Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

O.S. MAX - silnik lotniczy 46LA z tłumikiem - 13390

415,69 zł

O.S. MAX -

415,69 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

10908aaee31c62e2fcd392b2b9b08b5d.png

O.S. MAX - silnik lotniczy 46LA z tłumikiem

Silnik 46 LA jest jednym z najpopularniejszych silników proponowanych przez firmę OS ENGINES .

Znakomicie nadaje się do sportowych modeli oraz trenerów.

Silniki serii FP spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych.Nowoczesna konstrukcja oraz zastosowane płukanie typu Schnuerle gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów silników i ich wysoką trwałość.

Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

  • Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  • Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  • W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  • Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  • Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
  • Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

Dane techniczne:

pojemność skokowa [cm³]: 7,5

średnica tłoka [mm]: 23

długość skoku tłoka [mm]: 18,4

zakres obrotów [obr/min]: 2,000-16,000

moc [KM] / obr/min: 1.18 / 16,000

masa silnika [g]: 270

śmigło (średnica x skok) [cale]: 11x6, 11x7

73b3bea557a2513c469274e84c42065c.jpg