Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

O.S. MAX - silnik lotniczy 120AX SPECIAL - 19215

1 083,40 zł

O.S. MAX -

1 083,40 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

b70bf88a1d6d3b124463b8539501bc0c.png

O.S. MAX - 120AX SPECIAL - bez tłumika.

O.S. MAX - 120AX SPECIAL gwarantuje 8% mocy więcej niż podstawowa wersja tego silnika - 120AX.

Cechy wersji SPECIAL:

  • Zodyfikowany wał korbowy dla zwiększenia mocy na wysokich obrotach.
  •  Dysza gaźnika poprawia jakość pracy na wysokich obrotach.
  • Uszczelka głowicy o grubości 0,1mm, zwiększa stopień sprężania w celu zwiększenia mocy.

Różnica ilości obrotów przy użyciu śmigła APC 15x10:

  • 120AX SPECIAL: 9532obr/min 
  • 120AX: 9260obr/min

Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

  • Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  • Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  • W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  • Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  • Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
  • Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

Dane techniczne: 

pojemność skokowa [cm³]: 19.96

średnica tłoka [mm]: 30.4

długość skoku tłoka [mm]: 27.5

zakres obrotów [obr/min]: 1,800-9,500

moc [KM] / obr/min: 3.3 / 9,500

masa silnika [g]: 647

masa tłumika [g]: 219

śmigło (średnica x skok) [cale]: 15x10-12, 16x8-10

9388b92f92cebc0f3e2b8a0844cb2d75.jpg