Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij

Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 5.5T 5900KV 014819

469,00 zł

Silnik

469,00 zł
Ilość

W magazynie

Ostatnie sztuki w magazynie

Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 5.5T 5900KV 014819

Jeszcze lepsze osiągi

Silniki Hobbywing G3 to następca znanych wersji V10 G2. Nowe silniki w wersjach Stock i Modified posiadają zupełnie nowy design, który przekłada się na mniejszą wagę i lepsze osiągi. Modele Stock Spec posiadają wyższy moment obrotowy i wartość KV odpowiednio o 4% i 16% w porównaniu z silnikami V10 G2 Stock Spec. Wysoka prędkość obrotowa i moment obrotowy sprawią, że Twój model stanie się sekretną bronią w wyścigach klasy Stock.

19ddd705a870992050ef7bed8c18e704.jpg

Liniowość pracy

Wbudowany, precyzyjny czujnik hala w połączeniu z precyzją i wyważeniem wirnika gwarantują niewiarygodną liniowość pracy silnika.

caf5d757174a1f481ea0b60b89286127.jpg

Super lekki

Silnik G3 Modified i Stock ważą, odpowiednio, jedynie 161 g i 132 g. Waga została zredukowana odpowiednio o 11%i 21% w porównaniu z sinlikami V10 G2. Dzięki mniejszej wadze kierowcy z łatwością mogą ustawić wyważenie swoich pojazdów.

2faba06dce3b37be5e0f6af7d580c594.jpg

Asymetryczne łożyska

W celu zwiększenia możliwości przenoszenia obciążenia rozmiar przedniego łożyska w sinliku G3 został zwiększony o 26% w porównaniu z wersją G2. W celu zmniejszenia oporów tylne łożysko zostało zmniejszone o 6%. Asymetryczna konstrukcja sprawi, że silnik pracuje znacznie płynniej i stabilniej.  

a047f4b65e0d0e8ee99400f2c4bca729.jpg

Świetne odprowadzenia ciepła

Specjalna konstrukcja obudowa sprawia, że rdzeń stojana jest wystawiony na działanie powietrze, co maksymalizuje chłodzenie. Duże otwory* na przednich i tylnych płytach końcowych gwarantuje znakomite odprowadzanie ciepła z silnika. * Należy pamiętać, że silniki 5.5T~8.5T są stosowane zwykle w pojazdach off-road, dlatego fabryczne płyty końcowe posiadają małe otwory

5eff5c338052e06880c2edb93c3b9e58.jpg

Dwie różne płyty końcowe

Płyty końcowe z dużymi otworami zastosowane w silnikach 3.5T~5.0T i 10.5T~21.5T zapewniają znakomite odprowadzanie ciepła z silnika przy pojazdach typu on-road. Płyty końcowe z małymi otworami zastosowanie w silnikach 5.5T~8.5T zapobiegają przedostaniu się piasku lub innych zanieczyszczeń, co zapobiega uszkodzeniu silników w pojazdach typu off-road. Użytkownik może zakupić dowolne płyty końcowe i zamontować je w swoim silniku wg własnych potrzeb.

ad4e6b7b03f72c1b4f081473284ded44.jpg

Rozkładana konstrukcja

Konstrukcja urządzenia pozwala na jego rozłożenie w celu regularnego czyszczenia i konserwacji, co wydłuża żywotność silnika i pozwala zachować jego skuteczność.

148c2831689cf5b08c63d0206d7ba49f.jpg

Płynnie regulowany timing

Mechaniczny timing pozwala na niezwykle precyzyjną i płynną korektę wartości. Antypoślizgowe linie z tyłu silnika gwarantują stabilność wybranych ustawień. 

af76dec596a52646347d0cf98b8684cb.jpg