- Dostępny na zamówienie
-
MenuPowrót
-
Start
-
-
Kategorie
-
Modele RC
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Elektryczne
- Samochody spalinowe zdalnie sterowane (RC)
-
Części do modeli
-
Do modeli Traxxas
-
Monster Truck
- X-Maxx 77086-4
- BIGFOOT Classic 36034-61
- Maxx 89076-4/89086-4
- Stampede XL-5 2WD 36054-1
- Stampede XL-5 2 WD LED 36054-61
- Stampede 4X4 VXL 67086-4
- Hoss 4X4 VXL 90076-4
- Stampede VXL 4WD *
- Stampede 4X4 Kit 67014-4
- Stampede 4WD 67054-1
- Stampede 4WD LED 67054-61
- Stampede VXL 2WD w/TSM 36076-4
- BIGFOOT 36084
-
Truggy
- Sledge 95076
- XRT 78086
- Rustler XL-5 2WD 37054-4 / 37054-1
- 1/16 E-Revo 4WD 71054-1
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-4
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-74
- Rustler 4WD VXL 67076-4
- Rustler XL-5 2WD LED 37054-61
- E-Revo 2.0 VXL 4WD Brushless 86086-4
- Rustler XL-5 4WD 67064-1
- 1/16 E-Revo VXL -TSM 71076-3
- Rustler XL-5 4WD LED 67064-61
- Short Course
- Desert Truck
- Buggy
-
Trial i Crawler
- TRX-4 Sport Kit 82010-4
- TRX-4 Crawler Kit 82016-4
- TRX-4 Sport 82024-4
- TRX-4M Defender 97054-1
- Summit 56076-4
- TRX-4M Bronco 97074-1
- TRX-4 Sport High Trl 82024-4TAN
- TRX-4 Traxx 82034-4
- TRX-4 Defender 82056-4
- TRX-4 G 500 4x4² 82096-4
- TRX-4 1979 Blazer 82076-4
- TRX-4 1979 Bronco 82046-4
- TRX-4 2021 Bronco 92076-4
- 1979 F-150 Pickup 92046-4
- TRX-4 K10 Pickup 92056-4
- K5 Blazer High Trail 92086-4
- TRX-6 G 63 88096-4
- TRX-6 Flatbed Hauler 88086-84
- Drift i onroad
- Rally
- Samochody Spalinowe
-
Produkcja zakończona
- E-Revo Brushless 86086-4
- E-Revo 5603
- E-Maxx 3903
- E-Maxx Brushless 3908
- Nitro Stampede 41094
- Captain's Curse 3602G
- Grave Digger 1/16 7202A
- Son-uva Digger 36024
- Maximum Destruction 3602T
- Monster Mutt 3602
- Slash Platinum 6804R
- Nitro Sport 45104-1
- 1/10 E-Revo 4WD 5608
- Nitro 4-Tec 3.3 4809
- SUMMIT 1/16 VXL 72054-5
- FORD FIESTA KEN BLOCK 7308
- FORD Mustang Boss 7304
- Ford Fiesta 7305
- RALLY VXL 74076-3
- LaTrax SST 76064-5
- Rally VXL 1/16 7307
- SKULLY 1/10 36064-1
- Telluride 67044-1
- Craniac 36094
- Rally Ford Fiesta ST 74054-6
- SLASH DAKAR EDITION 5804
- TRX-4 Tactical Unit 82066-4
- Bandit VXL 2407
- Rustler VXL 3707
- Summit VXL 72076 / 72074
- Slash Nitro 2WD 44054
- Slash VXL 5807
- E-Revo VXL 71074
- FORD FIESTA KEN BLOCK BRUSHLESS 7309
-
Monster Truck
- Do modeli Maverick
- Do modeli HPI
- Do modeli Losi
- Do modeli Arrma
- Do modeli Burza, Huragan, Grzmot
- Części tuningowe
- Akcesoria do modeli Trial
- Do modeli HSP / Himoto
- Do modeli BSD
- Do modeli WLtoys
- Do modeli VRX
- Do modeli Tamiya
-
Do modeli Traxxas
- Pokrowce
- Samoloty zdalnie sterowane RC
- Łodzie
- Maszyny budowlane
- Drony
- Czołgi
- Helikoptery
- Latawce
- Rakiety
- Rzutki
- Modele do sklejania: samochody, samoloty, statki, z filmów, do gier bitewnych
- Modele Kartonowe
- Motocykle
- Ciężarówki zdalnie sterowane (RC)
- Modele do samodzielnego montażu
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Narzędzia
-
Wyposażenie RC
- Akumulatory, ładowarki, akcesoria
- Silniki modelarskie
- Regulatory obrotów
- Zestawy Napędowe / COMBO
- Serwomechanizmy
- Systemy Audio
- Oświetlenie RC
- Aparatury RC
- Serwis modeli RC
- Materiały do budowy
- Zabawki
- Odzież i gadżety
- Chemia
-
Modele RC
-
-
-
Modele
-
-
CZĘŚCI
-
-
Wyposażenie RC
-
-
Do budowy
-
-
Zabawki
-
-
Na prezent
-
-
Serwis
-
-
Murat RC
-
- Blog
Silnik Hobbywing XeRun 4268SD 1900KV G3 026711
Silnik Hobbywing XeRun 4268SD 1900KV G3
Bezszczotkowy silnik XeRun G3 został wykonany z wysokiej klasy materiałów i wyróżnia się starannie przemyślaną konstrukcją. Wytrzymały i lekki - waży tylko 315 g. Stopień ochrony IP5X oznacza, że jest też pyłoszczelny i sprawdzi się w różnych warunkach. Doskonale nadaje się do stosowania na wydarzeniach off-road. Produkt zachwyci Cię szybkim i wydajnym działaniem. Efektywnie redukuje też gwałtowne wzrosty temperatury, zwiększając bezpieczeństwo użytkowania.
Tryb Full-sensored
Wbudowany, inteligentny układ scalony sprawia, że kiedy łączysz silnik z regulatorem z serii XR8 (brak w zestawie), identyfikacja sensora następuje szybko i bezproblemowo. Urządzenie będzie też działać w trybie Full-sensored, zapewniając większą wydajność i płynniejszą reakcję przepustnicy.
Turbo Timing - Twój sposób na zwycięstwo
Kiedy połączysz silnik z G3 z regulatorem z serii XR8, możesz korzystać z technologii Turbo Timing, która umożliwia niemal natychmiastowe zwiększenie mocy wyjściowej do maksimum. To pozwala osiągać o wiele większe prędkości. To jednak nie koniec! Używając silnika, precyzyjnie dostosujesz mechaniczny Turbo Timing w 2 kierunkach (CW/CCW) w zakresie 20-40°. Dzięki temu odpowiednio dobierzesz moc wyjściową do zróżnicowanych zastosowań. To Twój nowy sposób na zyskanie przewagi!
Bezbłędna praca
Nie obawiaj się nieprawidłowej pracy silnika. Nowa, opatentowana technologia zapewnia w zasadzie bezbłędne działanie czujnika Halla. Niezależny koder o wysokiej precyzji i prędkości zawsze wyprowadza dokładny sygnał pozycji wirnika, dzięki czemu efektywnie eliminuje zakłócenia zewnętrzne, które zazwyczaj przyczyniają się do występowania błędów sensora. Wszystko to sprawia, że silnik pracuje wydajnie i stabilnie.
Lekki i wytrzymały
Dzięki przemyślanemu designowi silnika udało się znacznie zmniejszyć jego wagę. Urządzenie waży tylko 315 g, co pozwoli Ci na wygodniejsze dostosowywanie balansu Twojego pojazdu. Co więcej, stopień ochrony IP5X oznacza, że produkt jest odporny na pył, możesz więc bez obaw stosować go w wydarzeniach typu off-road.
Płynne i wydajne działanie
Zapomnij o zjawisku niskiego rpm (efekt braku natężenia), znanym także jak ząbkowanie lub mały impuls momentu obrotowego. Silnik minimalizuje podobne problemy. Zapewnia płynne działanie również przy niskim rpm, zwiększając swoją wydajność przy niewielkich prędkościach. Udało się także zredukować temperaturę urządzenia oraz znacznie zwiększyć jego efektywność względem poprzednich modeli.
Niezawodny i trwały
Silnik został wykonany z wysokiej klasy materiałów i wyróżnia się doskonale przemyślaną konstrukcją. Aluminium 7075 oraz silikonowa uszczelka zapewniają jego wytrzymałość i pyłoszczelność. Umieszczone z przodu otwory gwintowe M3 i M4 są odpowiednie dla różnych podstaw montażowych, a pozłacane styki miedziane w kształcie litery U/90° umożliwiają łatwe i wygodne lutowanie okablowania. Silnik ma też izolację klasy R 240°C, wytrzymałe spoiwo 340°C oraz łożyska o niskim współczynniku tarcia, dzięki czemu może wytrzymać nawet ekstremalne obciążenie.