- Dostępny na zamówienie
-
MenuPowrót
-
Start
-
-
Kategorie
-
Modele RC
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Elektryczne
- Samochody spalinowe zdalnie sterowane (RC)
-
Części do modeli
-
Do modeli Traxxas
-
Monster Truck
- X-Maxx 77086-4
- BIGFOOT Classic 36034-61
- Maxx 89076-4/89086-4
- Stampede XL-5 2WD 36054-1
- Stampede XL-5 2 WD LED 36054-61
- Stampede 4X4 VXL 67086-4
- Hoss 4X4 VXL 90076-4
- Stampede VXL 4WD *
- Stampede 4X4 Kit 67014-4
- Stampede 4WD 67054-1
- Stampede 4WD LED 67054-61
- Stampede VXL 2WD w/TSM 36076-4
- BIGFOOT 36084
-
Truggy
- Sledge 95076
- XRT 78086
- Rustler XL-5 2WD 37054-4 / 37054-1
- 1/16 E-Revo 4WD 71054-1
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-4
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-74
- Rustler 4WD VXL 67076-4
- Rustler XL-5 2WD LED 37054-61
- E-Revo 2.0 VXL 4WD Brushless 86086-4
- Rustler XL-5 4WD 67064-1
- 1/16 E-Revo VXL -TSM 71076-3
- Rustler XL-5 4WD LED 67064-61
- Short Course
- Desert Truck
- Buggy
-
Trial i Crawler
- TRX-4 Sport Kit 82010-4
- TRX-4 Crawler Kit 82016-4
- TRX-4 Sport 82024-4
- TRX-4M Defender 97054-1
- Summit 56076-4
- TRX-4M Bronco 97074-1
- TRX-4 Sport High Trl 82024-4TAN
- TRX-4 Traxx 82034-4
- TRX-4 Defender 82056-4
- TRX-4 G 500 4x4² 82096-4
- TRX-4 1979 Blazer 82076-4
- TRX-4 1979 Bronco 82046-4
- TRX-4 2021 Bronco 92076-4
- 1979 F-150 Pickup 92046-4
- TRX-4 K10 Pickup 92056-4
- K5 Blazer High Trail 92086-4
- TRX-6 G 63 88096-4
- TRX-6 Flatbed Hauler 88086-84
- Drift i onroad
- Rally
- Samochody Spalinowe
-
Produkcja zakończona
- E-Revo Brushless 86086-4
- E-Revo 5603
- E-Maxx 3903
- E-Maxx Brushless 3908
- Nitro Stampede 41094
- Captain's Curse 3602G
- Grave Digger 1/16 7202A
- Son-uva Digger 36024
- Maximum Destruction 3602T
- Monster Mutt 3602
- Slash Platinum 6804R
- Nitro Sport 45104-1
- 1/10 E-Revo 4WD 5608
- Nitro 4-Tec 3.3 4809
- SUMMIT 1/16 VXL 72054-5
- FORD FIESTA KEN BLOCK 7308
- FORD Mustang Boss 7304
- Ford Fiesta 7305
- RALLY VXL 74076-3
- LaTrax SST 76064-5
- Rally VXL 1/16 7307
- SKULLY 1/10 36064-1
- Telluride 67044-1
- Craniac 36094
- Rally Ford Fiesta ST 74054-6
- SLASH DAKAR EDITION 5804
- TRX-4 Tactical Unit 82066-4
- Bandit VXL 2407
- Rustler VXL 3707
- Summit VXL 72076 / 72074
- Slash Nitro 2WD 44054
- Slash VXL 5807
- E-Revo VXL 71074
- FORD FIESTA KEN BLOCK BRUSHLESS 7309
-
Monster Truck
- Do modeli Maverick
- Do modeli HPI
- Do modeli Losi
- Do modeli Arrma
- Do modeli Burza, Huragan, Grzmot
- Części tuningowe
- Akcesoria do modeli Trial
- Do modeli HSP / Himoto
- Do modeli BSD
- Do modeli WLtoys
- Do modeli VRX
- Do modeli Tamiya
-
Do modeli Traxxas
- Pokrowce
- Samoloty zdalnie sterowane RC
- Łodzie
- Maszyny budowlane
- Drony
- Czołgi
- Helikoptery
- Latawce
- Rakiety
- Rzutki
- Modele do sklejania: samochody, samoloty, statki, z filmów, do gier bitewnych
- Modele Kartonowe
- Motocykle
- Ciężarówki zdalnie sterowane (RC)
- Modele do samodzielnego montażu
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Narzędzia
-
Wyposażenie RC
- Akumulatory, ładowarki, akcesoria
- Silniki modelarskie
- Regulatory obrotów
- Zestawy Napędowe / COMBO
- Serwomechanizmy
- Systemy Audio
- Oświetlenie RC
- Aparatury RC
- Serwis modeli RC
- Materiały do budowy
- Zabawki
- Odzież i gadżety
- Chemia
-
Modele RC
-
-
-
Modele
-
-
CZĘŚCI
-
-
Wyposażenie RC
-
-
Do budowy
-
-
Zabawki
-
-
Na prezent
-
-
Serwis
-
-
Murat RC
-
- Blog
MODEL-TRAXXAS SUMMIT /bez AKU PURPLE 56076-4P samochód zdalnie sterowany
- TQi 2.4GHz” - nowy 4 kanałowy nadajnik i 5 kanałowy odbiornik.
- „T-Lock™” - innowacyjny system umożliwiający zdalne blokowanie dyferencjałów.
- „High-Low Transmission” - możliwość zdalnego przełączania przełożenia z 70:1 (jazda terenowa), na 25:1 (jazda szosowa).
- „10-LED” - system oświetleniowy pozwala na nocną jazdę w terenie.
- „ExoCage™” to karoseria dająca pełną ochronę w trudnym terenie.
- „Geode™” - nowe obręcze kół 3.8 cala montowane nakrętkami 17mm.
- „Massive 7" Canyon AT™” - terenowe opony z miękką wkładką powodujące wyjątkową przyczepność w czasie jazdy w terenie
Pełne wykorzystanie mocy z systemami „T-Lock” i „High-Low Transmission”.
Tylko w SUMMICIE masz możliwość zdalnego blokowania dyferencjałów i zmiany przełożenia. Nie trzeba przerywać jazdy w celu zmiany kół zębatych i blokad na dyferencjałach. Zmiana przełożenia z 25:1 na 70:1 powoduje natychmiastowe przyspieszenie w stosunku do rywali, zablokowanie przedniego dyferencjału pozwala na pokonanie ekstremalnego terenu przy dyspozycji systemem 4WD.
System oświetlenia „10-LED”.
Nie trzeba parkować w garażu, kiedy zachodzi słońce! Summit posiada integralne oświetlenie LED. Cztery białe diody LED wyznaczają szlak jazdy, a sześć czerwonych diód LED pokazuje położenie samochodu w przestrzeni. Diody są integralną częścią nadwozia i połączone wiązką przewodów.
Totalna Kontrola.
ModeleTraxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas® TQi™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany. Najważniejszą nowością tego systemu, jest możliwość współpracy z aplikacją Traxxas Link App, dostępną w systemie iPhone lub iPod touch. To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem LinkTraxxas™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów.
Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Android lub AppleiOS 4.4+ 4.3+. Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu - 106511.
Realistyka i trwałość nadwozia “ExoCage”.
Agresywny styl SUV nadwozia SUMMIT'A, jest nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim celowy. Klatka bezpieczeństwa „ExoCage” chroni samochód przed uszkodzeniami zawsze towarzyszącymi ekstremalnej jeździe terenowej. Zarówno uderzenia o skały jak i kolejne dachowanie, nie są w stanie powstrzymać SUMMITA przed osiągnięciem celu.
Wodoszczelna elektronika – silnik Titan® 775.
Titan 775 to najmocniejszy silnik elektryczny zastosowany w modelach tej klasy co SUMMIT. Wyposażony jest w wentylator chłodzący i jest odporny na warunki ekstremalnej jazdy off-road, W celu osiągnięcia jak największej mocy użytkowej, zastosowano dodatkowy płaszcz stalowy, który maksymalizuje natężenie pola magnetycznego, a to z kolei zwiększa moment obrotowy.
Moc Titan’a 775 jest kontrolowana przez elektroniczny regulator obrotów EVX -2™, pracującym przy maksymalnym napięciu 16,8 V.Regulator EVX -2™ jest wodoszczelny w związku z czym możliwe jest użytkowanie SUMMIT'A w trudnych warunkach pogodowych jak śnieg, deszcz, błoto.
Obręcze “Geode”, opony Canyon AT, miękkie wkładki.
Samochody off-road są tak dobre jak ich opony i w związku z tym SUMMIT otrzymał opony klasy Canyon AT. Charakteryzują się one agresywnym bieżnikiem, który radzi sobie ze wszystkim co po drodze napotka. Zastosowanie miękkich wkładek do opon sprawiło dodatkowo, że zwiększyła się powierzchnia styku opony z terenem. Całość mocowana jest do nowych obręczy „Geode”.
Podwozie i zawieszenie.
Jednym z głównych celów projektantów samochodów terenowych jest niskie położenie środka ciężkości, co jest podstawowym kryterium stabilności w trudnych warunkach terenowych.
Żeby umożliwić użytkownikom stosowanie różnorakich akumulatorów (NiMh, LiPo), zaprojektowano pozwalający na to system mocowania. Na uwagę zasługuje sposób montowania odbiornika, który gwarantuje wodoszczelność najważniejszemu elementowi wyposażenia elektronicznego.
Dual-CV – teleskopowe półosie.
Dużej mocy zespół napędowy, blokada dyferencjałów i opony o wysokiej przyczepności wymagają wysokiej jakości przeniesienia napędu. Najważniejszymi z tych elementów są półosie i SUMMIT wyposażono w specjalnie dla niego zaprojektowane półosie zapewniające bezawaryjną pracę podczas przenoszenia największych obciążeń.
Podwójny system sterowania kierunkiem jazdy.
Wysoka przyczepność opon i konieczność jazdy w stromym terenie, wymaga dużego momentu obrotowego kół. Summit dostarcza ten moment z systemu podwójnych serwomechanizmów „dual-servo”.
Każdy serwomechanizm posiada moment obrotowy 125oz, co w sumie daje możliwość sterowania w trudnych warunkach terenowych.