Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

Wide-MAXX 4S pomarańczowy 89086-4O samochód RC

2 725,00 zł

Wide-MAXX 4S

2 725,00 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

969c014b9ee4032178d8ae5ceb0c2055.jpg

Wide-MAXX 4S pomarańczowy 89086-4O samochód RC

4ac5d686ed1f920b0405e8c4106e0771.jpg
  • W modelu został zainstalowany zestaw WideMAXX wraz z oponami Sledgehammer.
  • Nowe wahacze, półosie oraz komplet sprężyn tylnych amortyzatorów o twardości 1,725 rate w połączeniu z kołami Sledgehammer, poszerza rozstaw kół o 40mm w stosunku do Maxx'a i w efekcie zdecydowanie zwiększa stabilność w zakrętach.
  • Zmodyfikowano również mocowanie pakietu napędowego, co daje możliwość używania akumulatora 4S o pojemności 6700mAh.
971afef9e3d77e4fce5e0dae657095fb.jpg

Zespół napędowy Velineon 4S składa się z bezszczotkowego silnika 540XL oraz regulatora, który posiada zaawansowane - 32-bitowe sterowanie mikroprocesorem, stale monitorując moc wyjściową w celu zapewnienia maksymalnej wydajności. Wysokowydajny silnik 540XL posiada mocny 5-milimetrowy wał, aluminiowy radiator i mocny wentylator chłodzący. Oczywiście wszystko to jest w pełni chronione dzięki innowacyjnej wodoszczelności Traxxas'a.

Wide-Maxx został zaprojektowany tak, aby wytrzymać ekstremalne obciążenia i intensywną jazdę. Amortyzujące ramiona zawieszenia z łatwością pochłaniają uderzenia.

Wytrzymałe komponenty układu napędowego zostały sprawdzone w pojazdach większych i cięższych niż Wide-Maxx. Podwozie Wide-Maxx'a pochłania i rozprasza energię uderzenia w całej konstrukcji. Ogromne - gwintowane aluminiowe amortyzatory GT-Maxx o dużej średnicy, zarządzają tłumieniem zawieszenia.

4878fe0e2dd35569d4385bb43a4f73e3.jpg

Wide-Maxx korzysta z pełnej długości łoża silnika, aby solidnie zamocować bezszczotkowy silnik 540XL, System stałej siatki zębatej precyzyjnie ustala położenie zębatek.

Zintegrowane wieże amortyzatorów Wide-Maxx'a są częścią podwozia i tworzą sztywną, trójkątną konstrukcję, zapewniającą bezpieczny montaż amortyzatorów i nadwozia. Zapewniają również autentyczny wygląd terenowy, który wypełnia otwory kół w samochodzie. Czasami lądowanie po skoku nie przebiega zgodnie z planem, więc górne mocowania amortyzatorów są osłonięte w celu ochrony przed uderzeniami i tarciem.

ff5556586ee86f51b5cc8054470f0ab3.jpg

Opatentowane innowacje Traxxas'a uszczelniają elementy elektroniki, dzięki czemu można eksploatować Wide-Maxx'a w warunkach mokrych, na śniegu i w błocie.

927d879e39d776b4aa04d77a59b89b71.jpg

Serwomechanizm układu kierowniczego Maxx'a ma taki sam rozmiar jak serwomechanizm użyty w gigantycznym X-Maxx'sie. Duży moment obrotowy pozwala na szybką reakcję i prezyzję sterowania.

1143a755871cb1e54514f0b5dc542b3d.jpg

Ponadwymiarowe wahacze Wide-Maxx'a utrzymują prawidłową geometrię zawieszenia w całym zakresie ruchu. Połączenia z podwójnym ścinaniem i bardzo gruba stalowa górna i dolna belka zapewniają niesamowitą wytrzymałość i odporność na uderzenia. Twarde kompozyty są jeszcze bardziej odporne na uderzenia, nawet przy niskich temperaturach.

947a56ba7c4f82bc674a774c98947dbd.jpg

Blokowa konstrukcja podwozia łączy wieże amortyzatorów, przednie i tylne moduły oraz ramę główną w jedną sztywną platformę zaprojektowaną do pochłaniania i rozpraszania energii uderzenia w całej konstrukcji. Krytyczne elementy układu napędowego, radia i akumulatora są chronione. Strategicznie umieszczony dostęp do elementów mocujących powoduje, że każda niezbędna konserwacja lub naprawa jest szybka.

cb840e4c35c820350d6dbb5b38a34f6e.jpg

Innowacyjny napęd Cush Drive firmy Traxxas wykorzystuje specjalny amortyzator elastomerowy, który pochłania wstrząsy układu napędowego na przekładni czołowej, zapewniając najwyższą niezawodność. Cush Drive zapewnia natychmiastowe przyspieszenie i kontrolę przepustnicy.

Napęd Torque-Biasing Center Drive pochłania wstrząsy, aby poprawić trwałość układu napędowego. Napęd środkowy rozdziela również moc na wszystkie cztery koła, zapewniając zaskakujące przyspieszenie napędu na cztery koła bez skutków ubocznych typowego centralnego mechanizmu różnicowego. Centralne mechanizmy różnicowe umożliwiają niekontrolowane balonowanie się opon w powietrzu, zaś napęd centralny z odchylaniem momentu obrotowego pozwala na jazdę z dala od linii dzięki płynnemu rozłożeniu mocy na wszystkie cztery koła.

506bda2ec181439eb4d6623ab0920ed3.jpg

Nowy grubościenny, wytrzymały, wielowypustowy aluminiowy wał środkowy, przenosi moc na przedni i tylny mechanizm różnicowy. Ten wytrzymały wał napędowy zapewnia precyzyjne sprzęgnięcie, niesamowitą siłę i płynną pracę.

4-biegowe mechanizmy różnicowe Wide-Maxx'a są uszczelnione i wypełnione ciężkim olejem, który zapewnia efekt ograniczonego poślizgu dla maksymalnej przyczepności na luźnych powierzchniach. Wzmocnione dyferencjały wykorzystują tę samą konstrukcję co E-Revo 2.0 wraz z wałkami wyjściowymi o średnicy 7mm. Stalowe koła zębate o dużym skoku i średnicy, zapewniają najwyższą niezawodność.

167cdc58ba60cef84f72ad3daac60482.jpg

UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:

  • pakiet napędowy 3S LiPo / rekomendowane 5000mAh
  • pakiet napędowy 4S LiPo / rekomendowane 5000-6700mAh
  • ładowarka pakietów napędowych
  • zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA
4b8b9e4fcf9bbecc2a329883c02480dc.jpg