Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij

TRAXXAS 78086-4R - XRT 8S X-TRUCK - wersja czerwona

4 435,00 zł

TRAXXAS

4 435,00 zł
Ilość

W magazynie

aa6c12fab837ad6eff32d6c44a0e2da9.png

TRAXXAS 78086-4R - XRT 8S X-TRUCK - wersja czerwona

Traxxas XRT łączy inspirowany wyścigami design i inżynierię, z mocą i siłą X-Maxx.

Rezultatem jest zupełnie nowa platforma z ostrymi refleksami i niespotykaną stabilnością, która jest w stanie wykorzystać górny zakres ekstremalnej mocy i prędkości napędu 8s.

f364c838aed35b0b38281b9f5da5b806.jpg

Zbudowany z myślą o prędkości i prowadzeniu.

XRT został zaprojektowany z naciskiem na prędkość, prowadzenie i osiągi. Nisko położony środek ciężkości, bardzo szeroka pozycja i niskoprofilowa karoseria XRT gwarantują pewność i kontrolę, gdy XRT przyspiesza przez otwarte przestrzenie do prędkości 100km/h.

a4b1e005b87daab2372edd7b88954f6e.jpg

Inspirowane wyścigami podwozie o niskim CG.

Projekt podwozia XRT jest skonfigurowany tak, aby obniżyć środek ciężkości dla lepszej obsługi i stabilności. Dwa pakiety napędowe 4S/6700mAh i serwomechanizm sterujący, są umieszczone tak, aby przenieść masę jak najniżej i zapewnić ochronę dla tych krytycznych komponentów.

f57003bccefac07e2731025ab8baeb0f.jpg

Całkowicie metalowy układ napędowy.

Wydajność i trwałość XRT zaczyna się od całkowicie metalowego układu napędowego 8S. Stalowe - 4-biegunowe mechanizmy różnicowe i stalowe wały napędowe są połączone z wysokowytrzymałym wałem centralnym wykonanym z tłoczonego aluminium. Jest to precyzyjnie opracowany przepis, który sprawdził się w X-Maxxie jako monster-truck.

2c2feaa49428265b3b114ba0a649310b.jpg

System napędowy VXL-8S.

Już teraz najmocniejsza kontrola prędkości Traxxas'a XRT VXL-8S idzie jeszcze dalej z agresywnym tuningiem, który maksymalizuje moc w całym zakresie obrotów. Więcej mocy dostarcza moment obrotowy, pozwalajacy na maksymalne przyspieszenie niezależnie od położenia przepustnicy.

231cefb2939b45822167819664405347.jpg

System mocowania karoserii.

Opatentowany system mocowania karoserii XRT łatwo się zdejmuje i montuje w ciągu kilku sekund, a mimo to blokuje się na miejscu z niesamowitą siłą i bezpieczeństwem. System wykorzystuje klatkę wewnątrz karoserii w celu zminimalizowania wygięcia, podczas gdy zewnętrzne płozy są strategicznie rozmieszczone, aby chronić korpus.

97a381a8974fa2478b6e34af00102a29.jpg

Spojler tylny.

Tylny spojler XRT zapewnia dodatkową stabilność podczas jazdy z prędkością 100km/h i doskonale integruje się z karoserią , nadając jej wyrafinowany wygląd. Mocowanie spojlera amortyzuje nawet najtwardsze lądowania bez przenoszenia energii wstrząsów na podwozie.

Wyścigowe koła XRT.

Duże 3.8" koła wyścigowe XRT, posiadają matowe - czarne wykończenie dla zaawansowanego technologicznie wyglądu. Ogromna 24mm piasta wielowpustowa maksymalizuje powierzchnię z 17mm aluminiowymi nakrętkami zabezpieczającymi je na miejscu.

Zintegrowany Wheelie Bar.

Wheelie bar XRT pomaga zapobiegać backflipom przy przyspieszaniu z pełną prędkością i wygina się, aby zamortyzować uderzenia przy mniej doskonałych lądowaniach. Zintegrowany wheelie bar służy również jako wygodny uchwyt do transportu XRT na kolejną przygodę.

Wytrzymałe płozy górne.

Wytrzymałe płozy górne XRT chronią karoerię przed uszkodzeniami. Wewnętrzne wzmocnienia utrzymują integralność całej karoserii.

e3c6d4725cff77ade65822b9dbfe1f63.jpg

Opony Gravix Race.

Rewolucyjne opony Gravix XRT zostały stworzone do ciężkiej jazdy po torze lub w terenie. Kierunkowy wzór bieżnika pracuje ciszej niż typowe opony terenowe, zapewniając doskonałą trakcję i gruby karkas środkowy zapobiegający balonowaniu przy dużych prędkościach.

Zintegrowane wloty powietrza.

Wloty powietrza są w pełni zintegrowane z ramą nadwozia XRT, co zapewnia maksymalną wytrzymałość i zapobiega uszkodzeniom. Dolny wlot posiada nawet wewnętrzną kratkę, która utrzymuje kamienie i inne zanieczyszczenia z dala od podwozia i elementów układu kierowniczego.

Amortyzatory GTX.

Aluminiowe amortyzatory wyścigowe GTX są zbudowane dla ultra gładkiej, długotrwałej wydajności. Wytrzymałe sprężyny i korpusy amortyzatorów są dostrojone do wysokiej jakości prowadzenia XRT.

Integralne wieże amortyzatorów.

Wieże amortyzatorów XRT są integralną częścią ramy z masywnymi wypukłościami, które rozpraszają obciążenia uderzeniowe w całym podwoziu. Mocne odbiorniki mocują zatrzaski bezpośrednio do wież dla maksymalnej wytrzymałości.

eeb3d84ed2d2ca776804a0825290a590.jpg

Wytrzymałe mocowanie silnika.

Solidne jak skała mocowanie silnika obejmuje silnik i blokuje go w miejscu, dzięki czemu nie może się on wygiąć ani wysunąć z pozycji. Cztery kołki z kluczem ustawiają siatkę przekładni, eliminując potrzebę skomplikowanych regulacji.

Modułowa budowa.

Konstrukcja XRT opiera się na modułach, które łączą się ze sobą pod precyzyjnymi kątami, aby dodać siły i wsparcia tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Ta bardzo wytrzymała konstrukcja ułatwia również konserwację

Zatrzaskowe uchwyty na baterie.

Haki i pętle do mocowania akumulatorów są niechlujne, frustrujące i kradną czas z radości z jazdy. Inżynieria Traxxas rozwiązuje ten problem dzięki naszemu sprawdzonemu rozwiązaniu, które bezpiecznie trzyma i chroni baterie. Możesz nawet włożyć klipsy do karoserii dla maksymalnego zabezpieczenia baterii.

0b0cab20e6adb37988ae8266f7391ae5.jpg

Aluminiowy radiator z dwoma wentylatorami.

Aluminiowy radiator XRT osłania prawie 75% odkrytej powierzchni silnika, aby odprowadzić więcej ciepła. Podwójne wentylatory elektryczne zasysają powietrze z otworów wentylacyjnych korpusu przez ponadwymiarowe żebra, co zapewnia bardziej efektywne chłodzenie i dłuższy czas pracy.

Wodoszczelna elektronika.

Zabawa XRT nie jest ograniczona przez błoto, śnieg czy wodę. Uszczelniona skrzynka odbiornika z łatwo dostępnym portem chroni odbiornik TQi podczas jazdy w każdych warunkach.

Konstrukcja układu kierowniczego o wysokiej wydajności.

Podwójny układ kierowniczy XRT zapewnia ostre prowadzenie i szybki refleks z zabezpieczeniem w postaci wytrzymałej krzywki serwa. Osłona serwa znajduje się na szczycie słupka kierownicy, chroniąc go przed brudem i zanieczyszczeniami, które mogą wpłynąć na wydajność. Specjalne otwory wentylacyjne zapewniają płynną pracę, odprowadzając brud i zanieczyszczenia z elementów układu kierowniczego.

Płyty poślizgowe Rugged.

Trzy wytrzymałe płyty ślizgowe XRT są ściśle połączone, aby chronić podwozie przed uszkodzeniami. Przednia płyta poślizgowa została zaprojektowana pod odpowiednim kątem, aby wybić przód do góry i zapobiec wkopaniu się w ziemię podczas lądowania nosem w dół.

Ekstremalne wahacze XRT.

Wahacze XRT są wykonane z naszego najtwardszego, wytrzymałego materiału kompozytowego z podwójnymi połączeniami ścinanymi dla zapewnienia niesamowitej wytrzymałości. Tylne skrzydło i przedni zderzak są mocowane za pomocą owalnego pierścienia, który odchyla się na tyle, by pochłonąć siły uderzenia, a jednocześnie niemal natychmiast wraca do swojego uformowanego kształtu.

f9ed508447847bca2e9d2665adfc2524.jpg

Solidne stalowe wały napędowe CV.

Grube stalowe wały napędowe o stałej prędkości, zwiększają skok zawieszenia XRT i kąty skrętu z legendarną wytrzymałością Traxxas-Tough. Splinowane wyjścia dyferencjału zapewniają niesamowitą wytrzymałość przy łatwym czyszczeniu i serwisowaniu.

Napęd centralny Torque-Biasing Center Drive.

Całkowicie metalowy napęd centralny  wykorzystuje olej o masie 20M do równomiernego przenoszenia mocy na wszystkie cztery koła, co zapobiega rozładowaniu przy przyspieszaniu z pełną przepustnicą.

Napęd Cush Drive.

Sprawdzony w modelu X-Maxx 8S, napęd Cush Drive absorbuje wstrząsy układu napędowego i wysyła czystą, nieprzerwaną moc prosto do przekładni centralnej Torque-Biasing Center Drive, zapewniając bezlitosne przyspieszenie.

Aluminiowy wał napędowy z wielowpustem.

Centralny wał napędowy wykonany z aluminium o dużej średnicy,, przenosi moc na przedni i tylny mechanizm różnicowy. Napędy z wielowpustem są stosowane wszędzie, aby zapewnić precyzyjne połączenie, niesamowitą wytrzymałość i płynną pracę. Innowacyjne uszczelki filcowe utrzymują kurz i zanieczyszczenia z dala od tunelu centralnego.

Uszczelnione 4-biegowe mechanizmy różnicowe.

Uszczelnione 4-biegowe dyferencjały XRT są sprawdzone pod względem wytrzymałości i posiadają nasze największe koła zębate. Są one wypełnione ciężkim olejem, dając kierowcom pewność, że mogą prześlizgnąć się przez zakręty z ogromną siłą i pełną kontrolą.

406077ce27ae868a4a7a6de74a8cfa24.jpg

MODEL 78086-4 XRT, w pełni zmontowany, z systemem radiowym TQi Traxxas Link 2.4GHz, napędem Velineon VXL-8SD, systemem Traxxas TSM.

Dostępna prędkość 100km/h z dwoma pakietami LiPo 4S i dołączonymi opcjonalnymi przekładniami.

Uwaga! Zestaw nie zawiera pakietów napędowych oraz ładowarki.

11a7af25c339088e731861592001ead6.jpg

Może jeszcze:

Bądź na bieżąco z nowymi trendami