Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

Axial Capra 1.9 4WS 1:10 RTR Czerwony AXI03022BT1

3 089,99 zł

Axial Capra 1.9

3 089,99 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

302736de9ccc73246041bf5a1969e025.png

Axial Capra 1.9 4WS 1:10 RTR Czerwony AXI03022BT1

Zawartość zestawu

Opakowanie zawiera kompletnie złożony model RC auta Axial Capra 1.9 Unlimited Trail Buggy w skali 1:10 z zainstalowanym oświetleniem LED i komponentami: Axial silnik szczotkowy 540 35T, Spektrum regulator szczotkowy Firma 40A z odbiornikiem, 2ks Spektrum serwo S614 MG WP 23T. W zestawie Nadajnik Spektrum DX3 DSMR oraz 4 szt baterii AA do nadajnika.

Charakterystyka

Crawler z dwoma osiami skrętnymi i napędem na wszystkie koła 4WS, jest to model RC modelu Capra 1.9 4WS 1:10 Unlimited Trail Buggy. Poczujcie prawdziwą wspinaczkę z Caprą. Ma niesamowitą moc dzięki dużym przełożeniom i wyjątkowy prześwit dzięki portalowym osiom.

RC auto Axial Capra 1.9 Unlimited Trail Buggy został zaprojektowany z myślą o skalistym terenie i wspinaczce wyczynowej. Model jest w pełni złożony i gotowy do jazdy. Do sterowania dołączony jest 3-kanałowa aparatura RC Spektrum STX3 w paśmie 2,4GHz. Główne cechy modelu to duży prześwit z osiami portalowymi, skrętne osie na obu osiach zapewniające maksymalną zwrotność podczas kierowania. Za pomocą przycisku trzeciego kanału na dołączonym nadajniku Spektrum™ DX3™ można sterować tylną osią od 0 (prosto) lub 50% lub 100%, w lewo i w prawo. Realistyczna rurowa konstrukcja nadwozia, w pełni metalowe przekładnie i łożyska kulkowe, 4-punktowe zawieszenie osi i osie portalowe. Licencjonowane koła z felgami Raceline i oponami Nitto Trail Grappler 1.9 M/T.

98cfb77296f6b32a42b5c13261583cf1.jpg

Moc do wspinaczki zapewnia silnik szczotkowy 540 z 35 zwojami na kotwie, który jest odpowiednio przełożony w stosunku 37:1. Osie mają 4-punktowe zawieszenie, są zawieszone na aluminiowych amortyzatorach o długim skoku, z wałkami CVD prowadzącymi od centralnej skrzyni biegów do osi.

Rurowa karoseria Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy ma bardzo realistyczny wygląd Rock Crawler Buggy i jest zoptymalizowana pod kątem maksymalnego zawieszenia i przyczepności opon. Osie portalowe Currie F9 mają prześwit pod kierownicą do 45°. Obie osie są wyposażone w metalowe mechanizmy różnicowe, które zapewniają płynną pracę wydajnego i trwałego układu napędowego. Wszystkie ogniwa i sworznie zawieszenia wykonane są ze stali nierdzewnej i posiadają precyzyjne i trwałe punkty zawieszenia.

78ee69c557baba5a1f7add8269176c2a.jpg

Dołączony nadajnik Spektrum™ DX3™ wyposażony jest w ekskluzywną technologię DSMR® zapewniającą doskonały zasięg, szybką reakcję i odporność na zakłócenia. Jest również w pełni kompatybilny z potencjałem telemetrycznym Smart dostarczanym przez jednostkę sterującą Spektrum™ Firma™ 2-in-1 40A Smart odbiornik z regulatorem. Korzystając z akumulatora Spektrum™ Smart LiPol, można monitorować pojemność akumulatora napędowego na wskaźniku napięcia LED nadajnika podczas jazdy. Elektronika jest zabezpieczona przed wodą i kurzem. Opcjonalnie można ustawić funkcję Dig, która jest fabrycznie wyłączona (aby korzystać z DIG, należy wymienić nadajnik na 4-kanałowy i dodać mikroserwo do samochodu). Aby mieć funkcję DIG i tylny układ kierowniczy, należy usunąć podkładkę dystansową z wnętrza skrzyni biegów i zamontować mikroserwo. Szybkie naciśnięcie przycisku nadajnika może aktywować system Dig i zablokować tylną oś napędową. Dzięki temu można ciągnąć tylną oś, aby wykonać zakręt niemal w miejscu lub bezpiecznie zjechać ze skał.

Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy ma zamontowane większe, licencjonowane opony Nitto Trail Grappler M/T, które zwiększają prześwit i oferują szerszy ślad dla lepszej trakcji. Opony zamontowane są na licencjonowanych felgach Raceline z 3-częściowym systemem montażu Beadlock, który umożliwia łatwy demontaż i wymianę bez konieczności klejenia.

d3dd77edebaac19d0333e542eca0c794.jpg

Kluczowe własności modelu RC auta Axial Capra 1.9 4WS 1:10 Unlimited Trail Buggy

  • Zainstalowane są dwa serwa do sterowania przedniej i tylnej osi
  • Nowo zaprojektowana skrzynia biegów umożliwia odłączenie napędu tylnej osi
  • Osie portalowe Currie F9 zwiększają prześwit obudowy mechanizmu różnicowego
  • Przekładnie stalowe przekładni centralnej i osi portalowych
  • Rurowa konstrukcja ramy dla realistycznego wyglądu samochodu
  • Wszystkie punkty obrotu znajdują się na sworzniach kulowych ze stali nierdzewnej
  • W zestawie trzyczęściowe licencjonowane koła Beadlock Raceline i opony Nitto Trail Grapplers 1.9 M/T
  • Regulowane amortyzatory olejowe z anodowanego aluminium o dużym skoku
  • Wytrzymałe metalowe drążki kierownicze
  • Doskonale zestrojona geometria zawieszenia
  • Wydajny silnik klasy 540, 35T ze zwiększonymi otworami chłodzącymi
  • 3-kanałowa aparatura RC Spektrum™ DX3™
  • Przednia i tylna oś wyposażone są w serwa Spektrum™ S614 Metal-Gear
ff66cacd7a1716233a0c086578bfd63d.jpg

SKRECANIE NA PRZEDNIEJ I TYLNEJ OSI

Konstruktorzy Axial® zainstalowali w tym modelu dwie osie skrętne, aby zapewnić maksymalną zwrotność. Używając dołączonego przycisku trzeciego kanału na nadajniku Spektrum™ DX3™, można wybrać sterowanie tylną osią od 0 (bezpośrednie) do 50% lub 100%, w lewo i w prawo. Potrzebna jest jeszcze lepsza kontrola? Wtedy odblokowujemy przekładnię Dig i zastępujemy istniejący nadajnik DX3 4-kanałowym nadajnikiem, aby móc kontrolować funkcję Dig i jednocześnie mieć tylne sterowanie!

WARIANTY NAPĘDU I KIEROWANIA

Samochód posiada napęd na 4 koła i jest wyposażony w układ 4WS (4 Wheel Steering) z wieloma opcjami jazdy. Jest to fabryczna konfiguracja z układem kierowniczym 4 kół na obu osiach. W ustawieniu podstawowym dostępny jest współczynnik odchylenia. Jeśli chcielibyście poeksperymentować, będziecie potrzebowali innego nadajnika sterującego Spektrum z większą ilością kanałów i wolnymi miksami w nadajniku, aby wybrać jak sterowane są osie.

OPCJONALNA FUNKCJA DIG

Przekładnia Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy oferuje możliwość opcjonalnego ustawienia funkcji Dig, która nie jest aktywowana fabrycznie. Do korzystania z funkcji Dig wymagany jest nadajnik i odbiornik z co najmniej czterema kanałami oraz mikroserwo. Po zamontowaniu odbiornika należy usunąć podkładkę dystansową z wnętrza skrzyni biegów i zamontować mikroserwo. Następnie można użyć przycisku na nadajniku, aby aktywować funkcję Dig i zablokować tylną oś napędową. Pozwala to na prowadzenie samochodu za przednią oś przy jednoczesnym utrzymaniu tylnej zablokowanej osi w miejscu.

LICENCJONOWANE OSIE PORTALOWE CURRIE F9

Model ten wyposażony jest w nowe osie portalowe Currie F9, które zwiększają prześwit, zapewniając jednocześnie doskonałe przełożenie 7,39:1. W obudowie znajdują się łożyska kulkowe i metalowe koła zębate.

RURKOWA RAMA KAROSERII

Konstrukcja podwozia składająca się z makiety ramy rurowej i 4-punktowego zawieszenia osi, ma bardzo realistyczny wygląd i pomaga buggy wspinać się po skałach. Ponadto jest on zoptymalizowany pod kątem maksymalnego zawieszenia i zapewnia swobodę ruchu dużym kołom.

NADAJNIK SPEKTRUM™ DX3™ 2,4GHz DSMR®

Nadajnik Spektrum™ DX3™ wyposażony jest w ekskluzywną technologię DSMR® zapewniającą doskonały zasięg, szybką reakcję i odporność na zakłócenia. Jest w pełni kompatybilny z telemetrią Smart dostarczaną przez Spektrum™ Firma™ 2-in-1 40A Smart, odbiornik - regulator.

2741ef840640e1e5b3b72a98d654ac3d.jpg

DWA SERWA Z METALOWĄ PRZEKŁADNIĄ

Każda oś modelu Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy jest wyposażona w serwo Spektrum™ S614 Metal-Gear do sterowania przednią i tylną osią.

ALUMINIOWE AMORTYZATORY Z DŁUGIM SKOKIEM

Amortyzatory olejowe mają nową konstrukcję z anodowanymi, gwintowanymi korpusami i pojedynczą sprężyną. Bardzo duża średnica tłoka oznacza lepsze i dokładniejsze działanie amortyzatora. Śruba odpowietrzająca pomaga w szybkim spuszczeniu powietrza podczas kompresji. Amortyzatory są regulowane, dzięki czemu można ustawić optymalny poziom tłumienia (poprzez zmianę lepkości oleju).

METALOWA PRZEKŁADNIA W DYFERENCJAŁACH

Obie osie są wyposażone w metalowe przekładnie mechanizmów różnicowych zapewniające płynną pracę oraz wydajny i trwały układ napędowy. Każda oś jest sterowana przez oddzielne serwo, a trakcję można obracać do 45°.

KULOWE CZOPY ZE STALI NIERDZEWNEJ

Sztywne i precyzyjne sterowanie jest zapewnione przez 6 mm pręty rurowe ze stali nierdzewnej z wytrzymałymi plastikowymi osłonami końcowymi dla sworzni kulkowych ze stali nierdzewnej.

3-CZĘŚCIOWE KOŁA BEADLOCK

Licencjonowane koła Raceline posiadają 3-częściową konstrukcję Beadlock, która pozwala na łatwy demontaż i wymianę opon bez klejenia.

WIĘKSZE KOŁA NITTO TRAIL GRAPPLER

Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy posiada licencjonowane opony 4.75 Nitto Trail Grappler M/T 1.9 z SCX10™ III. Większe opony zwiększają prześwit, oferując jednocześnie szerszy ślad dla lepszej trakcji.

READY-TO-RUN

Zestaw Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy jest w pełni złożony i gotowy do jazdy. Zawiera nadajnik Spektrum DX3, combo odbiornik/regulator, silnik, dwa serwomechanizmy sterujące. Wszystko, co trzeba dodać, to akumulator napędowy, ładowarka i baterie AA do nadajnika.

FUNKCJONALNE OŚWIETLENIE

Listwa oświetleniowa LED zamontowana w górnej części nadwozia pomaga oświetlić drogę podczas jazdy późno w nocy. W zestawie znajduje się listwa oświetleniowa LED oraz dwa przednie światła LED.

e7f42aca48fc837e275300b033054c9b.jpg