszenia z 3 pozycjami montażowymi amortyzatorów.
- Grafitowe tylne dolne ramiona zawieszenia w XB4C poprawiają wydajność na wysokim przyczepności.
- Twarde tylne dolne ramiona zawieszenia w XB4D zwiększają przyczepność.
- Aluminiowa płytka kierownicza zwiększa wytrzymałość i poprawia reakcję sterowania na wysokiej przyczepności (XB4C).
- Kompozytowa płytka kierownicza z grafitu poprawia prowadzenie na niskiej przyczepności (XB4D).
- Aluminiowy monoblokowy uchwyt serwa poprawia wytrzymałość, różne cechy gięcia oraz trwałość.
- Tylny grafitowy stabilizator poprawia spójność i prędkość na zakrętach.
- Stalowe zębatki w diefrekcjałach przednich i tylnych zapewniają maksymalną trwałość i zmniejszone obroty kół.
Jakość wykonania
Model XRay XB4 jest projektowany i produkowany w zakładach XRAY w Słowacji, Europie. Stanowi doskonały przykład dbałości XRAY o każdy szczegół w swoich produktach. Zespół projektowy XRAY wykorzystuje wysokiej jakości materiały europejskie oraz zaawansowane maszyny niemieckie i szwajcarskie do produkcji tego modelu.
Wymagane wyposażenie
- Nadajnik i odbiornik
- Regulator prędkości i silnik
- Serwo kierownicze
- Akumulator LiPo i ładowarka
- Taśma dwustronna
- Farba do Lexanu
- Opony i wkładki
- Olej do łożysk
- Zabezpieczenie gwintów
- Klej CA