Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij
  • Dostępny na zamówienie

O.S. MAX - silnik lotniczy FS-200S-P - 35960

2 181,64 zł

O.S. MAX -

2 181,64 zł
Ilość
No product available!

Dostępny na zamówienie

b2b25211f52061060afede773ceb75b8.png

O.S. MAX FS-200S-P.

Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku regułobchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

  • Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  • Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  • W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  • Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  • Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
  • Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

Dane techniczne:

  • pojemność skokowa [cm³]: 32.4
  • średnica tłoka [mm]: 38
  • długość skoku tłoka [mm]: 28,6
  • zakres obrotów [obr/min]: 1,800 - 10,000
  • moc [KM] / obr/min: 2.96 / 9,000
  • masa silnika [g]: 876
  • masa silnika z tłumikiem [g]: 993
  • śmigło (średnica x skok) [cale]: 16x12N-15, 16.5x12-14, 17x10N-13, 18x6W-12, 20x8
7645a32794d0d3c6177250702456c559.jpg