Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

MODEL-TRAXXAS SUMMIT /bez AKU PURPLE 56076-4P samochód zdalnie sterowany

2 485,00 zł

MODEL-TRAXXAS

2 485,00 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

c58c4c7be571073b8ab0057d71b8fcd9.jpg

MODEL-TRAXXAS   SUMMIT /bez AKU PURPLE 56076-4P samochód zdalnie sterowany

8f066e2e777c1c9f8ebeff3c03a1daaf.jpg
  • TQi 2.4GHz” - nowy 4 kanałowy nadajnik i 5 kanałowy odbiornik.
  • „T-Lock™”  - innowacyjny system   umożliwiający zdalne blokowanie dyferencjałów.
  • „High-Low Transmission” - możliwość zdalnego przełączania przełożenia z 70:1 (jazda terenowa),  na 25:1 (jazda szosowa).
  • „10-LED” - system oświetleniowy pozwala na nocną jazdę w terenie.
  • „ExoCage™” to karoseria dająca pełną ochronę w trudnym terenie.
  • „Geode™” - nowe obręcze kół 3.8 cala   montowane nakrętkami 17mm. 
  • „Massive 7" Canyon AT™” - terenowe opony z miękką wkładką powodujące wyjątkową przyczepność w czasie jazdy w terenie
f7cf4b760e6d7b90c7f99312ea93f365.jpg

Pełne wykorzystanie mocy z systemami „T-Lock” i „High-Low Transmission”.

Tylko w SUMMICIE masz możliwość zdalnego blokowania dyferencjałów i zmiany przełożenia. Nie trzeba przerywać jazdy w celu zmiany kół zębatych i blokad na dyferencjałach. Zmiana przełożenia z 25:1 na 70:1 powoduje natychmiastowe przyspieszenie w stosunku do rywali, zablokowanie przedniego dyferencjału pozwala na pokonanie ekstremalnego terenu przy dyspozycji systemem 4WD.

41ec6db6a8a8b53e02d8acae3529e9c8.jpg

System oświetlenia „10-LED”.

Nie trzeba parkować w garażu, kiedy zachodzi słońce! Summit posiada integralne oświetlenie LED. Cztery białe diody LED wyznaczają szlak jazdy, a sześć czerwonych diód LED pokazuje położenie samochodu w przestrzeni. Diody są integralną częścią nadwozia i połączone wiązką przewodów.

b89365909b63ed85359888ad5e574243.jpg

Totalna Kontrola.

ModeleTraxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas® TQi™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany. Najważniejszą nowością tego systemu, jest możliwość współpracy z aplikacją Traxxas Link App, dostępną w systemie iPhone lub iPod touch. To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem LinkTraxxas™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów.

cbbfe52a6dc8102a3a73f7e5ee55d1bb.jpg

Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Android lub AppleiOS 4.4+ 4.3+. Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu - 106511.

963a1ff83f87d2f5ef686fb1ea0a51f1.jpg

Realistyka i trwałość nadwozia “ExoCage”.

Agresywny styl SUV nadwozia SUMMIT'A, jest nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim celowy. Klatka bezpieczeństwa „ExoCage” chroni samochód przed uszkodzeniami zawsze towarzyszącymi ekstremalnej jeździe terenowej. Zarówno uderzenia o skały jak i kolejne dachowanie, nie są w stanie powstrzymać SUMMITA przed osiągnięciem celu.

81409a4e787723bc350fb813601b5318.jpg

Wodoszczelna elektronika – silnik  Titan® 775.

Titan 775 to najmocniejszy silnik elektryczny zastosowany w modelach tej klasy co SUMMIT. Wyposażony jest w wentylator chłodzący i jest odporny na warunki ekstremalnej jazdy off-road, W celu osiągnięcia jak największej mocy użytkowej, zastosowano dodatkowy płaszcz stalowy, który maksymalizuje natężenie pola magnetycznego, a to z kolei zwiększa moment obrotowy.

Moc Titan’a 775 jest kontrolowana przez elektroniczny regulator obrotów EVX -2™,  pracującym przy maksymalnym napięciu 16,8 V.Regulator EVX -2™  jest wodoszczelny w związku z czym możliwe jest użytkowanie SUMMIT'A w trudnych warunkach pogodowych jak śnieg, deszcz, błoto.

b89365909b63ed85359888ad5e574243.jpg

Obręcze “Geode”,  opony Canyon AT, miękkie wkładki.

Samochody off-road są tak dobre jak ich opony i w związku z tym SUMMIT otrzymał opony klasy Canyon AT. Charakteryzują się one agresywnym bieżnikiem, który radzi sobie ze wszystkim co po drodze napotka. Zastosowanie miękkich wkładek do opon sprawiło dodatkowo, że zwiększyła się powierzchnia styku opony z terenem. Całość mocowana jest do nowych obręczy „Geode”.

67fbf8fb645aa2efc54aa6ec438e3205.jpg

Podwozie i zawieszenie.

Jednym z głównych celów projektantów samochodów terenowych jest niskie położenie środka ciężkości, co jest podstawowym kryterium stabilności w trudnych warunkach terenowych.

Żeby umożliwić użytkownikom  stosowanie różnorakich akumulatorów (NiMh, LiPo), zaprojektowano pozwalający na to system mocowania. Na uwagę zasługuje sposób montowania odbiornika, który gwarantuje wodoszczelność najważniejszemu elementowi wyposażenia elektronicznego.

728c905bc5bcfc6e95a9c6325d4c62ea.jpg

Dual-CV – teleskopowe półosie.

Dużej mocy zespół napędowy, blokada dyferencjałów i opony o wysokiej przyczepności wymagają wysokiej jakości przeniesienia napędu. Najważniejszymi z tych elementów są półosie i SUMMIT wyposażono w specjalnie dla niego zaprojektowane półosie zapewniające bezawaryjną pracę podczas przenoszenia największych obciążeń.

84de83668ae82507b8e0e10e88bf66d6.jpg

Podwójny system sterowania kierunkiem jazdy.

Wysoka przyczepność opon i konieczność jazdy w stromym terenie, wymaga dużego momentu obrotowego kół. Summit dostarcza ten moment z systemu podwójnych serwomechanizmów „dual-servo”.

Każdy serwomechanizm posiada moment obrotowy 125oz, co w sumie daje możliwość sterowania w trudnych warunkach terenowych.

8c65001845e36e1eee8f2cc4c4c6738b.jpg