Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

O.S. MAX - silnik MAX SPEED 21XZ-B SPEC II - 12175

1 752,47 zł

O.S. MAX -

1 752,47 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

f03eceba788219bebe3ea9f29956c949.png

SPEED 21XZ-B SPEC II - duży kaliber wydajności!

Wielu mistrzów, w tym Mark Pavidis i Atsushi Hara, zaufało silnikom O.S. MAX i to dało im przewagę nad konkurencją. Firma O.S. kontynuując te tradycje, zaprojektowała nowy - wyjątkowy silnik o symbolu SPEED 21XZ-B.

Specjalnie zaprojektowana - anodowana na czarno głowica poprawia chłodzenie oraz zmniejsza wagę silnika, natomiast wal korbowy powlekany w technologii DLC, poprawia przepływ paliwa. To wszystko składa się na kolejny - wyjątkowy egzemplarz silnka samochodowego.

Cechy charakterystyczne:

  • poprawiona charakterystyka mocy
  • mniejsze zużycie paliwa zwiększające o około 8% czas eksploatacji w porównaniu do poprzedniego modelu - 21VZ-B V-Spec Speed.
  • poprawa płynności przyspieszenia obrotów
  • wał korbowy powlekany w technologii DLC, powoduje  sprawniejszy przepływ paliwa
  • nowy - trzy iglicowy gaźnik 21J2 (B) wyposażony w trzy dysze o średnicy  6, 6,5 i 7 mm dla precyzyjnej regulacji przepływu mieszanki
  • obniżony środek ciężkości silnika zapewnia bardziej stabilne prowadzenie pojazd
  • długi skok zwiększający moment obrotowy 
  • anodowana na czarno skrzynia korbowa z ceramicznymi łożyskami kulkowymi zmniejszajaca opory i zwiększajaca wydajność

Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

  • Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  • Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  • W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  • Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  • Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
  • Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

Dane techniczne:

pojemność skokowa [cm³]: 3,49

średnica tłoka [mm]: 16,27

długość skoku tłoka [mm]: 16.8

zakres obrotów [obr/min]: 4 000 - 42 000

moc [KM] / obr/min: 2.65 / 34 000

masa silnika [g]: 355

95cd27c18a97c42d438ef73bd4501b56.jpg