-
MenuPowrót
-
Start
-
-
Kategorie
-
Modele RC
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Elektryczne
- Samochody spalinowe zdalnie sterowane (RC)
-
Części do modeli
-
Do modeli Traxxas
-
Monster Truck
- X-Maxx 77086-4
- BIGFOOT Classic 36034-61
- Maxx 89076-4/89086-4
- Stampede XL-5 2WD 36054-1
- Stampede XL-5 2 WD LED 36054-61
- Stampede 4X4 VXL 67086-4
- Hoss 4X4 VXL 90076-4
- Stampede VXL 4WD *
- Stampede 4X4 Kit 67014-4
- Stampede 4WD 67054-1
- Stampede 4WD LED 67054-61
- Stampede VXL 2WD w/TSM 36076-4
- BIGFOOT 36084
-
Truggy
- Sledge 95076
- XRT 78086
- Rustler XL-5 2WD 37054-4 / 37054-1
- 1/16 E-Revo 4WD 71054-1
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-4
- Rustler VXL 2WD w/TSM 37076-74
- Rustler 4WD VXL 67076-4
- Rustler XL-5 2WD LED 37054-61
- E-Revo 2.0 VXL 4WD Brushless 86086-4
- Rustler XL-5 4WD 67064-1
- 1/16 E-Revo VXL -TSM 71076-3
- Rustler XL-5 4WD LED 67064-61
- Short Course
- Desert Truck
- Buggy
-
Trial i Crawler
- TRX-4 Sport Kit 82010-4
- TRX-4 Crawler Kit 82016-4
- TRX-4 Sport 82024-4
- TRX-4M Defender 97054-1
- Summit 56076-4
- TRX-4M Bronco 97074-1
- TRX-4 Sport High Trl 82024-4TAN
- TRX-4 Traxx 82034-4
- TRX-4 Defender 82056-4
- TRX-4 G 500 4x4² 82096-4
- TRX-4 1979 Blazer 82076-4
- TRX-4 1979 Bronco 82046-4
- TRX-4 2021 Bronco 92076-4
- 1979 F-150 Pickup 92046-4
- TRX-4 K10 Pickup 92056-4
- K5 Blazer High Trail 92086-4
- TRX-6 G 63 88096-4
- TRX-6 Flatbed Hauler 88086-84
- Drift i onroad
- Rally
- Samochody Spalinowe
-
Produkcja zakończona
- E-Revo Brushless 86086-4
- E-Revo 5603
- E-Maxx 3903
- E-Maxx Brushless 3908
- Nitro Stampede 41094
- Captain's Curse 3602G
- Grave Digger 1/16 7202A
- Son-uva Digger 36024
- Maximum Destruction 3602T
- Monster Mutt 3602
- Slash Platinum 6804R
- Nitro Sport 45104-1
- 1/10 E-Revo 4WD 5608
- Nitro 4-Tec 3.3 4809
- SUMMIT 1/16 VXL 72054-5
- FORD FIESTA KEN BLOCK 7308
- FORD Mustang Boss 7304
- Ford Fiesta 7305
- RALLY VXL 74076-3
- LaTrax SST 76064-5
- Rally VXL 1/16 7307
- SKULLY 1/10 36064-1
- Telluride 67044-1
- Craniac 36094
- Rally Ford Fiesta ST 74054-6
- SLASH DAKAR EDITION 5804
- TRX-4 Tactical Unit 82066-4
- Bandit VXL 2407
- Rustler VXL 3707
- Summit VXL 72076 / 72074
- Slash Nitro 2WD 44054
- Slash VXL 5807
- E-Revo VXL 71074
- FORD FIESTA KEN BLOCK BRUSHLESS 7309
-
Monster Truck
- Do modeli Maverick
- Do modeli HPI
- Do modeli Losi
- Do modeli Arrma
- Do modeli Burza, Huragan, Grzmot
- Części tuningowe
- Akcesoria do modeli Trial
- Do modeli HSP / Himoto
- Do modeli BSD
- Do modeli WLtoys
- Do modeli VRX
- Do modeli Tamiya
-
Do modeli Traxxas
- Pokrowce
- Samoloty zdalnie sterowane RC
- Łodzie
- Maszyny budowlane
- Drony
- Czołgi
- Helikoptery
- Latawce
- Rakiety
- Rzutki
- Modele do sklejania: samochody, samoloty, statki, z filmów, do gier bitewnych
- Modele Kartonowe
- Motocykle
- Ciężarówki zdalnie sterowane (RC)
- Modele do samodzielnego montażu
-
Samochody zdalnie sterowane (RC)
- Narzędzia
-
Wyposażenie RC
- Akumulatory, ładowarki, akcesoria
- Silniki modelarskie
- Regulatory obrotów
- Zestawy Napędowe / COMBO
- Serwomechanizmy
- Systemy Audio
- Oświetlenie RC
- Aparatury RC
- Serwis modeli RC
- Materiały do budowy
- Zabawki
- Odzież i gadżety
- Chemia
-
Modele RC
-
-
-
Modele
-
-
CZĘŚCI
-
-
Wyposażenie RC
-
-
Do budowy
-
-
Zabawki
-
-
Na prezent
-
-
Serwis
-
-
Murat RC
-
- Blog
Zestaw napędowy Hobbywing AXE540L R2-2800kV BLS
Zestaw napędowy Hobbywing AXE540L R2-2800kV BLS
Ten przeznaczony dla rock crawlerów zestaw napędowy marki Hobbywing zapewnia niezawodne działanie i wydajność. Wchodzący w jego skład silnik 2800KV jest mało podatny na awarie. Jego port czujnika jest wodoodporny i wyróżnia się niewielkim rozmiarem, dzięki czemu unikniesz problemów z okablowaniem. Zaawansowane technologie zastosowane w regulatorze, takie jak na przykład FOC, dają Ci pełną kontrolę nad pojazdem i zapewniają cichą, efektywną pracę. Urządzenia są wodoodporne - możesz więc stosować je niemal w każdych warunkach. Aplikacja Hobbywing zapewnia dodatkowe możliwości, a wbudowany moduł Bluetooth umożliwia szybkie i proste parowanie.
Technologia FOC - wysoki moment obrotowy i ekstremalnie cicha praca
Nowa technologia czujnika FOC (Field-oriented Control) znacząco wpłynęła na wydajność, użytkowanie i możliwość regulacji nowego ESC AXE. Umożliwia ona niesamowicie precyzyjną kontrolę i wykrywanie pracy silnika, gwarantując jednocześnie niezawodność urządzenia. Teraz możliwe jest idealne dopasowanie prędkości napędu do pozycji przepustnicy - niezależnie od warunków, w jakich jeździsz. Dzięki temu regulator idealnie sprawdza się na przykład w czasie jazdy downhill, dając Ci pełną kontrolę. Technologia FOC odpowiada również za cichą pracę całego systemu - pożegnaj irytujący hałas!
Pełna kontrola
Regulator został wyposażony w nowe sensory FOC. Umożliwia też inteligentne sterowanie momentem obrotowym oraz kontrolę prędkości w zamkniętej pętli. Co to oznacza w praktyce? Regulator jest w stanie utrzymać moment obrotowy i prędkość silnika, nawet jeśli warunki jazdy się zmienią. Nieważne, czy jedziesz pod górę, w dół, czy z dodatkowym obciążeniem - system Axe zadba o to, aby wszystko odbywało się dokładnie tak, jak chcesz.
Ochrona przed odwrotną polaryzacją
Nie obawiaj się uszkodzenia regulatora ani połączonego z nim silnika. Axe R2 otrzymał unikalne zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją akumulatora. Niezależnie od tego, jak wiele razy zamontujesz go w sposób przeciwny, nie musisz się o nic martwić. Twoje urządzenia będą zawsze odpowiednio chronione - nie grozi im awaria.
Stosuj niezależnie od pogody
Zdarza Ci się jeździć w zróżnicowanych warunkach? Bez obaw! Praktyczny układ ESC marki Hobbywing możesz stosować niemal zawsze i wszędzie. System AXE przenosi stopień ochrony IP-67 na zupełnie nowy poziom. Szczelna konstrukcja urządzenia oraz wytrzymała obudowa radiatora sprawiają, że regulator jest przygotowany na każde wyzwanie. Silnik również Cię nie zawiedzie. Czy słońce, czy deszcz - z Hobbywing możesz jeździć w każdą pogodę!
Podwójny tryb pracy - wielość zastosowań
Regulator doskonale nadaje się do różnych zastosowań. System AXE FOC Crawler wspiera podwójny tryb pracy - nie tylko klasyczny “do przodu/do tyłu” (rock crawler), ale też “do przodu/do tyłu z hamowaniem (normal)”. Dzięki temu z powodzeniem dostosujesz jego działanie do swoich potrzeb i wykorzystasz w dowolnej sytuacji.
Programowalne ustawienia - rozwiń większe prędkości
Szukasz ciekawych możliwości? Mamy dla Ciebie doskonałą wiadomość! Oprócz zwykłych parametrów gwarantujących optymalne działanie pojazdu dostępne są również ustawienia timing/boost, które pozwolą Ci osiągać większe prędkości. Na długich, wietrznych torach podobne możliwości często okazują się nieocenione!
Sprawdź, co oferuje aplikacja
Zyskaj dostęp do dodatkowych funkcji - zapewnia go aplikacja Hobbywing, którą możesz za darmo pobrać na swój telefon. Wbudowany moduł Bluetooth umożliwia szybkie i proste parowanie regulatora ze smartfonem - nie potrzebujesz dodatkowych kabli czy urządzeń. Przeglądaj zapisane dane, programuj ustawienia i w czasie rzeczywistym śledź parametry urządzeń, takie jak na przykład napięcie, natężenie, RPM czy temperatura.
Niezawodne hamowanie
Ciesz się możliwością precyzyjnego dostosowywania hamulca - ustawisz nawet szybkość jego działania! Dzięki temu możesz jeździć z zachowaniem dużych prędkości, nie obawiając się gwałtownych szarpnięć lub zatrzymań podczas zwalniania przepustnicy. Wszystko to zapewnia niezawodne hamowanie niemal w każdej sytuacji.
Zaawansowany przełącznik elektroniczny i wewnętrzny BEC
Axe R2 został wyposażony w elektroniczny przełącznik, który zapewnia niezawodne działanie i bezpieczeństwo użytkowania. Jego wytrzymała obudowa jest odporna na pył, brud i wodę. To pozwala przedłużyć żywotność regulatora i uniknąć problemów, które są typowe dla standardowych przełączników on/off. Urządzenie ma również wbudowany przełącznik trybu BEC z maksymalnym prądem wyjściowym 13 A. Napięcie możesz natomiast regulować w zakresie 6-7,4 V. To oznacza możliwość używania różnego rodzaju standardowych serw, serw wysokonapięciowych oraz innych urządzeń peryferyjnych.
Precyzyjny koder magnetyczny
Silnik ma wbudowany koder magnetyczny o wysokiej precyzji, który przekazuje niezbędne informacje do regulatora. Dzięki temu układ ESC otrzymuje więcej danych, niż ma to miejsce w wypadku standardowych czujników Halla. To z kolei przekłada się na zwiększoną wydajność i efektywność urządzeń.