TRAXXAS XRT 8S X-TRUCK GREEN 78086-4G samochód zdalnie sterowany
Traxxas XRT łączy inspirowany wyścigami design i inżynierię, z mocą i siłą X-Maxx.
Rezultatem jest zupełnie nowa platforma z ostrymi refleksami i niespotykaną stabilnością, która jest w stanie wykorzystać górny zakres ekstremalnej mocy i prędkości napędu 8s.
Zbudowany z myślą o prędkości i prowadzeniu.
XRT został zaprojektowany z naciskiem na prędkość, prowadzenie i osiągi. Nisko położony środek ciężkości, bardzo szeroka pozycja i niskoprofilowa karoseria XRT gwarantują pewność i kontrolę, gdy XRT przyspiesza przez otwarte przestrzenie do prędkości 100km/h.
Inspirowane wyścigami podwozie o niskim CG.
Projekt podwozia XRT jest skonfigurowany tak, aby obniżyć środek ciężkości dla lepszej obsługi i stabilności. Dwa pakiety napędowe 4S/6700mAh i serwomechanizm sterujący, są umieszczone tak, aby przenieść masę jak najniżej i zapewnić ochronę dla tych krytycznych komponentów.
Całkowicie metalowy układ napędowy.
Wydajność i trwałość XRT zaczyna się od całkowicie metalowego układu napędowego 8S. Stalowe - 4-biegunowe mechanizmy różnicowe i stalowe wały napędowe są połączone z wysokowytrzymałym wałem centralnym wykonanym z tłoczonego aluminium. Jest to precyzyjnie opracowany przepis, który sprawdził się w X-Maxxie jako monster-truck.
Wyścigowe koła XRT.
Duże 3.8" koła wyścigowe XRT, posiadają matowe - czarne wykończenie dla zaawansowanego technologicznie wyglądu. Ogromna 24mm piasta wielowpustowa maksymalizuje powierzchnię z 17mm aluminiowymi nakrętkami zabezpieczającymi je na miejscu.
Wytrzymałe płozy górne.
Wytrzymałe płozy górne XRT chronią karoerię przed uszkodzeniami. Wewnętrzne wzmocnienia utrzymują integralność całej karoserii.
Zintegrowane wloty powietrza.
Wloty powietrza są w pełni zintegrowane z ramą nadwozia XRT, co zapewnia maksymalną wytrzymałość i zapobiega uszkodzeniom. Dolny wlot posiada nawet wewnętrzną kratkę, która utrzymuje kamienie i inne zanieczyszczenia z dala od podwozia i elementów układu kierowniczego.
Amortyzatory GTX.
Aluminiowe amortyzatory wyścigowe GTX są zbudowane dla ultra gładkiej, długotrwałej wydajności. Wytrzymałe sprężyny i korpusy amortyzatorów są dostrojone do wysokiej jakości prowadzenia XRT.
Modułowa budowa.
Konstrukcja XRT opiera się na modułach, które łączą się ze sobą pod precyzyjnymi kątami, aby dodać siły i wsparcia tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Ta bardzo wytrzymała konstrukcja ułatwia również konserwację
Wytrzymałe mocowanie silnika.
Solidne jak skała mocowanie silnika obejmuje silnik i blokuje go w miejscu, dzięki czemu nie może się on wygiąć ani wysunąć z pozycji. Cztery kołki z kluczem ustawiają siatkę przekładni, eliminując potrzebę skomplikowanych regulacji.
Zatrzaskowe uchwyty na baterie.
Haki i pętle do mocowania akumulatorów są niechlujne, frustrujące i kradną czas z radości z jazdy. Inżynieria Traxxas rozwiązuje ten problem dzięki naszemu sprawdzonemu rozwiązaniu, które bezpiecznie trzyma i chroni baterie. Możesz nawet włożyć klipsy do karoserii dla maksymalnego zabezpieczenia baterii.
Solidne stalowe wały napędowe CV.
Grube stalowe wały napędowe o stałej prędkości, zwiększają skok zawieszenia XRT i kąty skrętu z legendarną wytrzymałością Traxxas-Tough. Splinowane wyjścia dyferencjału zapewniają niesamowitą wytrzymałość przy łatwym czyszczeniu i serwisowaniu.
Aluminiowy wał napędowy z wielowpustem.
Centralny wał napędowy wykonany z aluminium o dużej średnicy, przenosi moc na przedni i tylny mechanizm różnicowy. Napędy z wielowpustem są stosowane wszędzie, aby zapewnić precyzyjne połączenie, niesamowitą wytrzymałość i płynną pracę. Innowacyjne uszczelki filcowe utrzymują kurz i zanieczyszczenia z dala od tunelu centralnego.
MODEL 78086-4 XRT, w pełni zmontowany, z systemem radiowym TQi Traxxas Link 2.4GHz, napędem Velineon VXL-8SD, systemem Traxxas TSM.
Dostępna prędkość 100km/h z dwoma pakietami LiPo 4S i dołączonymi opcjonalnymi przekładniami.
Uwaga! Zestaw nie zawiera pakietów napędowych oraz ładowarki.
rty
ewr