Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij

O.S. MAX - silnik lotniczy 120AX RING - 19210

1 174,02 zł

O.S. MAX -

1 174,02 zł
Ilość

W magazynie

Ostatnie sztuki w magazynie

9e395e059d98eff4736f82c75382b738.png

O.S. MAX - silnik lotniczy 120AX RING 

Silnik 120 AX jest kolejną propozycją firmy  OS ENGINES.

Znakomicie nadaje się do sportowych modeli oraz trenerów.

Silniki serii FP spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych.Nowoczesna konstrukcja oraz zastosowane płukanie typu Schnuerle gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów silników i ich wysoką trwałość.

Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

  • Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  • Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  • W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  • Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  • Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
  • Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

Dane techniczne: 

pojemność skokowa [cm³]: 20

średnica tłoka [mm]: 30.4

długość skoku tłoka [mm]: 27.5

zakres obrotów [obr/min]: 1,800-9,500

moc [KM] / obr/min: 3.1 / 9,000

masa silnika [g]: 647

masa tłumika [g]: 219

śmigło (średnica x skok) [cale]: 15x10-12, 16x8-10

524778813cbbc987df703b47477fac2d.jpg