- Dostępny na zamówienie
-
MenuPowrót
-
Start
-
-
Kategorie
-
Modele RC
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Elektryczne
- Samochody spalinowe zdalnie sterowane (RC)
-
Części do modeli
-
Do modeli Traxxas
-
Monster Truck
- X-Maxx 77086-4
- BIGFOOT Classic 36034-61
- Maxx 89076-4/89086-4
- Stampede XL-5 2WD 36054-1
- Stampede XL-5 2 WD LED 36054-61
- Stampede 4X4 VXL 67086-4
- Hoss 4X4 VXL 90076-4
- Stampede VXL 4WD *
- Stampede 4X4 Kit 67014-4
- Stampede 4WD 67054-1
- Stampede 4WD LED 67054-61
- Stampede VXL 2WD w/TSM 36076-4
- BIGFOOT 36084
-
Truggy
- Sledge 95076
- XRT 78086
- Rustler XL-5 2WD 37054-4 / 37054-1
- 1/16 E-Revo 4WD 71054-1
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-4
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-74
- Rustler 4WD VXL 67076-4
- Rustler XL-5 2WD LED 37054-61
- E-Revo 2.0 VXL 4WD Brushless 86086-4
- Rustler XL-5 4WD 67064-1
- 1/16 E-Revo VXL -TSM 71076-3
- Rustler XL-5 4WD LED 67064-61
- Short Course
- Desert Truck
- Buggy
-
Trial i Crawler
- TRX-4 Sport Kit 82010-4
- TRX-4 Crawler Kit 82016-4
- TRX-4 Sport 82024-4
- TRX-4M Defender 97054-1
- Summit 56076-4
- TRX-4M Bronco 97074-1
- TRX-4 Sport High Trl 82024-4TAN
- TRX-4 Traxx 82034-4
- TRX-4 Defender 82056-4
- TRX-4 G 500 4x4² 82096-4
- TRX-4 1979 Blazer 82076-4
- TRX-4 1979 Bronco 82046-4
- TRX-4 2021 Bronco 92076-4
- 1979 F-150 Pickup 92046-4
- TRX-4 K10 Pickup 92056-4
- K5 Blazer High Trail 92086-4
- TRX-6 G 63 88096-4
- TRX-6 Flatbed Hauler 88086-84
- Drift i onroad
- Rally
- Samochody Spalinowe
-
Produkcja zakończona
- E-Revo Brushless 86086-4
- E-Revo 5603
- E-Maxx 3903
- E-Maxx Brushless 3908
- Nitro Stampede 41094
- Captain's Curse 3602G
- Grave Digger 1/16 7202A
- Son-uva Digger 36024
- Maximum Destruction 3602T
- Monster Mutt 3602
- Slash Platinum 6804R
- Nitro Sport 45104-1
- 1/10 E-Revo 4WD 5608
- Nitro 4-Tec 3.3 4809
- SUMMIT 1/16 VXL 72054-5
- FORD FIESTA KEN BLOCK 7308
- FORD Mustang Boss 7304
- Ford Fiesta 7305
- RALLY VXL 74076-3
- LaTrax SST 76064-5
- Rally VXL 1/16 7307
- SKULLY 1/10 36064-1
- Telluride 67044-1
- Craniac 36094
- Rally Ford Fiesta ST 74054-6
- SLASH DAKAR EDITION 5804
- TRX-4 Tactical Unit 82066-4
- Bandit VXL 2407
- Rustler VXL 3707
- Summit VXL 72076 / 72074
- Slash Nitro 2WD 44054
- Slash VXL 5807
- E-Revo VXL 71074
- FORD FIESTA KEN BLOCK BRUSHLESS 7309
-
Monster Truck
- Do modeli Maverick
- Do modeli HPI
- Do modeli Losi
- Do modeli Arrma
- Do modeli Burza, Huragan, Grzmot
- Części tuningowe
- Akcesoria do modeli Trial
- Do modeli HSP / Himoto
- Do modeli BSD
- Do modeli WLtoys
- Do modeli VRX
- Do modeli Tamiya
-
Do modeli Traxxas
- Pokrowce
- Samoloty zdalnie sterowane RC
- Łodzie
- Maszyny budowlane
- Drony
- Czołgi
- Helikoptery
- Latawce
- Rakiety
- Rzutki
- Modele do sklejania: samochody, samoloty, statki, z filmów, do gier bitewnych
- Modele Kartonowe
- Motocykle
- Ciężarówki zdalnie sterowane (RC)
- Modele do samodzielnego montażu
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Narzędzia
-
Wyposażenie RC
- Akumulatory, ładowarki, akcesoria
- Silniki modelarskie
- Regulatory obrotów
- Zestawy Napędowe / COMBO
- Serwomechanizmy
- Systemy Audio
- Oświetlenie RC
- Aparatury RC
- Serwis modeli RC
- Materiały do budowy
- Zabawki
- Odzież i gadżety
- Chemia
-
Modele RC
-
-
-
Modele
-
-
CZĘŚCI
-
-
Wyposażenie RC
-
-
Do budowy
-
-
Zabawki
-
-
Na prezent
-
-
Serwis
-
-
Murat RC
-
- Blog
Axial Capra 1.9 4WS 1:10 RTR Czerwony AXI03022BT1
Zawartość zestawu
Opakowanie zawiera kompletnie złożony model RC auta Axial Capra 1.9 Unlimited Trail Buggy w skali 1:10 z zainstalowanym oświetleniem LED i komponentami: Axial silnik szczotkowy 540 35T, Spektrum regulator szczotkowy Firma 40A z odbiornikiem, 2ks Spektrum serwo S614 MG WP 23T. W zestawie Nadajnik Spektrum DX3 DSMR oraz 4 szt baterii AA do nadajnika.
Charakterystyka
Crawler z dwoma osiami skrętnymi i napędem na wszystkie koła 4WS, jest to model RC modelu Capra 1.9 4WS 1:10 Unlimited Trail Buggy. Poczujcie prawdziwą wspinaczkę z Caprą. Ma niesamowitą moc dzięki dużym przełożeniom i wyjątkowy prześwit dzięki portalowym osiom.
RC auto Axial Capra 1.9 Unlimited Trail Buggy został zaprojektowany z myślą o skalistym terenie i wspinaczce wyczynowej. Model jest w pełni złożony i gotowy do jazdy. Do sterowania dołączony jest 3-kanałowa aparatura RC Spektrum STX3 w paśmie 2,4GHz. Główne cechy modelu to duży prześwit z osiami portalowymi, skrętne osie na obu osiach zapewniające maksymalną zwrotność podczas kierowania. Za pomocą przycisku trzeciego kanału na dołączonym nadajniku Spektrum™ DX3™ można sterować tylną osią od 0 (prosto) lub 50% lub 100%, w lewo i w prawo. Realistyczna rurowa konstrukcja nadwozia, w pełni metalowe przekładnie i łożyska kulkowe, 4-punktowe zawieszenie osi i osie portalowe. Licencjonowane koła z felgami Raceline i oponami Nitto Trail Grappler 1.9 M/T.
Moc do wspinaczki zapewnia silnik szczotkowy 540 z 35 zwojami na kotwie, który jest odpowiednio przełożony w stosunku 37:1. Osie mają 4-punktowe zawieszenie, są zawieszone na aluminiowych amortyzatorach o długim skoku, z wałkami CVD prowadzącymi od centralnej skrzyni biegów do osi.
Rurowa karoseria Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy ma bardzo realistyczny wygląd Rock Crawler Buggy i jest zoptymalizowana pod kątem maksymalnego zawieszenia i przyczepności opon. Osie portalowe Currie F9 mają prześwit pod kierownicą do 45°. Obie osie są wyposażone w metalowe mechanizmy różnicowe, które zapewniają płynną pracę wydajnego i trwałego układu napędowego. Wszystkie ogniwa i sworznie zawieszenia wykonane są ze stali nierdzewnej i posiadają precyzyjne i trwałe punkty zawieszenia.
Dołączony nadajnik Spektrum™ DX3™ wyposażony jest w ekskluzywną technologię DSMR® zapewniającą doskonały zasięg, szybką reakcję i odporność na zakłócenia. Jest również w pełni kompatybilny z potencjałem telemetrycznym Smart dostarczanym przez jednostkę sterującą Spektrum™ Firma™ 2-in-1 40A Smart odbiornik z regulatorem. Korzystając z akumulatora Spektrum™ Smart LiPol, można monitorować pojemność akumulatora napędowego na wskaźniku napięcia LED nadajnika podczas jazdy. Elektronika jest zabezpieczona przed wodą i kurzem. Opcjonalnie można ustawić funkcję Dig, która jest fabrycznie wyłączona (aby korzystać z DIG, należy wymienić nadajnik na 4-kanałowy i dodać mikroserwo do samochodu). Aby mieć funkcję DIG i tylny układ kierowniczy, należy usunąć podkładkę dystansową z wnętrza skrzyni biegów i zamontować mikroserwo. Szybkie naciśnięcie przycisku nadajnika może aktywować system Dig i zablokować tylną oś napędową. Dzięki temu można ciągnąć tylną oś, aby wykonać zakręt niemal w miejscu lub bezpiecznie zjechać ze skał.
Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy ma zamontowane większe, licencjonowane opony Nitto Trail Grappler M/T, które zwiększają prześwit i oferują szerszy ślad dla lepszej trakcji. Opony zamontowane są na licencjonowanych felgach Raceline z 3-częściowym systemem montażu Beadlock, który umożliwia łatwy demontaż i wymianę bez konieczności klejenia.
Kluczowe własności modelu RC auta Axial Capra 1.9 4WS 1:10 Unlimited Trail Buggy
- Zainstalowane są dwa serwa do sterowania przedniej i tylnej osi
- Nowo zaprojektowana skrzynia biegów umożliwia odłączenie napędu tylnej osi
- Osie portalowe Currie F9 zwiększają prześwit obudowy mechanizmu różnicowego
- Przekładnie stalowe przekładni centralnej i osi portalowych
- Rurowa konstrukcja ramy dla realistycznego wyglądu samochodu
- Wszystkie punkty obrotu znajdują się na sworzniach kulowych ze stali nierdzewnej
- W zestawie trzyczęściowe licencjonowane koła Beadlock Raceline i opony Nitto Trail Grapplers 1.9 M/T
- Regulowane amortyzatory olejowe z anodowanego aluminium o dużym skoku
- Wytrzymałe metalowe drążki kierownicze
- Doskonale zestrojona geometria zawieszenia
- Wydajny silnik klasy 540, 35T ze zwiększonymi otworami chłodzącymi
- 3-kanałowa aparatura RC Spektrum™ DX3™
- Przednia i tylna oś wyposażone są w serwa Spektrum™ S614 Metal-Gear
SKRECANIE NA PRZEDNIEJ I TYLNEJ OSI
Konstruktorzy Axial® zainstalowali w tym modelu dwie osie skrętne, aby zapewnić maksymalną zwrotność. Używając dołączonego przycisku trzeciego kanału na nadajniku Spektrum™ DX3™, można wybrać sterowanie tylną osią od 0 (bezpośrednie) do 50% lub 100%, w lewo i w prawo. Potrzebna jest jeszcze lepsza kontrola? Wtedy odblokowujemy przekładnię Dig i zastępujemy istniejący nadajnik DX3 4-kanałowym nadajnikiem, aby móc kontrolować funkcję Dig i jednocześnie mieć tylne sterowanie!
WARIANTY NAPĘDU I KIEROWANIA
Samochód posiada napęd na 4 koła i jest wyposażony w układ 4WS (4 Wheel Steering) z wieloma opcjami jazdy. Jest to fabryczna konfiguracja z układem kierowniczym 4 kół na obu osiach. W ustawieniu podstawowym dostępny jest współczynnik odchylenia. Jeśli chcielibyście poeksperymentować, będziecie potrzebowali innego nadajnika sterującego Spektrum z większą ilością kanałów i wolnymi miksami w nadajniku, aby wybrać jak sterowane są osie.
OPCJONALNA FUNKCJA DIG
Przekładnia Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy oferuje możliwość opcjonalnego ustawienia funkcji Dig, która nie jest aktywowana fabrycznie. Do korzystania z funkcji Dig wymagany jest nadajnik i odbiornik z co najmniej czterema kanałami oraz mikroserwo. Po zamontowaniu odbiornika należy usunąć podkładkę dystansową z wnętrza skrzyni biegów i zamontować mikroserwo. Następnie można użyć przycisku na nadajniku, aby aktywować funkcję Dig i zablokować tylną oś napędową. Pozwala to na prowadzenie samochodu za przednią oś przy jednoczesnym utrzymaniu tylnej zablokowanej osi w miejscu.
LICENCJONOWANE OSIE PORTALOWE CURRIE F9
Model ten wyposażony jest w nowe osie portalowe Currie F9, które zwiększają prześwit, zapewniając jednocześnie doskonałe przełożenie 7,39:1. W obudowie znajdują się łożyska kulkowe i metalowe koła zębate.
RURKOWA RAMA KAROSERII
Konstrukcja podwozia składająca się z makiety ramy rurowej i 4-punktowego zawieszenia osi, ma bardzo realistyczny wygląd i pomaga buggy wspinać się po skałach. Ponadto jest on zoptymalizowany pod kątem maksymalnego zawieszenia i zapewnia swobodę ruchu dużym kołom.
NADAJNIK SPEKTRUM™ DX3™ 2,4GHz DSMR®
Nadajnik Spektrum™ DX3™ wyposażony jest w ekskluzywną technologię DSMR® zapewniającą doskonały zasięg, szybką reakcję i odporność na zakłócenia. Jest w pełni kompatybilny z telemetrią Smart dostarczaną przez Spektrum™ Firma™ 2-in-1 40A Smart, odbiornik - regulator.
DWA SERWA Z METALOWĄ PRZEKŁADNIĄ
Każda oś modelu Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy jest wyposażona w serwo Spektrum™ S614 Metal-Gear do sterowania przednią i tylną osią.
ALUMINIOWE AMORTYZATORY Z DŁUGIM SKOKIEM
Amortyzatory olejowe mają nową konstrukcję z anodowanymi, gwintowanymi korpusami i pojedynczą sprężyną. Bardzo duża średnica tłoka oznacza lepsze i dokładniejsze działanie amortyzatora. Śruba odpowietrzająca pomaga w szybkim spuszczeniu powietrza podczas kompresji. Amortyzatory są regulowane, dzięki czemu można ustawić optymalny poziom tłumienia (poprzez zmianę lepkości oleju).
METALOWA PRZEKŁADNIA W DYFERENCJAŁACH
Obie osie są wyposażone w metalowe przekładnie mechanizmów różnicowych zapewniające płynną pracę oraz wydajny i trwały układ napędowy. Każda oś jest sterowana przez oddzielne serwo, a trakcję można obracać do 45°.
KULOWE CZOPY ZE STALI NIERDZEWNEJ
Sztywne i precyzyjne sterowanie jest zapewnione przez 6 mm pręty rurowe ze stali nierdzewnej z wytrzymałymi plastikowymi osłonami końcowymi dla sworzni kulkowych ze stali nierdzewnej.
3-CZĘŚCIOWE KOŁA BEADLOCK
Licencjonowane koła Raceline posiadają 3-częściową konstrukcję Beadlock, która pozwala na łatwy demontaż i wymianę opon bez klejenia.
WIĘKSZE KOŁA NITTO TRAIL GRAPPLER
Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy posiada licencjonowane opony 4.75 Nitto Trail Grappler M/T 1.9 z SCX10™ III. Większe opony zwiększają prześwit, oferując jednocześnie szerszy ślad dla lepszej trakcji.
READY-TO-RUN
Zestaw Capra™ 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy jest w pełni złożony i gotowy do jazdy. Zawiera nadajnik Spektrum DX3, combo odbiornik/regulator, silnik, dwa serwomechanizmy sterujące. Wszystko, co trzeba dodać, to akumulator napędowy, ładowarka i baterie AA do nadajnika.
FUNKCJONALNE OŚWIETLENIE
Listwa oświetleniowa LED zamontowana w górnej części nadwozia pomaga oświetlić drogę podczas jazdy późno w nocy. W zestawie znajduje się listwa oświetleniowa LED oraz dwa przednie światła LED.