Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

Arrma ARA7604V2T1 - Mojave 6S V2 BLX 1:7 4WD zielony

3 155,00 zł

Arrma

3 155,00 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

bf551aeab30a448171fb9bfa8b29227d.png

Arrma ARA7604V2T1 - Mojave 6S V2 BLX 1:7 4WD RTR zielony

Model RC auta Arrma Mojave 6S BLX 4WD w skali 1:7 jest przygotowany do ekstremalnej jazdy w terenie i na płaskiej drodze oraz jest kompletnie wyposażony komponentami Spektrum. Silnik Firma 4074 2050Kv, regulator Firma™ 150A Smart, aluminiowe podwozie, prędkość ponad 90 km/h! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.

Arrma Mojave 6S BLX 4WD nie pozostawia wątpliwości co do jego wydajności, auto pokonuje ciężkie warunki również na nieprzygotowanych trasach, na których potrafi jeździć driftem i jest w stanie pędzić z prędkością ponad 95 km/h! W sterowaniu pomoże niezawodna aparatura RC Spektrum SLT3 2,4GHz. Duże i mocne auto skrywa pod karoserią 3mm anodowane duralowe podwozie ze środkowym wzmocnieniem dla zwiększenia wytrzymałości i sztywności. Bardzo mocny napęd 4X4 jest wyposażony w odporne stalowe wały napędowe i cało metalowe dyferencjały.

fff83efb7aed04f690ce29357fb4f421.jpg

Drążki wzmacniające dyferencjałów

Korpusy dyferencjałów są mocniej przymocowane do podwozia, dodatkowo są połączone z podwoziem wspornikami, mocowanymi czopami do górnej strony korpusów.

Regulacja kulowych czopów

Przednie zwrotnice są ułożone na kulowych czopach górnego i dolnego wahacza, które mają możliwość regulacji luzów kulki w gnieździe zwrotnicy. Regulacja jest prosta, wykonuje się przekręceniem śruby imbusowej.

Szybki demontaż dyferencjałów

Mojave 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalowymi kołami zębatymi, aby zapewnić niezawodność i wysoką żywotność tych eksponowanych elementów. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały umożliwią wykonywanie serwisu w czasie kilku minut. Oznacza to, że poświęci się mniej czasu na serwis, a więcej na jazdę.

6d7eac66dbab4155a084481aba20219b.jpg

Wzmocnienie środkowe

Aby nie dochodziło do uginania płyty podwozia w czasie jazdy, jest ona wzmocniona sztywnym drążkiem, który zamocowany jest pomiędzy wieżami amortyzatorów.

Stylowy przedni i tylny zderzak

Zderzaki nie pełnią tylko funkcji ochronnej przed uderzeniami w przeszkodę, ale pełnią również wyraźną funkcję designu. Są elementem wyglądu całego pojazdu i uzupełniają karoserię o ciekawe detale.

Doskonała przejezdność przez teren

Konstrukcja podwozia wywodzi się z wymogu na doskonałą przejezdność terenem, dlatego zostały zdominowane parametry, jak skok amortyzatorów, skręcenie zawieszeń oraz prześwit. Dzięki temu pojazd poradzi sobie również podczas jazdy w trudnym terenie.

0d492171438855b261cd61fd07567969.jpg

Duży skręt zwrotnic

Zwrotnice są zamocowane w zawieszeniu na dużych kulowych czopach, które doskonale spełniają wymagania dużego skrętu i swobody ruchu. Czopy są ułożone w wahaczach na aluminiowych wkładach, które bezpiecznie zapewnią przeniesienie mocy na koła.

Realistyczne detale

MOJAVE Desert Truck 1:7 ma wygląd prawdziwej maszyny pustynnej, realizm wspomaga również kokpit, który jest wyposażony w załogę, przyrządy pokładowe i nawigację. Na karoserii znajduje się gaśnica, z przodu atrapa chłodnicy, światła, a na karoserii wiele naklejek.

Komora odbiornika z uszczelnieniem

Schowek odbiornika ma większe rozmiary mieszczące odbiornik i kable, przejście kabli jest uszczelnione gumową uszczelką, tak samo, jak pokrywa. Zabezpiecza to wodoodporność i pyłoszczelność.

787b45bdef10a44d54c9d887c1ac2bde.jpg

Łożyska z gumowym uszczelnieniem

Auto jest kompletnie wyposażone w łożyska kulkowe z obustronnym gumowym uszczelnieniem, które zabezpieczy ich większą żywotność.

Opcjonalne zębatki silnika

Trójfazowy silnik jest zainstalowany na anodowanym na czerwono mocowaniu silnika, na wale montowana jest zębatka z modułem 1 dla optymalnej wydajności. Mocowanie silnika można przesuwać i precyzyjnie ustawić luz międzyzębowy luzując tylko2 śrubki, które są łatwo dostępne od góry.

Servo-saver

Servo-saver wydajnie tłumi uderzenia modelu na przednie koła chroniąc serwo kierunku. Servo-saver wykonany jest w anodowanego aluminium dla obniżenia masy i lepszych własności jezdnych.

7443b90328988255473746fec18984d1.jpg

Cyfrowe serwo SPEKTRUM® S652

  • Serwo SPEKTRUM® S652 z metalową przekładnią
  • Wodoodporne
  • Moment obrotowy 19,08 kg-cm przy 7,4 V.
  • O 32% większy moment obrotowy i 5% szybsze w porównaniu do serwa ADS-15M
5d6890a9057df38da3de0510a695b87e.jpg

Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S

Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.

  • Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
  • Ustawiany bardzo wydajny BEC
  • Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
cd07498e3c59df784207d239af0efc25.jpg

Wydajny silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074

  • Zasilaniy aż 6-cioma ogniwami LiPol
  • Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
  • Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
  • Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
  • Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
  • Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
daef33746183b665dfb194e1936344bf.jpg

Spektrum SR315 DSMR Sport

Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.

  • Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
  • Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
  • SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
  • Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
  • Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
2d7f3a8314f5c5cb48a035c1339a18c0.jpg

Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
  • Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
bb02b1cfac960834b8dc10a0297c68b9.jpg

Cechy auta Arrma Mojave 6S BLX 4WD:

  • Duży, terenowy, mocny model RC auta 1:7
  • Jeździ z prędkością 95km/h z akumulatorem 6S z opcjonalną zębatką
  • Z napędem 4X4 można jeździć na różnych powierzchniach
  • Karoseria jest gotowa pomalowana z makietowymi dodatkami
  • Desert Truck z napędem na wszystkie koła
  • Kompletnie metalowe koła zębate w dyferencjałach i przekładni
  • Podwozie wykonane z 3mm anodowanego mocnego duralu 6061-T6
  • Środkowe wzmocnienie podwozia zapewni maksymalną wytrzymałość podwozia
  • Funkcjonalne potężne przednie i tylne zderzaki
  • Łatwo dostępne łoże dla szybkiego wyjęcia silnika
  • Wytrzymałe wahacze na wysokie obciążenia z anodowanymi na czerwono duralowymi wzmocnieniami
  • Wodoodporna* obudowa odbiornika
  • Wydajny duży servosaver
  • Napęd 4X4 wytrzymałymi stalowymi wałami napędowymi
  • Całometalowe dyferencjały i koła zębate przekładni
  • Niezależne zawieszenie
  • Regulowane amortyzatory z aluminium z dużym otworem
  • Przednie i tylne wieże amortyzatorów z anodowanego na czarno duralu
  • Felgi 5-Spoke i całoobwodowe opony dBoots® FORTRESS
  • Super wytrzymałe piasty kół dla wysokiej wytrzymałości
  • O-ringi nakrętek piast kół
  • Nadajnik Spektrum™ SLT3™ 2,4 GHz
  • Odbiornik Spektrum SR315 z podwójnym protokołem
  • Wodoodporne* serwo z metalowymi zębatkami Spektrum™ S652
  • Trójfazowy silnik Firma™ 4074 2050 KV
  • Wodoodporny regulator Spektrum™ Firma™ 150A Smart
0109c6ecc9b79dabcd6f359ef291e1a9.jpg
Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.