- Dostępny na zamówienie
TRAXXAS XRT 8S X-TRUCK - pomarańczowy 78086-4O samochód zdalnie sterowany
Zbudowany z myślą o prędkości i prowadzeniu.
XRT został zaprojektowany z naciskiem na prędkość, prowadzenie i osiągi. Nisko położony środek ciężkości, bardzo szeroka pozycja i niskoprofilowa karoseria XRT gwarantują pewność i kontrolę, gdy XRT przyspiesza przez otwarte przestrzenie do prędkości 100km/h.
Inspirowane wyścigami podwozie o niskim CG.
Projekt podwozia XRT jest skonfigurowany tak, aby obniżyć środek ciężkości dla lepszej obsługi i stabilności. Dwa pakiety napędowe 4S/6700mAh i serwomechanizm sterujący, są umieszczone tak, aby przenieść masę jak najniżej i zapewnić ochronę dla tych krytycznych komponentów.
Całkowicie metalowy układ napędowy.
Wydajność i trwałość XRT zaczyna się od całkowicie metalowego układu napędowego 8S. Stalowe - 4-biegunowe mechanizmy różnicowe i stalowe wały napędowe są połączone z wysokowytrzymałym wałem centralnym wykonanym z tłoczonego aluminium. Jest to precyzyjnie opracowany przepis, który sprawdził się w X-Maxxie jako monster-truck.
System napędowy VXL-8S.
Już teraz najmocniejsza kontrola prędkości Traxxas'a XRT VXL-8S idzie jeszcze dalej z agresywnym tuningiem, który maksymalizuje moc w całym zakresie obrotów. Więcej mocy dostarcza moment obrotowy, pozwalajacy na maksymalne przyspieszenie niezależnie od położenia przepustnicy.
Wyścigowe koła XRT.
Duże 3.8" koła wyścigowe XRT, posiadają matowe - czarne wykończenie dla zaawansowanego technologicznie wyglądu. Ogromna 24mm piasta wielowpustowa maksymalizuje powierzchnię z 17mm aluminiowymi nakrętkami zabezpieczającymi je na miejscu.
Wytrzymałe płozy górne.
Wytrzymałe płozy górne XRT chronią karoerię przed uszkodzeniami. Wewnętrzne wzmocnienia utrzymują integralność całej karoserii.
Zintegrowane wloty powietrza.
Wloty powietrza są w pełni zintegrowane z ramą nadwozia XRT, co zapewnia maksymalną wytrzymałość i zapobiega uszkodzeniom. Dolny wlot posiada nawet wewnętrzną kratkę, która utrzymuje kamienie i inne zanieczyszczenia z dala od podwozia i elementów układu kierowniczego.
Amortyzatory GTX.
Aluminiowe amortyzatory wyścigowe GTX są zbudowane dla ultra gładkiej, długotrwałej wydajności. Wytrzymałe sprężyny i korpusy amortyzatorów są dostrojone do wysokiej jakości prowadzenia XRT.
Wytrzymałe mocowanie silnika.
Solidne jak skała mocowanie silnika obejmuje silnik i blokuje go w miejscu, dzięki czemu nie może się on wygiąć ani wysunąć z pozycji. Cztery kołki z kluczem ustawiają siatkę przekładni, eliminując potrzebę skomplikowanych regulacji.
Zatrzaskowe uchwyty na baterie.
Haki i pętle do mocowania akumulatorów są niechlujne, frustrujące i kradną czas z radości z jazdy. Inżynieria Traxxas rozwiązuje ten problem dzięki naszemu sprawdzonemu rozwiązaniu, które bezpiecznie trzyma i chroni baterie. Możesz nawet włożyć klipsy do karoserii dla maksymalnego zabezpieczenia baterii.
Płyty poślizgowe Rugged.
Trzy wytrzymałe płyty ślizgowe XRT są ściśle połączone, aby chronić podwozie przed uszkodzeniami. Przednia płyta poślizgowa została zaprojektowana pod odpowiednim kątem, aby wybić przód do góry i zapobiec wkopaniu się w ziemię podczas lądowania nosem w dół.
Ekstremalne wahacze XRT.
Wahacze XRT są wykonane z naszego najtwardszego, wytrzymałego materiału kompozytowego z podwójnymi połączeniami ścinanymi dla zapewnienia niesamowitej wytrzymałości. Tylne skrzydło i przedni zderzak są mocowane za pomocą owalnego pierścienia, który odchyla się na tyle, by pochłonąć siły uderzenia, a jednocześnie niemal natychmiast wraca do swojego uformowanego kształtu.
MODEL 78086-4 XRT, w pełni zmontowany, z systemem radiowym TQi Traxxas Link 2.4GHz, napędem Velineon VXL-8SD, systemem Traxxas TSM.
Dostępna prędkość 100km/h z dwoma pakietami LiPo 4S i dołączonymi opcjonalnymi przekładniami.
Uwaga! Zestaw nie zawiera pakietów napędowych oraz ładowarki.
rty
ewr