Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij

1/10 SLASH 4X4 ULTIMATE TSM - pomarańczowa 68077-4O samochód zdalnie sterowany

2 580,00 zł

1/10 SLASH 4X4

2 580,00 zł
Ilość

W magazynie

Ostatnie sztuki w magazynie

0ba9de1683862ac32c820c225e1901b5.jpg

1/10 SLASH 4X4 ULTIMATE TSM - pomarańczowa 68077-4O samochód zdalnie sterowany

1a31fe906003e6fed57336a2fa2572e5.jpg

Traxxas Stability Management (TSM) - kontrola trakcji.

System kontroli trakcji wbudowany jest w 5 kanałowy odbiornik TQI 2.4GHz Traxxas Link TSM. W połączeniu z niskim środkiem ciężkości, system kontroli trakcji, Slash nabiera zupełnie nowych właściwości jezdnych.

Traxxas Stability Management (TSM), pozwala maksymalnie wykorzystać pełną moc, szybkość i przyspieszenie, którym dysponuje Slash 4X4. Kontrola trakcji szczegónie zdaje egzamin podczas jazdy na śliskich powierzchniach, gładkim betonie, lodzie i śniegu. System TSM dokonuje korekt toru jazdy podczas przyspieszania, aby zapewnić pełne wykorzystanie możliwości napędu. TSM działa również podczas pokonywania zakrętów, dokonując korekt, aby utrzymać wybraną linię jazdy. Pozwala to na utrzymanie większej szybkości w zakręcie i większe przyspieszczenie podczas wychodzenia z niego. Podczas hamowania, TSM utrzymuje tor jazdy do momentu zatrzymania.

W systemie kontroli trakcji, Traxxas zastosował najnowsze algorytmy, które działają niewidocznie w tle, nigdy nie ograniczając przepustnicy. TSM może być indywidualnie dostrojony lub całkowicie wyłączony w zależności od aktualnej nawierzchni i jej stanu oraz upodobań kierowcy. Kontrolę nad systemem zapewnia wielofunkcyjne pokrętło zamontowane w nadajniku. O przydatności Traxxas Stability Managemen, najlepiej można się przekonać, wyłączając system po dłuższym okresie jego użytkowania.

8a34f166b84ead99bce75d64ca816e81.jpg

Totalna Kontrola.

ModeleTraxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas® TQi™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany. Najważniejszą nowością tego systemu, jest możliwość współpracy z aplikacją Traxxas Link App, dostępną w systemie iPhone lub iPod touch. To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem LinkTraxxas™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów.

Nadajnik wyposażony jest  w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Android lub AppleiOS 4.4+ 4.3+.

16fed90df47514c4a6310d68ea792368.jpg

Nowe amortyzatory GTR.

Sprawdzone w ekstremalnie trudnym terenie w samochodach Revo i Summit amortyzatory GTR, reprezentują szczyt techniki zawieszenia i teraz wyznaczają standardy dla jakości tłumienia i kontroli zawieszenia. Długość amortyzatorów, została dostosowana do Slash’a 4X4 Ultimate, aby uzyskać maksymalny skok zawieszenia. Amortyzatory mają 13 milimetrowe otwory do przechowania o 76% więcej oleju niż amortyzatory Ultra. Powłoka PTFE zmniejsza maksymalnie współczynniku tarcia zwiększa odporność na ścieranie oraz zwiększa wytrzymałość. Obudowa z twardego  – anodyzowanego aluminium, tłoki powlekane azotkiem tytanu i teflonem, zapewniają dużą trwałość, minimalne tarcie, a co za tym idzie - płynne tłumienie drgań i długotrwałą niezawodność.

3b099631bad03e193edb90c16266723c.jpg

Nowy – niski środek ciężkości (Low-CG)

Slash 4X4 Ultimateposiada całkowicie nową konstrukcję zaprojektowaną w celu uzyskania bardzo niskiego środka ciężkości (Low-CG). Pakiety napędowe i elektronika są umieszczone w obudowie tak nisko – jak to tylko możliwe. Aby uzyskać niezbędną sztywność, podwozie jest wzmocnione zintegrowanymi żebrami, tworząc konstrukcję geodetyczną. Dół podwozia jest płaski w celu zmniejszenia oporu i zapobieżenia ewentualnym kolizjom z przeszkodami na torze. Niski środek ciężkości (Low-CG), znacznie zwiększa szybkość samochodu i stabilność w zakrętach.

b45178ae9615f67b12462100150adb24.jpg

Fabryczne wyposażenie Slash’a.

Oprócz nowych amortyzatorów GTR, Slash 4X4 Ultimate wyposażony jest w komplet akcesoriów, dających mu zdecydowaną przewagę nad innymi samochodami na torze.

Wysokiej wytrzymałości – aluminiowe elementy zawieszenia.

Wykonane z wysokiej jakości aluminium w technologii CNC, anodyzowane na niebiesko - zwiększają precyzję sterowania i utrzymania toru jazdy. Dodatkowo, laserowo trawione logo, pokazuje, że Twój samochód jest wyposażony w oryginalne części Traxxas’a o wyjątkowej wydajności.

Aluminiowe zwrotnice.

Te elementy odpowiedzialne są za precyzję sterowania. Obrobione z komputerową dokładnością gwarantują odpowiednią wytrzymałość i sztywność układu kierowniczego.

Aluminiowe tylne piasty.

Geometria zawieszenia to istotny czynnik precyzji trakcji i sterowania. Anodowanie na niebiesko, wycięte technologią CNC tylne piasty, gwarantują wyjątkowe zachowanie się Slash’a w najbardziej nawet trudnym terenie.

Przednie i tylne stabilizatory zawieszenia. Na wyjątkowo trudnym terenie – potrzebna jest wyjątkowo wysoka przyczepność. To zadanie ciąży na stabilizatorach zawieszenia w które Slash jest fabrycznie wyposażony

a718c0920b457e82c573a3f4013f9c51.jpg

Silnik bezszczotkowy Velineon 3500.

Velineon 3500jest bezszczotkowym silnikiem precyzyjnie dopasowanym do zastosowania w skali 1:10 zapewniając doskonałą równowagę maksymalnej mocy i wydajności. Elektroniczny regulator obrotów VXL-3szapewnia pełną kontrolę nad płynnym ruszanie i precyzyjnym sterowaniem, bez potrzeby dodatkowych czujników i okablowania

d65081189dfb57f8af9a90580e6f07f5.jpg

Wał napędowy UltraEfficient Shaft-Driven 4WD.

W Slash’u 4X4 Ultimate, zamontowano bardzo wydajny układ napędowy. Obraca się on bez oporów i luzów na łożyskach kulkowych i zintegrowany jest z unikalnym podwoziem o bardzo niskim środku ciężkości (Low-CG). Bardzo lekki – tłoczony z aluminium wał napędowy, przenosi moment obrotowy szybko i bez strat, co widać po wyjątkowo dużym przyspieszeniu samochodu. Wał biegnie po idealnie prostej linii, jest wyjątkowo sztywny i wytrzymały. Inżynierowie Traxxas’a skupili na nim swoją uwagę, anodyzując cały element w kolorze niebieskim i wytłaczając na nim logo Traxxas’a.

2c2aac623a0bb5b9366ed446c036c780.jpg

 Specyfikacja Slash 4X4 Ultimate.

  • Nowy – zoptymalizowany - niski środek ciężkości
  • Aparatura TQi 2.4GHz z systemem Traxxas Link Wireless Module™
  • Fabrycznie zamontowane czujniki telemetryczne
  • 5 kanałowy odbiornik 2.4GHz
  • Amortyzatory GTR z powłoką PTFE
  • Malowana karoseria – replika
  • Zestaw aluminiowych elementów zawieszenia
  • Usztywnienia przedniego i tylnego zawieszenia
  • Sprzęgło poślizgowe Torque-Control

MODEL 68077-4O: Slash 4X4 Ultimate. W pełni zmontowany, gotowy do wyścigu z aparaturą TQi™ 2.4GHz, zespołem napędowym Velineon® Brushless Power System, systemem TSM i malowaną repliką oryginalnej karoserii.

UWAGA!

Zestaw nie zawiera pakietu napędowego oraz ładowarki pakietu.

bea15a0e7f1c47b41106df993f7a2661.jpg