Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

Losi Motocykl Promoto-MX 1:4 RTR Club MX LOS06000T2 RC

2 779,00 zł

Losi Motocykl

2 779,00 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

ac460fdbb4aa2eb682e69ea6f1d7c00d.png

Losi Motocykl Promoto-MX 1:4 RTR Club MX LOS06000T2

d75cc4081da0c94e9b6d906ff6b71c7c.jpg

W zestawie znajduje się złożony model RC motocykla Losi Promoto-MX 1:4 RTR, Pro Circuit z zainstalowanymi komponentami: trójfazowy silnik Firma 3652 3800kv , regulator Firma 85A Smart - Promoto-MX, odbiornik DSMR 6CH - ProMoto, serwo kierunku S620PM ProMoto MG, serwo przedniego hamulca SX108PM ProMoto Micro MG, jednostka koła zamachowego. W zestawie znajduje się nadajnik Spektrum DX3 DSMR Smart ProMoto oraz 4x baterie AA do nadajnika. Instrukcja EN, DE, FR, IT.

Losi Promoto-MX Motorcycle 1:4 jest pierwszym zdalnie sterowanym modelem motocykla, która łączy w sobie autentyczne wrażenia z jazdy i szczegółowe wykonanie z realistycznym wyglądem. 

f3ca5ea0347ed63baf4d76c0d8d7d908.jpg

Model RC motocykla Promoto-MX ma nie tylko doskonale wykonany wygląd makiety maszyny z wąską ramą, figurką kierowcy i oficjalnie licencjonowaną grafiką, ale także technicznie opanowane bezpieczne realistyczne sterowanie motocyklem z wysokowydajnym napędem trójfazowym. Wszystko dzięki unikalnej kombinacji technologii mechanicznej i elektronicznej, opracowanej specjalnie dla Promoto-MX. Dostarczany bez akumulatora i ładowarki.

Elektronika Promoto-MX obejmuje mocny silnik bezszczotkowy 2700Kv i stalowe koło zamachowe zamontowane w środku ramy.

e2f7b06c83aacda15bab1a9ec5185a8b.jpg

TRYBY JAZDY

Nadajnik DX3PM ma 3 tryby jazdy, między którymi można swobodnie przełączać się podczas jazdy za pomocą przełącznika klawiszowego.

  • Tryb Dirt - Do jazdy w terenie i po trawie ma zabezpieczenie przed poślizgiem kół, aby zapobiec przewróceniu się podczas ponownego przyspieszania.
  • Street Mode - do jazdy po twardych, płaskich nawierzchniach elektronika wykrywa uniesienie przedniego koła i zapewnia maksymalne przyspieszenie.
  • Wheelie Control Mode - do jazdy po twardych, płaskich nawierzchniach, umożliwiając utrzymanie kół na gładkiej powierzchni przy maksymalnej prędkości.
006134afa84e0d2a1b914edc00b7d39a.jpg

BOCZNE KÓŁKA WSPORCZE

Nie należy martwić się, jeśli przednia opona straci przyczepność i wpadnie w poślizg. Wąskie podpory boczne z kołami zapobiegają przekroczeniu przez model maksymalnego kąta pochylenia, jednocześnie pomagając skompensować pochylenie podczas wychodzenia z zakrętu. Wsporniki mają ograniczniki umożliwiające zmianę pochylenia kół do różnych typów nawierzchni. Koła pomagają również podczas kładzenia roweru na boku, jeśli tylna opona znajduje się na ziemi, wystarczy dać mu trochę gazu i można znowu jechać!

SERWO-SAVER STEROWANIA

Sztywne sprężyny serwomechanizmu z kompozytowymi płytkami zamontowanymi na łożyskach zapewniają spójne sterowanie i wysoką zdolność ochrony serwomechanizmu. Ale to nie wszystko, servosaver zasadniczo poprawia również stabilność podczas pokonywania zakrętów, skoków i wybojów.

05cd75e781b003b3ac7dc715accc81ee.jpg

LICENCJONOWANE OPONY DUNLOP GEOMAX MX53

Motocykl RC Promoto-MX jest wyposażony w oficjalnie licencjonowane repliki opon Dunlop, Geomax MX53. Opony te, podobnie jak oryginalne, zapewniają wysoką przyczepność i długą żywotność.

REPLIKA KÓŁ

Realistyczne koła z prawdziwymi szprychami to kolejna nowość w Promoto-MX. Inżynierowie Losi stworzyli niesamowicie realistycznie wyglądające koła szprychowe o wytrzymałości potrzebnej do motocrossu jak nigdy dotąd.

7e80134fd5337e261ed5e588f3061b41.jpg

KONSTRUKCJA PRZEDNIEGO WIDELCA

Przedni widelec jest sztywny podczas normalnej jazdy, ale kompresuje się, aby bezpiecznie pochłaniać energię w razie kolizji. Chroni to elementy przedniego widelca i inne komponenty przed wygięciem i uszkodzeniem.

TYLNY BŁOTNIK

Konwencjonalny, stały tylny błotnik nie wytrzymałby długo w tym modelu, więc Promoto-MX ma składany tylny błotnik z elastomerowym zawieszeniem. Dlatego można go odchylić podczas jazdy na tylnym kole, a motocykl opiera się na wytrzymałym nylonowym tylnym zderzaku pod spodem.

fa0100e12ccae5937bb17d14d80880dc.jpg

TYLNE ZAWIESZENIE

Podobnie jak duże motocykle, Promoto-MX ma tylne zawieszenie o rosnącym poziomie sztywności. Zawieszenie jest miękkie w okolicach maksymalnego prześwitu, zapewniając płynne prowadzenie i doskonałą przyczepność. Zawieszenie staje się coraz sztywniejsze przy wyższych wstrząsach, aby zapobiec przejechaniu tylnego koła. W połączeniu z olejowymi amortyzatorami, motocykl RC jest gotowy na każdą nawierzchnię.

45bd1bc3244633f1c7f19525c9b51180.jpg

FUNKCJONALNY PRZEDNI HAMULEC

Silnik obsługuje tylne hamowanie poprzez układ napędowy, ale podobnie jak w motocyklach 1:1, zwykle hamuje się przednim hamulcem. Aby spowolnić Promoto-MX, zastosowano przedni hamulec ze stalową tarczą i klockami hamulcowymi sterowanymi zaciskiem za pomocą serwa i bowdena. Skraca to drogę hamowania motocykla o połowę.

WYŚCIGOWE SPRZĘGŁO POŚLIZGOWE

Ponieważ silnik ma bardzo wysoką moc wyjściową, zastosowano dwutarczowe sprzęgło poślizgowe, używane w samochodach wyścigowych. Sprzęgło chroni układ napędowy, ale nie ogranicza osiągów motocykla.

928b3888f6b516818f7c3a5316de75e2.jpg

W zestawie znajduje się kompletny motocykl z nadajnikiem. Nie zawiera akumulatora napędowego LiPol 2S 5000mAh ze złączem IC5 lub EC5 oraz odpowiedniej ładowarki.

9db7d8a790146cf73f8a7d384dd7c398.jpg