-
MenuPowrót
-
Start
-
-
Kategorie
-
Modele RC
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Elektryczne
- Samochody spalinowe zdalnie sterowane (RC)
-
Części do modeli
-
Do modeli Traxxas
-
Monster Truck
- X-Maxx 77086-4
- BIGFOOT Classic 36034-61
- Maxx 89076-4/89086-4
- Stampede XL-5 2WD 36054-1
- Stampede XL-5 2 WD LED 36054-61
- Stampede 4X4 VXL 67086-4
- Hoss 4X4 VXL 90076-4
- Stampede VXL 4WD *
- Stampede 4X4 Kit 67014-4
- Stampede 4WD 67054-1
- Stampede 4WD LED 67054-61
- Stampede VXL 2WD w/TSM 36076-4
- BIGFOOT 36084
-
Truggy
- Sledge 95076
- XRT 78086
- Rustler XL-5 2WD 37054-4 / 37054-1
- 1/16 E-Revo 4WD 71054-1
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-4
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-74
- Rustler 4WD VXL 67076-4
- Rustler XL-5 2WD LED 37054-61
- E-Revo 2.0 VXL 4WD Brushless 86086-4
- Rustler XL-5 4WD 67064-1
- 1/16 E-Revo VXL -TSM 71076-3
- Rustler XL-5 4WD LED 67064-61
- Short Course
- Desert Truck
- Buggy
-
Trial i Crawler
- TRX-4 Sport Kit 82010-4
- TRX-4 Crawler Kit 82016-4
- TRX-4 Sport 82024-4
- TRX-4M Defender 97054-1
- Summit 56076-4
- TRX-4M Bronco 97074-1
- TRX-4 Sport High Trl 82024-4TAN
- TRX-4 Traxx 82034-4
- TRX-4 Defender 82056-4
- TRX-4 G 500 4x4² 82096-4
- TRX-4 1979 Blazer 82076-4
- TRX-4 1979 Bronco 82046-4
- TRX-4 2021 Bronco 92076-4
- 1979 F-150 Pickup 92046-4
- TRX-4 K10 Pickup 92056-4
- K5 Blazer High Trail 92086-4
- TRX-6 G 63 88096-4
- TRX-6 Flatbed Hauler 88086-84
- Drift i onroad
- Rally
- Samochody Spalinowe
-
Produkcja zakończona
- E-Revo Brushless 86086-4
- E-Revo 5603
- E-Maxx 3903
- E-Maxx Brushless 3908
- Nitro Stampede 41094
- Captain's Curse 3602G
- Grave Digger 1/16 7202A
- Son-uva Digger 36024
- Maximum Destruction 3602T
- Monster Mutt 3602
- Slash Platinum 6804R
- Nitro Sport 45104-1
- 1/10 E-Revo 4WD 5608
- Nitro 4-Tec 3.3 4809
- SUMMIT 1/16 VXL 72054-5
- FORD FIESTA KEN BLOCK 7308
- FORD Mustang Boss 7304
- Ford Fiesta 7305
- RALLY VXL 74076-3
- LaTrax SST 76064-5
- Rally VXL 1/16 7307
- SKULLY 1/10 36064-1
- Telluride 67044-1
- Craniac 36094
- Rally Ford Fiesta ST 74054-6
- SLASH DAKAR EDITION 5804
- TRX-4 Tactical Unit 82066-4
- Bandit VXL 2407
- Rustler VXL 3707
- Summit VXL 72076 / 72074
- Slash Nitro 2WD 44054
- Slash VXL 5807
- E-Revo VXL 71074
- FORD FIESTA KEN BLOCK BRUSHLESS 7309
-
Monster Truck
- Do modeli Maverick
- Do modeli HPI
- Do modeli Losi
- Do modeli Arrma
- Do modeli Burza, Huragan, Grzmot
- Części tuningowe
- Akcesoria do modeli Trial
- Do modeli HSP / Himoto
- Do modeli BSD
- Do modeli WLtoys
- Do modeli VRX
- Do modeli Tamiya
-
Do modeli Traxxas
- Pokrowce
- Samoloty zdalnie sterowane RC
- Łodzie
- Maszyny budowlane
- Drony
- Czołgi
- Helikoptery
- Latawce
- Rakiety
- Rzutki
- Modele do sklejania: samochody, samoloty, statki, z filmów, do gier bitewnych
- Modele Kartonowe
- Motocykle
- Ciężarówki zdalnie sterowane (RC)
- Modele do samodzielnego montażu
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Narzędzia
-
Wyposażenie RC
- Akumulatory, ładowarki, akcesoria
- Silniki modelarskie
- Regulatory obrotów
- Zestawy Napędowe / COMBO
- Serwomechanizmy
- Systemy Audio
- Oświetlenie RC
- Aparatury RC
- Serwis modeli RC
- Materiały do budowy
- Zabawki
- Odzież i gadżety
- Chemia
-
Modele RC
-
-
-
Modele
-
-
CZĘŚCI
-
-
Wyposażenie RC
-
-
Do budowy
-
-
Zabawki
-
-
Na prezent
-
-
Serwis
-
-
Murat RC
-
- Blog
Wide-MAXX 4S zielony 89086-4G samochód RC
- W modelu został zainstalowany zestaw WideMAXX wraz z oponami Sledgehammer.
- Nowe wahacze, półosie oraz komplet sprężyn tylnych amortyzatorów o twardości 1,725 rate w połączeniu z kołami Sledgehammer, poszerza rozstaw kół o 40mm w stosunku do Maxx'a i w efekcie zdecydowanie zwiększa stabilność w zakrętach.
- Zmodyfikowano również mocowanie pakietu napędowego, co daje możliwość używania akumulatora 4S o pojemności 6700mAh.
Zespół napędowy Velineon 4S składa się z bezszczotkowego silnika 540XL oraz regulatora, który posiada zaawansowane - 32-bitowe sterowanie mikroprocesorem, stale monitorując moc wyjściową w celu zapewnienia maksymalnej wydajności. Wysokowydajny silnik 540XL posiada mocny 5-milimetrowy wał, aluminiowy radiator i mocny wentylator chłodzący. Oczywiście wszystko to jest w pełni chronione dzięki innowacyjnej wodoszczelności Traxxas'a.
Ekstremalna moc. Ekstremalna wytrzymałość. Ekstremalna zabawa! To jest podstawa, na której zbudowane jest doświadczenie Wide-Maxx'a. Dzięki nowej platformie, która jest mniejsza i lżejsza, inżynierowie Traxxas'a podnieśli prędkość do prawie 100km/h i dostosowali ją do jeszcze wyższych osiągów oraz podwoili siłę i trwałość.
Opatentowane innowacje Traxxas'a uszczelniają elementy elektroniki, dzięki czemu można eksploatować Wide-Maxx'a w warunkach mokrych, na śniegu i w błocie.
Serwomechanizm układu kierowniczego Maxx'a ma taki sam rozmiar jak serwomechanizm użyty w gigantycznym X-Maxx'sie. Duży moment obrotowy pozwala na szybką reakcję i prezyzję sterowania.
Cztery bardzo duże - wypełnione olejem amortyzatory GT-Maxx, zapewniają super miękkie tłumienie nawet w najtrudniejszym terenie. Tłoki o dużej średnicy poruszają się płynnie przez podwójne uszczelki typu X-ring w celu szybkiej reakcji. Korpusy aluminiowe są gwintowane w celu dostosowania naprężenia sprężyny, a dolne gniazda sprężyn są uchwycone za pomocą śrub, aby zapewnić ich stabilność nawet podczas najtrudniejszych skoków.
Blokowa konstrukcja podwozia łączy wieże amortyzatorów, przednie i tylne moduły oraz ramę główną w jedną sztywną platformę zaprojektowaną do pochłaniania i rozpraszania energii uderzenia w całej konstrukcji. Krytyczne elementy układu napędowego, radia i akumulatora są chronione. Strategicznie umieszczony dostęp do elementów mocujących powoduje, że każda niezbędna konserwacja lub naprawa jest szybka.
Innowacyjny napęd Cush Drive firmy Traxxas wykorzystuje specjalny amortyzator elastomerowy, który pochłania wstrząsy układu napędowego na przekładni czołowej, zapewniając najwyższą niezawodność. Cush Drive zapewnia natychmiastowe przyspieszenie i kontrolę przepustnicy.
Napęd Torque-Biasing Center Drive pochłania wstrząsy, aby poprawić trwałość układu napędowego. Napęd środkowy rozdziela również moc na wszystkie cztery koła, zapewniając zaskakujące przyspieszenie napędu na cztery koła bez skutków ubocznych typowego centralnego mechanizmu różnicowego. Centralne mechanizmy różnicowe umożliwiają niekontrolowane balonowanie się opon w powietrzu, zaś napęd centralny z odchylaniem momentu obrotowego pozwala na jazdę z dala od linii dzięki płynnemu rozłożeniu mocy na wszystkie cztery koła.
4-biegowe mechanizmy różnicowe Wide-Maxx'a są uszczelnione i wypełnione ciężkim olejem, który zapewnia efekt ograniczonego poślizgu dla maksymalnej przyczepności na luźnych powierzchniach. Wzmocnione dyferencjały wykorzystują tę samą konstrukcję co E-Revo 2.0 wraz z wałkami wyjściowymi o średnicy 7mm. Stalowe koła zębate o dużym skoku i średnicy, zapewniają najwyższą niezawodność.
UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:
- pakiet napędowy 3S LiPo / rekomendowane 5000mAh
- pakiet napędowy 4S LiPo / rekomendowane 5000-6700mAh
- ładowarka pakietów napędowych
- zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA