-
MenuPowrót
-
Start
-
-
Kategorie
-
Modele RC
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Elektryczne
- Samochody spalinowe zdalnie sterowane (RC)
-
Części do modeli
-
Do modeli Traxxas
-
Monster Truck
- X-Maxx 77086-4
- BIGFOOT Classic 36034-61
- Maxx 89076-4/89086-4
- Stampede XL-5 2WD 36054-1
- Stampede XL-5 2 WD LED 36054-61
- Stampede 4X4 VXL 67086-4
- Hoss 4X4 VXL 90076-4
- Stampede VXL 4WD *
- Stampede 4X4 Kit 67014-4
- Stampede 4WD 67054-1
- Stampede 4WD LED 67054-61
- Stampede VXL 2WD w/TSM 36076-4
- BIGFOOT 36084
-
Truggy
- Sledge 95076
- XRT 78086
- Rustler XL-5 2WD 37054-4 / 37054-1
- 1/16 E-Revo 4WD 71054-1
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-4
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-74
- Rustler 4WD VXL 67076-4
- Rustler XL-5 2WD LED 37054-61
- E-Revo 2.0 VXL 4WD Brushless 86086-4
- Rustler XL-5 4WD 67064-1
- 1/16 E-Revo VXL -TSM 71076-3
- Rustler XL-5 4WD LED 67064-61
- Short Course
- Desert Truck
- Buggy
-
Trial i Crawler
- TRX-4 Sport Kit 82010-4
- TRX-4 Crawler Kit 82016-4
- TRX-4 Sport 82024-4
- TRX-4M Defender 97054-1
- Summit 56076-4
- TRX-4M Bronco 97074-1
- TRX-4 Sport High Trl 82024-4TAN
- TRX-4 Traxx 82034-4
- TRX-4 Defender 82056-4
- TRX-4 G 500 4x4² 82096-4
- TRX-4 1979 Blazer 82076-4
- TRX-4 1979 Bronco 82046-4
- TRX-4 2021 Bronco 92076-4
- 1979 F-150 Pickup 92046-4
- TRX-4 K10 Pickup 92056-4
- K5 Blazer High Trail 92086-4
- TRX-6 G 63 88096-4
- TRX-6 Flatbed Hauler 88086-84
- Drift i onroad
- Rally
- Samochody Spalinowe
-
Produkcja zakończona
- E-Revo Brushless 86086-4
- E-Revo 5603
- E-Maxx 3903
- E-Maxx Brushless 3908
- Nitro Stampede 41094
- Captain's Curse 3602G
- Grave Digger 1/16 7202A
- Son-uva Digger 36024
- Maximum Destruction 3602T
- Monster Mutt 3602
- Slash Platinum 6804R
- Nitro Sport 45104-1
- 1/10 E-Revo 4WD 5608
- Nitro 4-Tec 3.3 4809
- SUMMIT 1/16 VXL 72054-5
- FORD FIESTA KEN BLOCK 7308
- FORD Mustang Boss 7304
- Ford Fiesta 7305
- RALLY VXL 74076-3
- LaTrax SST 76064-5
- Rally VXL 1/16 7307
- SKULLY 1/10 36064-1
- Telluride 67044-1
- Craniac 36094
- Rally Ford Fiesta ST 74054-6
- SLASH DAKAR EDITION 5804
- TRX-4 Tactical Unit 82066-4
- Bandit VXL 2407
- Rustler VXL 3707
- Summit VXL 72076 / 72074
- Slash Nitro 2WD 44054
- Slash VXL 5807
- E-Revo VXL 71074
- FORD FIESTA KEN BLOCK BRUSHLESS 7309
-
Monster Truck
- Do modeli Maverick
- Do modeli HPI
- Do modeli Losi
- Do modeli Arrma
- Do modeli Burza, Huragan, Grzmot
- Części tuningowe
- Akcesoria do modeli Trial
- Do modeli HSP / Himoto
- Do modeli BSD
- Do modeli WLtoys
- Do modeli VRX
- Do modeli Tamiya
-
Do modeli Traxxas
- Pokrowce
- Samoloty zdalnie sterowane RC
- Łodzie
- Maszyny budowlane
- Drony
- Czołgi
- Helikoptery
- Latawce
- Rakiety
- Rzutki
- Modele do sklejania: samochody, samoloty, statki, z filmów, do gier bitewnych
- Modele Kartonowe
- Motocykle
- Ciężarówki zdalnie sterowane (RC)
- Modele do samodzielnego montażu
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Narzędzia
-
Wyposażenie RC
- Akumulatory, ładowarki, akcesoria
- Silniki modelarskie
- Regulatory obrotów
- Zestawy Napędowe / COMBO
- Serwomechanizmy
- Systemy Audio
- Oświetlenie RC
- Aparatury RC
- Serwis modeli RC
- Materiały do budowy
- Zabawki
- Odzież i gadżety
- Chemia
-
Modele RC
-
-
-
Modele
-
-
CZĘŚCI
-
-
Wyposażenie RC
-
-
Do budowy
-
-
Zabawki
-
-
Na prezent
-
-
Serwis
-
-
Murat RC
-
- Blog
1/10 SLASH 4X4 ULTIMATE TSM - pomarańczowa 68077-4O samochód zdalnie sterowany
Traxxas Stability Management (TSM) - kontrola trakcji.
System kontroli trakcji wbudowany jest w 5 kanałowy odbiornik TQI 2.4GHz Traxxas Link TSM. W połączeniu z niskim środkiem ciężkości, system kontroli trakcji, Slash nabiera zupełnie nowych właściwości jezdnych.
Traxxas Stability Management (TSM), pozwala maksymalnie wykorzystać pełną moc, szybkość i przyspieszenie, którym dysponuje Slash 4X4. Kontrola trakcji szczegónie zdaje egzamin podczas jazdy na śliskich powierzchniach, gładkim betonie, lodzie i śniegu. System TSM dokonuje korekt toru jazdy podczas przyspieszania, aby zapewnić pełne wykorzystanie możliwości napędu. TSM działa również podczas pokonywania zakrętów, dokonując korekt, aby utrzymać wybraną linię jazdy. Pozwala to na utrzymanie większej szybkości w zakręcie i większe przyspieszczenie podczas wychodzenia z niego. Podczas hamowania, TSM utrzymuje tor jazdy do momentu zatrzymania.
W systemie kontroli trakcji, Traxxas zastosował najnowsze algorytmy, które działają niewidocznie w tle, nigdy nie ograniczając przepustnicy. TSM może być indywidualnie dostrojony lub całkowicie wyłączony w zależności od aktualnej nawierzchni i jej stanu oraz upodobań kierowcy. Kontrolę nad systemem zapewnia wielofunkcyjne pokrętło zamontowane w nadajniku. O przydatności Traxxas Stability Managemen, najlepiej można się przekonać, wyłączając system po dłuższym okresie jego użytkowania.
Totalna Kontrola.
ModeleTraxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas® TQi™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany. Najważniejszą nowością tego systemu, jest możliwość współpracy z aplikacją Traxxas Link App, dostępną w systemie iPhone lub iPod touch. To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem LinkTraxxas™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów.
Nadajnik wyposażony jest w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Android lub AppleiOS 4.4+ 4.3+.
Nowe amortyzatory GTR.
Sprawdzone w ekstremalnie trudnym terenie w samochodach Revo i Summit amortyzatory GTR, reprezentują szczyt techniki zawieszenia i teraz wyznaczają standardy dla jakości tłumienia i kontroli zawieszenia. Długość amortyzatorów, została dostosowana do Slash’a 4X4 Ultimate, aby uzyskać maksymalny skok zawieszenia. Amortyzatory mają 13 milimetrowe otwory do przechowania o 76% więcej oleju niż amortyzatory Ultra. Powłoka PTFE zmniejsza maksymalnie współczynniku tarcia zwiększa odporność na ścieranie oraz zwiększa wytrzymałość. Obudowa z twardego – anodyzowanego aluminium, tłoki powlekane azotkiem tytanu i teflonem, zapewniają dużą trwałość, minimalne tarcie, a co za tym idzie - płynne tłumienie drgań i długotrwałą niezawodność.
Nowy – niski środek ciężkości (Low-CG)
Slash 4X4 Ultimateposiada całkowicie nową konstrukcję zaprojektowaną w celu uzyskania bardzo niskiego środka ciężkości (Low-CG). Pakiety napędowe i elektronika są umieszczone w obudowie tak nisko – jak to tylko możliwe. Aby uzyskać niezbędną sztywność, podwozie jest wzmocnione zintegrowanymi żebrami, tworząc konstrukcję geodetyczną. Dół podwozia jest płaski w celu zmniejszenia oporu i zapobieżenia ewentualnym kolizjom z przeszkodami na torze. Niski środek ciężkości (Low-CG), znacznie zwiększa szybkość samochodu i stabilność w zakrętach.
Fabryczne wyposażenie Slash’a.
Oprócz nowych amortyzatorów GTR, Slash 4X4 Ultimate wyposażony jest w komplet akcesoriów, dających mu zdecydowaną przewagę nad innymi samochodami na torze.
Wysokiej wytrzymałości – aluminiowe elementy zawieszenia.
Wykonane z wysokiej jakości aluminium w technologii CNC, anodyzowane na niebiesko - zwiększają precyzję sterowania i utrzymania toru jazdy. Dodatkowo, laserowo trawione logo, pokazuje, że Twój samochód jest wyposażony w oryginalne części Traxxas’a o wyjątkowej wydajności.
Aluminiowe zwrotnice.
Te elementy odpowiedzialne są za precyzję sterowania. Obrobione z komputerową dokładnością gwarantują odpowiednią wytrzymałość i sztywność układu kierowniczego.
Aluminiowe tylne piasty.
Geometria zawieszenia to istotny czynnik precyzji trakcji i sterowania. Anodowanie na niebiesko, wycięte technologią CNC tylne piasty, gwarantują wyjątkowe zachowanie się Slash’a w najbardziej nawet trudnym terenie.
Przednie i tylne stabilizatory zawieszenia. Na wyjątkowo trudnym terenie – potrzebna jest wyjątkowo wysoka przyczepność. To zadanie ciąży na stabilizatorach zawieszenia w które Slash jest fabrycznie wyposażony
Silnik bezszczotkowy Velineon 3500.
Velineon 3500jest bezszczotkowym silnikiem precyzyjnie dopasowanym do zastosowania w skali 1:10 zapewniając doskonałą równowagę maksymalnej mocy i wydajności. Elektroniczny regulator obrotów VXL-3szapewnia pełną kontrolę nad płynnym ruszanie i precyzyjnym sterowaniem, bez potrzeby dodatkowych czujników i okablowania
Wał napędowy UltraEfficient Shaft-Driven 4WD.
W Slash’u 4X4 Ultimate, zamontowano bardzo wydajny układ napędowy. Obraca się on bez oporów i luzów na łożyskach kulkowych i zintegrowany jest z unikalnym podwoziem o bardzo niskim środku ciężkości (Low-CG). Bardzo lekki – tłoczony z aluminium wał napędowy, przenosi moment obrotowy szybko i bez strat, co widać po wyjątkowo dużym przyspieszeniu samochodu. Wał biegnie po idealnie prostej linii, jest wyjątkowo sztywny i wytrzymały. Inżynierowie Traxxas’a skupili na nim swoją uwagę, anodyzując cały element w kolorze niebieskim i wytłaczając na nim logo Traxxas’a.
Specyfikacja Slash 4X4 Ultimate.
- Nowy – zoptymalizowany - niski środek ciężkości
- Aparatura TQi 2.4GHz z systemem Traxxas Link Wireless Module™
- Fabrycznie zamontowane czujniki telemetryczne
- 5 kanałowy odbiornik 2.4GHz
- Amortyzatory GTR z powłoką PTFE
- Malowana karoseria – replika
- Zestaw aluminiowych elementów zawieszenia
- Usztywnienia przedniego i tylnego zawieszenia
- Sprzęgło poślizgowe Torque-Control
MODEL 68077-4O: Slash 4X4 Ultimate. W pełni zmontowany, gotowy do wyścigu z aparaturą TQi™ 2.4GHz, zespołem napędowym Velineon® Brushless Power System, systemem TSM i malowaną repliką oryginalnej karoserii.
UWAGA!
Zestaw nie zawiera pakietu napędowego oraz ładowarki pakietu.